بهترین رژ گونه

چنان چه به دنبال بهترین رژ گونه هستید و مایل هستید با بهترین رژ گونه های موجود در بازار آشنا شوید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید.در این مقاله از کی برتره قصد داریم چندین مدل از بهترین رژ گونه ها را به شما معرفی کنیم .

رژ گونه گلدن رز

رژ گونه گلدن رز مدل تراکوتا استارداست یکی از بهترین رژ گونه هایی است که می توانید برای رنگ بخشیدن به گونه های زیبای خود استفاده کنید و آن ها را برجسته تر کنید. این رژ گونه یک بافت سبک و بسیار نرمی دارد که استفاده از آن جذابیت صورتتان را چند  برابر می کند. اگر به دنبال بهترین رژ گونه هستید این رژ گونه ایده آل است.

رژ گونه مایع color bloom  شیگلم

رژ گونه مایع Color bloom  رنگ بندی بسیار متنوعی دارد و شما به راحتی می توانید رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.  لازم به ذکر است که این رژ گونه فرمولاسیون فوق العاده ای دارد و موجب رطوبت رسانی به پوست می شود و از آسیب دیدن پوست محافظت می کند. از ویژگی های مثبت این رژ گونه می توانیم به بافت سبک و ماندگاری بسیار بالای آن اشاره کنیم.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که جلوه نهایی این رژ گونه مات و کاملا طبیعی است.

رژ گونه لورال پاریس lnfailible Sculpt

رژ گونه لورال یکی دیگر از بهترین رژ گونه های موجود در بازار است که یک بافت ابریشمی دارد؛ این رژ گونه دارای سه رنگ جذاب و دوست داشتنی است که قطعا با یک بار دیدن و استفاده کردن عاشق آن می شوید. شایان به ذکر است که رنگ رژ گونه تان باید با رنگ پوستتان مخالف باشد یعنی اگر پوست گرمی دارید بهتر است رنگ سرد را انتخاب کنید و برعکس. اگر هم یک پوست طبیعی دارید باید یک رژ گونه متوسط انتخاب کنید.  علاوه بر این سعی کنید که مقدار مناسبی از رژ گونه را انتخاب کنید زیرا رژ گونه ی کم صورتتان را بی روح و رژ گونه زیاد آرایشتان را غیر طبیعی می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پاک کننده های آرایش چشم

بهترین رژ گونه

رژ گونه L.A

این رژ گونه پودری است و ۴ رنگ استثنایی دارد . جالب است بدانید که برای تهیه ی این رژ گونه کارشناسان یک سال تحقیق کرده اند تا بتوانند رژ گونه ای کاملا استاندارد تهیه کنند . رژ گونه ال ای ساخت کشور ایتالیا است و بسته بندی فوق العاده جذابی دارد و به راحتی می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

رژ گونه مایع نارس

قطعاً این می دانید که این روز ها استفاده از رژ گونه های مایع و تینیت خیلی ترند شده است و طرفداران زیادی دارد. رژ گونه مایع نارس نیز از دیگر معروف ترین و رویایی ترین رژ گونه هایی است که می توانید برای خود تهیه کنید و یا این که به فرد دیگری هدیه بدهید.  یکی از ویژگی های عالی این رژ گونه قابلیت بلند شدن آسان است. علاوه بر این ماندگاری بالا و سبک بودن نیز موجب محبوبیت این رژ گونه شده است .

رژ گونه smashbox

شما به راحتی می توانید با پالت رژ گونه و هایلایتر اسمش باکس زیبایی و جذابیت صورت خود را صد چندان کنید. این پالت ۵ رنگ برای درخشان تر کردن گونه های شما دارد. رنگ های این محصول شامل موارد زیر است.

  • رنگ ارغوانی
  • ترکیب دو رنگ مرواریدی و شامپاین
  • رنگ برنزر مرواریدی گرم
  • ترکیب مروارید گرم با مرجان قرمز

شما می توانید رنگ های این پالت را با یک دیگر ترکیب کنید و یک رنگ خارق العاده و منحصر به فرد را تولید کنید که روی گونه ی هیچ فردی نباشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم ها برای چشمان پف دار

بهترین رژ گونه

رژ گونه پودری میس لارا

اگر به دنبال یک رژ گونه با قیمت مناسب هستید ما رژ گونه میس لارا به شما پیشنهاد می کنیم. این رژ گونه علاوه بر قیمت مناسب و تنوع رنگی که دارد پیگمنت فوق العاده ای دارد. ویژگی مثبتی که این رژ گونه دارد این است  که ۴ رنگ دارد و تمام رنگ هایش کاربردی هستند و به خاطر ابعادی که دارد خیلی راحت داخل کیف جا می شود . این رژ گونه جذاب سه سری رنگ دارد و ساخت چین است و قطعا ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

رژ گونه فلورمار

قطعاً می دانید که برند فلورمار نزدیک به نیم قرن است که محصولات خود را روانه بازار می کند و طرفداران بسیاری دارد.  رژ گونه فلورمار شماره ۸۱ یکی دیگر از بهترین رژ گونه های دنیا است که ظاهری بسیار طبیعی دارد و در برابر تعریق و رطوبت بسیار مقاوم است. بافت این محصول موجب شده است که شما به راحتی آن را روی پوست خود پخش کنید و رنگ آن لذت ببرید .

رژ گونه مای

رژ گونه مای نیز جز محبوب ترین رژ گونه های ایران است که بافت سبکی دارد و روی پوست مات می شود. این رژ گونه ماندگاری به نسبت طولانی دارد اما اگر مایل هستید ماندگاری آن را بیش تر کنید بهتر است ابتدا یک کرم پودر مات روی پوست خود بزنید.  این کار نه تنها ماندگاری میکاپتان را بالا می برد بلکه ظاهر طبیعی تری به پوستتان می دهد.

رژ گونه بورژوا شماره ۱۰ chataigne Doree

لازم است بدانید که رژ گونه بورژوا رنگدانه های طبیعی دارد که رنگ محشری به گونه های شما می بخشد . رژ گونه بورژوا دارای عصاره گل رز است و یک عدد آیینه و برس به همراه رژ گونه است که شما را از خرید دیگر لوازم بی نیاز می کند. این رژ گونه ساخت کشور فرانسه است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های هدی بیوتی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *