بهترین رژلب مات

همانگونه که می دانید رژلب ها تنوع بسیار زیادی در بافت و رنگ دارند به همین دلیل پیدا کردن رژلب ایده آل کمی دشوار است. چنان چه برای خرید بهترین رژلب مات سردرگم هستید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما در کی برتره قرار دهید تا تعدادی از بهترین برند ها و مدل های مختلف را به شما معرفی کنیم.

رژلب مایع کاتریس مدل Spicy Ginger shot

اگر به دنبال بهترین رژلب مات می گردید ما رژلب حجم دهنده کاتریس را به شما پیشنهاد می کنیم؛ این محصول لب های شما را قلوه ای و برجسته می کند و باعث می شود آرایش شما جذاب تر شود. این رژلب بت فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد موجب نرم شدن لبهایتان می شود و از خشکی لب ها جلوگیری می کند. ماندگاری رژ Spicy Ginger shot  بسیار بالا است و شما می توانید از آن برای میهمانی ها و عروسی ها استفاده کنید.

رژلب اسنس مدل مات پرفکت

چنان چه به رژلب های مات علاقه دارید قطعا از خرید رژلب جامد اسنس مدل مات پرفکت پشیمان نمی شوید زیرا این رژلب دقیقا همانند اسمش پرفکت و عالی است؛ رژلب اسنس بافت بسیار نرمی دارد و همین موضوع باعث می شود تا شما لب های خوش فرم تری داشته باشید. رژلب اسنس به گونه ای طراحی شده که بتواند به راحتی لب های شما را پوشش دهد و به صورت شما جان ببخشد.

بهترین رژلب مات

رژلب مایع مات مای مدل پرفکشن بلک دایموند

اگر به دنبال بهترین رژلب مات با برند ایرانی می گردید رژلب مای مدل پرفکشن بلک دایموند می تواند گزینه مناسبی باشد. این رژلب بافت مات و مخملی دارد و به خاطر پیگمنت فوق العاده ای دارد لب های شما را برجسته تر و زیباتر نشان می دهد.  خوشبختانه این رژلب رنگ بندی متنوعی دارد و شما می توانید رنگ های مختلفی متناسب با سبک آرایشی خود انتخاب کنید. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که بافت این رژلب به گونه ای است که شما هیچ گونه سنگینی روی لب های خود احساس نمی کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ماساژور های دستی برای حفظ و جوان سازی پوست

تینت لب کاتریس مدل آلتیمیت استی

قطعا می دانید که این روزها استفاده از تینت لب ها خیلی ترند شده و جلوه بسیار زیبایی روی لب ها ایجاد می کند. ماندگاری این رژلب به حدی بالا است که لازم نیست نگران پاک شدن آن در زمان غذا خوردن باشید. تینت لب کاتریس ۴ رنگ دارد و شما به راحتی می توانید رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید. شما می توانید یک جلوه طبیعی و زیبا به لب های خود ببخشید.

رژلب کالیستا مدل سکرت بایت

رژلب کالیستا نیز دارای ترکیباتی است که از خشکی و پوسته پوسته شدن لب های شما جلوگیری می کند و به خاطر جلوه طبیعی که دارد به عنوان بهترین رژلب مات شناخته می شود.  ماندگاری این رژلب بسیار مهم است و شما می توانید در طول روز از آن استفاده کنید و اصلا نگران پاک شدن رژتان نباشید.

بهترین رژلب مات

رژلب جامد کالیستا مدل گلمور شاین

رژلب کالیستا مدل گلمور شاین بافت کرمی شکل دارد و موجب می شود که رژ به صورت یکدست روی لب های شما پخش شود. باید به این نکته اشاره کنیم که این رژلب نیمه مات است، فرمولاسیون این رژلب به گونه ای است که رژ حاوی ویتامین و ترکیبات رطوبت رسان است و از خشک شدن و ترک خوردن لب جلوگیری می کند.

رژلب جامد این لی بهترین رژلب مات

آیا تا به حال شنیده اید رژلب حاوی ضد آفتاب باشد؟ از آن جایی که لب ها نیز در معرض تابش نور خورشید قرار می گیرد بهتر است از رژلب های حاوی ضد آفتاب استفاده کنید. رژلب این لی حاوی SPF10  است و علاوه بر برجسته تر کردن و رنگ‌ بخشیدن به لب هایتان از آن ها در مقابل اشعه های مضر محافظت می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو برای شینیون

تینت لب مایع اتود هاوس مدل water Tint

جالب است بدانید که تینت ها محصولات بسیار پرکاربردی هستند که شما می توانید از آن به عنوان رژلب، رژ گونه و حتی سایه چشم استفاده کنید. این تینت ها برپایه آب تولید می شود و ماندگاری بسیار بالایی دارد و از همه مهمتر به راحتی روی لب فید می شود. از ترکیبات ابن محصول می توانیم به عصاره گریپ فروت و انار اشاره کنیم تمام این موارد دست به دست یکدیگر داده اند تا تینت لب مایع اتود هاوس در لیست بهترین رژلب مات قرار بگیرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *