بهترین رژگونه خارجی

رژگونه یکی از مهمترین لوازمی است که به آرایش روح و جان می بخشد و گونه های شما را برجسته تر می کند. لازم به ذکر است که برند و رنگ رژگونه نقش بسیار زیادی در زییایی میکاپ دارد. ما امروز در کی برتره این جا هستیم تا بهترین رژگونه خارجی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم اما از آن جایی که برندهای مختلف دائم در حال رقابت با یکدیگر هستند و کیفیت به نسبت بالایی دارند ما چندین برند را به شما برایتان نام می بریم پس با ما همراه باشید.

رژگونه فلومار

رژگونه فلومار متعلق به کشور ترکیه می باشد که بهترین رژگونه خارجی محسوب می شود. این رژگونه مات کیفیت بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند به گونه های شما رنگ ببخشد. بافت این رژگونه بسیار سبک و نرم است و به راحتی روی پوست پخش می شود.  ماندگاری بالا و از همه مهمتر مقاومت در برابر تعریق و رطوبت از دیگر ویژگی های این رژ گونه به حساب می آید.

هایلایتر گلدن رز

لازم به ذکر است که برند فوق‌ العاده گلدن رز این بار با تولید هایلایتری به نام strobing ثابت کرد که بهترین رژگونه خارجی است؛ این هایلایتر دارای چند رنگ اکلیلی و محشر است که برای انواع پوست مناسب است. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که ماندگاری این محصول بشدت بالا است و شما می توانید از آن برای میهمانی استفاده کنید. این هایلایتر یک فرمولاسیون منحصر به فرد و براق دارد که یک بافت روشن روی پوست ایجاد می کند. جالب است بدانید که برای استفاده از این محصول حتما لازم نیست میکاپ کنید شما می توانید از آن به تنهایی نیز استفاده کنید و از ماندگاری و رنگ های زیبای آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل‌ های عروس

بهترین رژگونه خارجی

رژگونه دبورا بهترین رژگونه خارجی

رژگونه دبورا محصولی ایتالیایی بوده که بسیار خوش رنگ و درخشان است. این رژگونه به خاطر بافت پودری که دارد بسیار سبک ، نرم و مخملی است و شما به راحتی می توانید آن را روی پوست خود فید کنید. شایان به ذکر است که این رژگونه پارابن ندارد و موجب بروز حساسیت نیز نمی شود. از آن جایی که رنگ رژگونه باید متناسب با رنگ پوست و متناسب با میکاپ فرد انتخاب شود باید خدمتتان عرض کنیم که پایه رنگ این محصول قهوه ای است.

رژگونه نوت سری Luminous silk

رژگونه Note  سری Lominous  یکی از پر فروش ترین رژگونه های موجود در بازار است که از پوست شما در برابر اشعه های مضر محافظت می کند و به عنوان بهترین رژگونه خارجی شناخته می شود . این محصول در کنار حفظ رطوبت پوست از پیری زودرس نیز جلوگیری می کند. علاوه بر این ها این رژگونه دارای روغن آرگان است و بعد از استفاده از آن شاهد خشکی پوست خود نخواهید بود. این محصول برای انواع پوست ها مناسب است و به خیلی راحت روی پوست می نشیند و به صورت شما طراوت و شادابی می بخشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *