بهترین رژلب قرمز

 قطعا هر خانم به یک رژلب قرمز در کیف لوازم آرایشی خود نیاز دارد تا در قرارهای عاشقانه یا میهمانی های مهم از آن استفاده کند. ما امروز قرار است خدمت شما عرض کنیم که بهترین رژلب قرمز کدام است پس اگر مایل هستید با بهترین رژلب های موجود در بازار آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله از کی برتره همراهی کنید.

رژلب Malted Matte

رژلب Malted Matte  بهترین رژلب قرمز در بازار است که به شکل مایع به بازار عرضه می شود و بعد از استفاده روی لب جلوه ای مات پیدا می کند. باید خدمتتان عرض کنیم که این رژلب به طور کامل لب ها را پوشش می دهد و زیبایی میکاپتان را چند برابر می کند پس اگر مایل هستید یک رژلب خاص و فوق العاده داشته باشید از این رژلب غافل نشوید.

رژلب Charlotte Tibury

در این بخش قصد داریم برندی را به شما معرفی کنیم که درمیان میکاپ آرتیست ها بسیار محبوب است و بلاگرهای زیادی عاشق آن هستند. رژلب Charlotte tibury  جز صدرنشین های لیست بهترین رژلب قرمز است که در آن ترکیباتی همچون بیواکس و هایرولیک اسید استفاده شده است و این ترکیبات موجب می شوند رژلب به خوبی روی لب پخش شود.

بهترین رژلب قرمز

بهترین رژلب قرمز mac

قطعا بارها نام برند مک را شنیده اید و می دانید که محصولات مک چه کیفیتی دارند؛ این رژلب حالت خامه ای فوق العاده ای به لب هایتان می بخشد. خوشبختانه رژلب های مک تنوع بسیار بالایی در رنگ بندی دارد و هر فردی می تواند متناسب با سلیقه خود رژلب دلخواه خود را انتخاب کند. رژلب قرمز مک ماندگاری بسیار خوبی دارد و شما می توانید بدون نگرانی از پاک شدن رژتان به میهمانی خود برسید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های ضد آب

رژلب Dior Addict

رژلب های دیور ادیکت با رنگ های براق و درخشنده ای که دارد جذابیت آرایش شما را برای جشن ها و مراسمات چندین برابر می کند. این محصول رنگ های بینظیر و مطابق با مد روز تولید می کند تا هر طرفداران این برند بتوانند رژلب های باب سلیقه خود تهیه کنند. خاصیت حجم دهی به لب از دیگر مواردی است که این رژلب به عنوان بهترین رژلب قرمز شناخته می شود.

رژلب Giorgio Armani

قطعا می دانبد که برند Giorgoi Armani  چقدر خفن و به قولی دهن پرکن است و حتما اگر از رژهای این برند خریداری کنید دلتان نمی آید که از آن استفاده کنید و مایل هستید آن را در کلکسیون خود بگذارید. این محصول علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که دارد بسیار سبک است و شما وزنی روی لبتان حس نمی کنید. از همه مهمتر اینکه این رژ به سرعت خشک می شود.

بهترین رژلب قرمز

رژلب chanel Rouge Coco

یک خانم زیبا را با یک ماکسی مشکی تجسم کنید که در حال آویزان کردن گوشواره مروارید خود است ؛ رنگ رژلب این خانم در ذهن شما چه رنگ است؟ قطعا این تصویر یک لبخند قرمز کوکو شنل کم دارد. رژلب کوکو شنل نه تنها جذابیت بی نظیری به لب های شما می بخشد بلکه می تواند در تمام روز رطوبت آن ها را حفظ کند و از ایجاد خشکی و ترک خوردن لب ها جلوگیری کند.

رژلب شارلوت تیلبری

رژلب شارلوت تیلبری به خاطر ظاهر ماتی که روی لب ها ایجاد می کند و مرطوب کردن لب ها بهترین رژلب قرمز شناخته می شود.  اگر دوست دارید میکاپتان سبک هالیوودی داشته باشد حتما این رژلب رویایی را برای خود بخرید و از داشتن آن و زیباتر شدنتان لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین دستگاه های بخور صورت خوب موجود در بازار

رژلب Nars Velvet Matte lip Pencil

برند نارس یکی از بهترین برندهای آرایشی است که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین رژلب قرمز هستید رژلب مدادی نارس را برای خود بخرید و رنگ بینظیر آن لذت ببرید. بدون شک این رژلب یک انتخاب عالی است که دارای ویتامین هایی همچون ویتامین E  است و اصلا خشک نیست و روی دندان ردی از خود به جای نمی گذارد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *