بهترین رژلب حجم دهنده

 همانگونه که می دانید این روزها داشتن لب های حجیم و تزریق ژل خیلی ترند شده و خیلی از خانم ها مبالغ زیادی برای تزریق فیلر لب می پردازند چنان چه مایل به تزریق ژل نیستید می توانید با رژلب نیز به لب های خود حجم دهید؛ ما امروز در کی برتره این جا هستیم تا شما با بهترین رژلب حجم دهنده موجود در بازار آشنا کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

رژلب لنسور مدل water Glitter

رژلب لنسور مدل water Glitter  به خاطر ماندگاری بسیار بالا و خاصیت حجم دهی که دارد به عنوان بهترین رژلب حجم دهنده شناخته می شود. اگر لب های باریکی دارید این رژلب می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد زیرا این رژلب موجب برجسته تر شدن لب هایتان می شود. لاک لب لنسور ۲ گرم حجم دارد و قلم موی آن‌ به گونه ای طراحی شده تا شما به راحتی بتوانید آن را در دست بگیرید و رژلب بزنید. لازم است بدانید که رنگ پایه این رژ کرم قهوه ای است و شما با توجه به میکاپ خود می توانید آن را انتخاب کنید.

رژلب مایع گلدن رز

برجسته بودن و به اصطلاح قلوه ای بودن لب ها همیشه خواسته اکثر خانم ها بوده و قطعا خواهد بود. اگر شما نیز جز آن دسته از خانم هایی هستید که لب های برجسته را ترجیح می دهید ما رژلب های گلدن رز را به شما پیشنهاد می کنیم. این رژلب ها در مدل های مختلفی همچون جامد، مدادی و مایع و با جلوه هایی مثل براق، مات، نیمه مات و مخملی در بازار موجود هستند.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های عروس

 بهترین رژلب حجم دهنده

معمولا رژلب های مایع برای حجیم کردن لب ها مناسب تر هستند و به خاطر بافت سبکی که دارند نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده اند. رژلب های مایع مات گلدن رز به خاطر فرمولاسیون منحصر به فرد خود و حضور روغن آووکادو و ویتامین E  از خشک شدن لب ها جلوگیری می کند. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این رژلب رنگدانه های بسیار غنی دارد و روی لب حس سنگینی یا چسبندگی ایجاد نمی کند.

رژلب مایع حجم دهنده دوسه

رژلب دوسه به خاطر پوشش بسیار خوب و بافت بسیار غلیظی که دارد بهترین رژلب حجم دهنده به حساب می آید. این رژلب لب های شما را حجیم و درخشان می کند و به آرایش شما جان چند برابر می بخشد. رنگدانه های این رژلب به گونه ای است که تنها با یک بار زدن نیز لب هایتان برجسته و زیبا می شود. بافت کرمی این محصول بسیار منحصر به فرد است و اصلا باعث چسبندگی لب ها نمی شود. رطوبت رسانی و حاوی ویتامین B و E بودن از دیگر ویژگی های این محصول است.

رژلب مایع گلاس حجم دهنده رژبزه

اگر لب هایی براق و زیبا بدون هیچ گونه حس چسبندگی می خواهید رژلب گلاس حجم دهنده رژبزه گزینه بسیار خوبی است؛ این رژ لب دارای ۹ رنگ متنوع می باشد و هر فردی می تواند با توجه به رنگ پوست و سلیقه خود یکی از این رنگ ها را انتخاب کند. این محصول علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی که دارد ماندگاری بسیار بالایی دارد و شما می توانید با خیال راحت از آن برای میهمانی و عروسی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک‌ ها برای گریم عروس

 بهترین رژلب حجم دهنده

رژلب مایع نوت سری Longwearing

چنان چه به دنبال رژلبی هستید که از ترک خوردن و خشک شدن لب ها جلوگیری کند رژلب نوت بخرید؛ این رژلب دارای روغن ماکادمیا، ویتامین A, D, E و شی باتر است و لب های شما را نرم و لطیف می کند. جالب است بدانید که این محصول حاوی آنتی اکسیدان است و به این ترتیب از پوست لب در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند. قطعا این همه ویژگی دست به دست یکدیگر داده اند تا این رژ بهترین رژلب حجم دهنده به حساب آید.

رژلب مایع حجم دهنده چارم کالر

یکی دیگر از رژلب های با کیفیت موجود در بازار که لب های برجسته ای به شما می دهد رژلب مایع حجم دهنده براق چارم کالر است. این محصول ایتالیایی به خوبی لب های شما را کاور می کند و باعث می شود لب های شما زیباتر دیده شوند. این محصول دارای ۹ رنگ مختلف است و قطعا به راحتی می توانید رنگ مورد علاقه خود را در بین رنگ های آن پیدا کنید.

برق لب حجم دهنده کت واک بی یو

شما با این برق لب می توانید هر رژلبی که می خواهید را استفاده کنید و سپس این برق لب را روی رژ خود بکشید. ابن براق کننده نه تنها موجب حجم دهی به لب ها می شود بلکه آن ها را از حالت خشکی خارج می کند و یک بافت یکدست به لب های شما می بخشد. علاوه بر این ها باید به این نکته اشاره کنیم که این برق لب مانع از پس دادن رنگ رژلبتان می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های آلمانی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *