بهترین رژ گونه های مایع

این روز ها رژ گونه های مایع جای رژ گونه های پودری را گرفته اند و خیلی ترند شده اند. در این مقاله از کی برتره قصد داریم چندین مدل از بهترین رژ گونه های مایع را به شما معرفی کنیم .

رژ گونه نارس

رژ گونه نارس یک بافت فوق العاده نرم روی پوست شما ایجاد می کند و پوشش دهی عالی دارد. این رژ گونه بسیار سبک است و خیلی راحت روی پوست بلند می شود. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این رژ گونه حاوی روغن های مانوی و تامانو است و استفاده از آن مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز پوست را به آن می رساند. ماندگاری بالای این رژ گونه از دیگر عواملی است که موجب شده است این رژ گونه در لیست بهترین رژ گونه های مایع قرار گیرد.

بهترین رژ گونه های مایع

رژ گونه مایع flower

رژ گونه flower  یکی از لطیف ترین و بهترین رژ گونه های مایع موجود در بازار است  که در رنگ های روشن، تیره، دودی و خنثی تولید می شود و این رنگ ها بسیار کاربردی هستند. رژ گونه flower  ماندگاری و پیگمنت عالی دارد و به خاطر وزن بسیار سبکی که دارد اصلا روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی کند.   این رژ گونه ی جذاب ساخت کشور ایتالیا است و حجم آن  9ml  است.

رژ گونه مایع romantic rain

اگر به دنبال بهترین رژ گونه های مایع هستید که قیمت مناسبی داشته باشد ما رژ گونه مایع romantic rain را به شما پیشنهاد می کنیم .‌این رژ گونه 15 میل دارای دو رنگ جذاب و دوست داشتنی است و شما به کمک آن می توانید به گونه های خود رنگ ببخشید. این رژ گونه بافت بسیار مخملی دارد و باعث می شود که شما یک میکاپ زیبا و چشم نواز داشته باشید. پیگمنت عالی و ماندگاری بسیار خوب از دیگر ویژگی های این رژ گونه دوست داشتنی است.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو برای شینیون

رژ گونه پد دار کیس بیوتی

به جرأت می توان گفت که رژ گونه کیس بیوتی یکی از کیوت ترین و بهترین رژ گونه های مایع است که می توانید به کمک آن جذابیت آرایش خود  را چندین برابر کنید. این رژ گونه دارای پد است و شما تنها کافی است آن را روی پوست خود بکشید و رژ  گونه را به آرامی بِلند کنید. رژ گونه کیس بیوتی ۴ رنگ جذاب و رویایی دارد و برای استفاده روزمره عالی است.  مطمئن باشید که بعد از یک بار امتحان این رژ گونه عاشق ماندگاری و بوی آن می شوید.

رژ گونه شیگلم

رژ گونه شیگلم یکی دیگر از رز گونه های کیوت است که این روز ها طرفدار های زیادی پیدا کرده است. این محصول یک بافت کرمی و لطیف روی پوست ایجاد می کند و شما بعد از زدن آن شاهد یک رنگ طبیعی و عالی خواهید بود.  شایان به ذکر است که این رژ گونه رنگ بندی متنوع و بسیار جذابی دارد که باعث می شود شما با خیال راحت تری رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید ‌. علاوه بر این باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت این محصول با توجه به کیفیت عالی که دارد بسیار مناسب است.

بهترین رژ گونه های مایع

رژ گونه مایع miss Lara

اگر طرفدار رژ گونه های شاین  و جذاب هستید و دوست دارید که در میهمانی ها بدرخشید این بار رژ گونه miss Lara  را برای خود تهیه کنید. شما می توانید از این محصول برای برجسته کردن گونه و هم چنین قسمت های مختلف بدن خود استفاده کنید و زیبابی خود را دو چندان کنید. این رژ گونه دو رنگ نقره ای و صورتی دارد و قطعا با یک بار دیدن آن عاشق شاین  آن می شوید. دقت کنید که مقدار خیلی کمی از این رژ گونه می تواند پوشش بسیار عالی داشته باشد . قیمت این محصول نیز کاملا به صرفه و اقتصادی است.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم ها برای چشمان پف دار

رژ گونه پد دار essence

شما با این رژ گونه می توانید یک میکاپ دخترانه و زیبا داشته باشید.  رژ گونه اسنس پیگمنت بسیار بالا و عالی دارد و از همه مهم تر به طور یک دست روی پوست فید می شود و اصلا روی پوست شما لک نمی اندازد و روی پوست ماسیده نمی شود. ویژگی بارز دیگری که این رژ گونه دارد این است که ضد تعریق است. رنگ های این رژ گونه کاملا طبیعی و منحصر به فرد هستند.

رژ گونه رزبری

این رژ گونه دارای فرمولاسیون عالی و بسیار سبکی است که خیلی راحت روی پوست می نشیند و به پوست گونه های شما رنگ می دهد. رژ گونه رزبری حاوی رنگدانه های بسیار غنی است و قطعا ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. این محصول  برای انواع پوست ها و رنگ های پوست مناسب است . شما از این رژ گونه نیز می توانید برای رنگ بخشیدن به لب هایتان استفاده کنید و یک میکاپ نچرال و طبیعی داشته باشید.  این مدل رژ گونه ۴ رنگ دارد که شما می توانید با توجه به رنگ‌ پوستتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

رژ گونه هدی موجی

رژ گونه پمپی مایع از برند هدی موجی یکی دیگر از بهترین رژ گونه های مایع موجود در بازار است که بسیار غلیظ و به صرفه است. این رژ گونه زیبا پوشش بسیار خوبی دارد و در کنار کاور عالی که دارد بافت بسیار سبکی دارد و بعد از استفاده شما احساس سنگینی نخواهید داشت . رژ گونه هدی موجی رنگ بندی بسیار جذابی دارد و این رنگ ها بسیار کاربردی و عالی هستند و شما می توانید با یک قیمت مناسب صاحب این رژ گونه عالی شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم‌ پودر ها برای پوست جوش دار

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *