بهترین ریمل های ایرانی

همانطور که می دانید چشم ها نقش بسیار موثر و چشم گیری را در زیبایی چهره دارند و  استفاده از بهترین ریمل های ایرانی می توانند زیبایی شما را دو برابر کنند .زیبایی چشمان شما بسیار مهم است ، مژه ها قسمتی از چشم می باشند که در زیبایی آن نقش بسیار مهم و بی‌نظیری را دارا می باشند به همین دلیل رسیدگی به آن و  استفاده از  یک ریمل مناسب و با کیفیت بالا می تواند زیبایی مژه های شما را چند برابر کند .

به همین دلیل قصد داریم تا برخی از بهترین ریمل های ایرانی را که ماندگاری بالا و کیفیت بی نظیری دارند را برای شما معرفی کنیم ، برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا  انتهای  این مقاله از کی برتره  با ما همراه باشید.

۱_ ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا مدل امیزینگ

این ریمل یکی از  عالی ترین و  بهترین ریمل های ایرانی است که پرپشت کننده و بلند کننده مژه ها می باشد و بدون پارابن بوده و  از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته است. این ریمل دارای برس عالی می باشد که تمام محتویات ریمل را به صورت کاملاً یک دست بر روی مژه های شما را پخش میکند و تمام مژه های شما را به صورت یکسان بلند می کند و تمامی جاهای خالی میان مژه های شما را به درستی پر میکند.

۲_ ریمل لوکسریوس ولوم بلک دایموند مای

این ریمل هم یکی دیگر از انواع بهترین ریمل های ایرانی است که به شما کمک می کند تا شما بتوانید مژه های عروسکی داشته باشید و علاوه بر این تاثیرات خیلی خوبی در بالا بردن و حجم دادن به مژه های شما دارد و ظاهر مژه های شما را بسیار زیبا و فوق العاده و جذاب می کند طراحی برس جدید و مخروطی شکل این ریمل کمک می‌کند تا ریمل خیلی تمیز و صاف و یکدست روی مژه‌ها بنشیند و مایع ریمل را به طور مساوی در تمام قسمت‌های مژه پخش و پراکنده شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم برای چشمان ریز

بهترین ریمل های ایرانی

۳_ ریمل سه کاره اینفینیت مای

این ریمل از برند مای دارای یک برس نرم و بزرگ می باشد و در ساخت این ریمل از فرمولاسیون فوق العاده مشکی استفاده شده است که حجم مژه ها را بسیار بیشتر می کند و باعث می شود تا مژه ها بلند تر از حالت عادی دیده شود این ریمل می تواند جز انتخاب های خیلی خوب از میان بهترین ریمل های ایرانی برای استفاده روزمره باشد و نگرانی از بابت ریختن و پخش شدن ریمل را نداشته باشد و به مژه های شما آسیب نرساند.

۴_ریمل Bold Volume کالیستا

اگر نگران سیاه شدن دور چشم های تان پس از استفاده از ریمل در طول روز هستید به ماندگاری و کیفیت این ریمل از کالیستا اعتماد کنید این ریمل به عنوان یکی از بهترین ریمل ها به خانم‌هایی که مژه‌های بلند اما کم پشتی دارند پیشنهاد می کنیم .

این محصول حجم دهنده و بسیار با کیفیت میباشد که کم پشتی مژه های شما را به راحتی پوشش می دهد در ساخت ریمل مشکی مورد نظر از سبوس برنج در فرمولاسیون آن استفاده شده که نه تنها موهای تان را به هم نمی چسباند بلکه آنها را جدا و کمی بلند می کند .

بهترین ریمل های ایرانی

۵_ ریمل Extend Volume کالیستا

اگر به دنبال یک ریمل بسیار عالی  و با کیفیت  از بین بهترین ریمل های ایرانی هستید که ماندگاری بسیار بالا و خوبی داشته باشد و خرد نشود پیشنهاد ما به شما این ریمل کالیستا می باشد این ریمل کالیستا به ریمل چهار کاره معروف است .

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم ها برای چشمان بادامی

زیرا در فرمولاسیون این محصول از عسل استفاده شده است که ضد التهاب و آلرژی است. ویژگی های چهار کاره این ریمل عبارت اند: حجم دهندگی و خوش حالتی و جداسازی و بلندتر کردن طول مژه ها. این ریمل ماندگاری بالایی دارد و مژه های کمرنگ شما را بسیار پررنگ تر و زیبا تر میکند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *