بهترین ریمل های آلمانی

یکی از زیباترین و جذاب ترین نقاط چهره چشم ها و مژه ها می باشد که بسیار مهم است تا بلند و پرپشت و بسیار زیبا به نظر برسد و بتواند صورت شما را بسیار زیباتر و جذاب تر کند، یکی از مهمترین قسمتهای صورت چشم ها و مژه ها هستند، خرید یکی از بهترین ریمل های آلمانی به شما کمک می کند تا  از لوازم آرایش بسیار مناسب و با کیفیت و عالی برای چشم و مژه های خود استفاده کنید.

امروزه ریمل های بسیار زیادی با مارک های مختلف و برندهای مختلف وارد بازار شده اند که می توانند شما را بسیار گیج کنند و شما را در انتخاب بسیار گمراه کنند توجه داشته باشید که حتما باید ریمل هایی را خریداری کنید تا به چشمان شما و مژه های شما آسیبی نرساند و سبب ریزش موهای شما نشود و همینطور ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد و به هیچ عنوان زیر چشمان شما را سیاه نکند و خرد نشود و نریزد.

ما در ادامه این مقاله کی برتره  قصد داریم تا برخی از بهترین ریمل های آلمانی را به شما معرفی کنیم تا شما با شناخت این ریمل ها بتوانید بسیار راحت تر ریمل های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۱_ ریمل حجم دهنده اسنس مدل I love extreme volume

مدل ریمل اسنس  ساخت کشور آلمان  از بهترین ریمل های آلمانی بوده  که ۴.۷ میلیون لیتر می باشد و دارای یک برس بسیار بزرگ و عالی و منحصر به فرد می باشد که می تواند تمامی مواد ریمل را به صورت کاملاً یکدست روی موهای شما پخش کند و مژه های شما را بسیار حجیم تر و بلند تر کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی برای صورت

این ریمل ماندگاری بسیار بالایی را دارا می باشد و به هیچ عنوان زیر مجموعه های شما نمی ریزد و چشمان شما را سیاه نمی کند و علاوه بر آن دارای رنگ مشکی فوق العاده می باشد که می تواند موهای شما را بسیار مشکی و پرپشت کند این ریمل برای افرادی که دارای موهای کم پشت هستند بسیار عالی می باشد و حتما به آنها پیشنهاد می شود.

بهترین ریمل های آلمانی

۲_ ریمل حجم دهنده ضدآب اسنس آبی مدل I love extreme volume

این ریمل نیز یکی از بهترین و عالی ترین ریمل های مدل برند اسنس میباشد که پارابن ندارد و حجم آن ۱۲ میلی لیتر می باشد این ریمل ساخت کشور آلمان بوده از بهترین ریمل های آلمانی و عالی ترین های  آن به حساب می‌آید.

این ریمل ماندگاری بسیار بالا و فوق‌العاده‌ای را دارد و ضد آب میباشد و به هیچ عنوان زیر مجموعه های شما نمی ریزد و خود نمی شود و دارای برس منحصر به فرد و عالی می باشد که حجم مژه ها را بسیار بیشتر می‌کند و آنها را بسیار بلندتر می کند.

۳_ ریمل حجم دهنده دیپ رومانس مدل DR_CB_1

ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده دیپ رومانس یکی از بهترین ریمل های آلمانی می باشد که توانسته است با کیفیت بالا و عالی که دارد طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند این ریمل دارای پارابن می باشد و حجم آن ۱۳ میلی لیتر میباشد.

این ریمل مژه های شما را بسیار پرپشت و حجیم می کند و تمامی جاهای خالی میان موهای شما را پر می کند و علاوه بر آن دارای یک برس بسیار عالی می باشد که تمام مواد ریمل را به صورت یکسان بر روی موهای شما پخش می‌کند و دارای رنگ سیاه فوق العاده می باشد که رنگ موهای شما را بسیار تیره میکند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک ها برای پوست خشک

۴_ ریمل اسنس مدل لش پرنسس

مدل از ریمل اسنس که ساخت کشور آلمان می باشد یکی دیگر از بهترین و عالی ترین ریمل های حجم دهنده و بلند کننده موجود میباشد که دارای ماندگاری بسیار بالایی بوده و به هیچ عنوان زیر چشمان شما را سیاه نمی کند و نمی ریزد این ریمل می‌تواند یک گزینه بسیار عالی و مناسب برای استفاده روزانه باشد که دارای یک برس منحنی می باشد که تمام مواد ریمل را به صورت کاملاً یکسان و یکدست بر روی موهای شما پخش می‌کند و تمامی جاهای خالی مژه  های شما را پر می‌کند.

بهترین ریمل های آلمانی

۵_ ریمل بل مدل volume up full lash

این ریمل از برند بل ساخت کشور آلمان می باشد و  از انواع بهترین ریمل ها است که توانسته است با توجه به کیفیت بسیار بالا و عالی که دارد افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و مشتریان زیادی به دست بیاورد و از بهترین ریمل های آلمانی به حساب می آید.

این ریمل دارای پارابن می باشد و حجم آن ۱۵ میلی لیتر بوده و دارای یک برس بسیار عالی می باشد که می تواند مژه های شما را به صورت یکدست و منظم بلند کند و حالت زیبا و فوق العاده ای را به آن بدهد و علاوه بر آن تمامی جاهای خالی میان مژه های شما را پر کند.

این ریمل به هیچ عنوان ریزش و سیاه شدگی اطراف چشم را ندارد و فوق العاده سبک می باشد و چشمان شما را اذیت نمی کند و حاوی روغن گیاهی هیدروژنه میباشد و باعث افزایش حجم و طول مژه ها می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم ها و سرم های روشن کننده صورت

۶_ریمل حجم دهنده بل مدل B100

یکی دیگر از بهترین ریمل های آلمانی این مدل از ریمل های بل می‌باشد که توانسته است مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند این ریمل پارابن دارد و حجم آن ۱۵ میلی لیتر می باشد و رنگ سیاه فوق العاده و بی نظیری را دارد که می تواند موهای شما را به شدت زیبا و تیره کند و علاوه بر آن موهای شما را به صورت یکدست و کاملا منظم بلند می کند و تمامی جاهای خالی میان مژه های شما را پر میکند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *