بهترین ریمل های اسنس

امروز  در این از کی برتره مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین ریمل های اسنس را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن بتوانید به چهره ی دلخواهی که می خواهید برسید.

همانطور که می دانید مژه ها نقش بسیار مهمی را در زیبایی خانم ها ایفا می کند و بسیاری از خانم ها به دنبال پیدا کردن یک ریمل بسیار مناسب و عالی و باکیفیت می گردند تا با استفاده از آن زیبای خود را چند برابر کند بسیاری از ریمل ها که در بازار وجود دارد و دارای کیفیت پایین و کمی می باشد و تنها پس از گذشت چند ساعت از استفاده از آنها آن ریمل ها میریزند و در زیر چشم پخش میشود و ظاهری بسیار بد و زشت را درست می کنند.

به همین دلیل تمامی خانم ها همیشه به دنبال بهترین ریمل ها  هستند ریملی که ماندگاری بالا داشته باشد و مژه های آنها را پرپشت تر و بلندتر کند و علاوه بر این موارد به غیر از ماندگاری بالایی که دارد در زیر چشم پخش نشود و خرد نشود و نریزد و مورد دیگری که بسیار اهمیت دارد و اهمیت آن می تواند بسیار بیشتر از موارد قبلی باشد کیفیت آن می باشد که به مژه و چشمان شما آسیب نرساند.

۱_ ریمل حجم دهنده اسنس مدل I love extreme crazy volume

این مدل از بهترین ریمل های اسنس از نوع حجم‌دهنده و دارای برس انعطاف‌پذیر میباشد که از چسبندگی مژه‌ها به هم خودداری می‌کند این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برس انعطاف‌پذیر حجم قابل توجهی به مژه ها می دهد که برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند بسیار مناسب می باشد شرکت اسنس آلمان ریمل حجم دهنده این مدل را وارد بازار کرد که این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برسی جهت حجم دادن بیشتر مژه هاست در بازار هم می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های فر کننده مژه

بهترین ریمل های اسنس

۲_ ریمل حجم دهنده اسنس مدل extream

 این مدل از بهترین ریمل های اسنس نیز یکی دیگر از مدل های حجم دهنده ریمل های اسنس می باشد که دارای برسی بسیار عالی می باشد که از چسبیدن مژه های شما به همدیگر جلوگیری می کند و با کیفیت بسیار بالایی که دارد موزه های شما را به صورت کاملاً دانه‌ای و جدا از هم قرار می‌دهد این مدل از ریمل های اسنس در صورتی که شما دارای مژه های بلند و کم حجم هستید پیشنهاد می شود زیرا می تواند مژه های شما را تا حد قابل توجهی پرپشت کند.

۳_ ریمل اسنس مدل بای بای پاندا آیز

این مدل از بهترین ریمل های اسنس محصولی از برند آلمانی اساس می باشد این مسئول یک حجم دهنده فوق العاده به تک تک تارهای مژه می باشد که دوام و بسیار بالا و ماندگاری بسیار عالی را دارا می باشد و در تمامی طول روز بدون ریزش در زیر چشم به خوبی باقی می ماند این ریمل دارای ترکیبات گیاهی و فاقد تست حیوانی می باشد به همین دلیل می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای افراد وگن به حساب بیاید این ریمل فاقد پارابن و رایحه الکل و سایر مواد حساسیت زا نیز می باشد.

۴_ ریمل اسنس مدل پاور بلک

فیلم دل از بهترین ریمل های اسنس چه محصول کشور آلمان می باشد یک ریمل ضد آب و با ماندگاری بالا و کیفیت بسیار عالی و فوق العاده می باشد که به هیچ عنوان خورد نمی شود و زیر چشم می ریزد و ادامه و تمامی این موارد حاوی فرمولاسیون بسیار عالی و بینظیر بادوام و فوق العاده ای می باشد و علاوه بر این موارد دارای یک برس بزرگ الاستیک نیز می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های مخملی

بهترین ریمل های اسنس

۵_ ریمل اسنس سری false lashes  مدل extreme volume and curl

این مدل از بهترین ریمل های اسنس که محصول کشور آلمان بوده دارای موارد فوق العاده زیادی میباشد این فیلم دارای حجم دهی بسیار فوق العاده و عالی و بینظیر میباشد و حالت دهی بسیار عالی همانند فرمژه را دارا می باشد و تاثیری مانند داشتن مژه مصنوعی به چشمان شما می دهد این ریمل دارای برسی با حالت منحنی میباشد که همین مورد سبب شده است تا در حالت دهی بسیار عالی و بی نظیر داشته باشد.

۶_ ریمل اسنس‌ مدل ماکسیمم دفینیشن

 ریمل ضدآب ماکسیموم دفینیشن محصولی از برند آلمانی اسنس می باشد این محصول یک تفکیک کننده مژه منحصر به فرد می باشد که برای کوتاه ترین مژه ها نیز تاثیر فوق‌العاده‌ای میگذرد فرمولاسیون گیاهی این ریمل به گونه ای می باشد که مورد تایید متخصصین پوست و چشم پزشکی می باشد. این محصول به مژه های شما حجم طبیعی می دهد و به واسطه ترکیبات ضد آب خود بدون ریختن در زیر چشم تا ساعت های طولانی ای باقی میماند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *