بهترین ریمل های بدون سرب

همانطور که میدانید ریمل ها نقش بسیار مهم و مهمی را در زیبایی چشم و ظاهر صورت دارند به همین دلیل انتخاب یک ریمل مناسب از بین بهترین ریمل های بدون سرب که بدون ضرر باشد و  به چشم آسیب نرساند بسیار مهم می باشد.

اکثر افراد به دنبال ریمل هایی هستند تا مژه های آنها را پرپشت کند و مژه های آنها را به صورت یکدست و منظم بلند و فر کند و همینطور برای آنها بسیار مهم است تا ریملی که از آن استفاده می کنند دارای کیفیت بالا و ماندگاری عالی باشد و آسیبی به چشمان آنها و مژه های آنها نرساند.

به همین دلیل ما در ادامه این مقاله  از کی برتره قصد داریم تا برخی از  عالی ترین و بهترین  ریمل های بدون سرب را به شما معرفی کنیم.

۱_ ریمل زاو پرپشت کننده و تقویت کننده مژه

اين ریمل از بهترین ریمل های بدون سرب ساخت کشور فرانسه می باشد که صد در صد ارگانیک و طبیعی بوده و پیگمنت های بسیار بالایی را دارا میباشد و مورد استفاده در سالن های حرفه ای قرار می گیرد و همینطور مژه های شما را تقویت و بازسازی می‌کند و برای تمامی انواع مژه ها می باشد و همینطور ضد آلرژی بوده و خالی از تمام مواد مضر شیمیایی می باشد و دارای تمامی استانداردهای جهانی و ارگانیک بوده و مناسب برای تمامی افراد از جمله کسانی که بیماری های خاص و سرطانی را دارند می باشد.‌

بهترین ریمل های بدون سرب

۲_ ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون

این ریمل محصول کشور آلمان بوده است و یک ریمل حجم دهنده مژه و بلند کننده مژه میباشد که میتواند مژه های شما را به صورت یک دست بلند کند و تمامی جاهای خالی میان مژه های شما را پر کند .این ریمل از  بهترین ریمل های بدون سرب دارای یک برس مناسب و عالی می باشد که مواد ریمل را به صورت یکدست بر روی مژه های شما پخش میکند و حاوی روغن بادام بوده که مژه های شما را بسیار تقویت می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو برای ارایشگاه

۳_ ریمل حجم دهنده و بلند کننده مای مدل two in one

این ریمل نیز یکی دیگر از عالی ترین و  بهترین ریمل های بدون سرب می باشد که به مژه های شما آسیبی نمی رساند و می تواند مژه های شما را بسیار بلند و پرپشت کند و حجم بسیار قابل توجه و جذابی را به مژه های شما بدهد .

این ریمل دارای یک برس بسیار عالی بوده که تمامی مواد ریمل را به صورت یکدست بر روی مژه های شما را پخش میکند و دارای مواد تقویت کننده مژه میباشد که می تواند موهای شما را بسیار قوی کند.

۴_ ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا مدل امیزینگ

این ریمل  نیز یکی از  عالی ترین و  بهترین ریمل های بدون سرب است که پرپشت کننده و بلند کننده مژه ها می باشد که بدون پارابن بوده و  از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته است .

این ریمل  به عنوان یکی از بهترین ریمل ها  دارای برس عالی می باشد که تمام محتویات ریمل را به صورت کاملاً یک دست بر روی مژه های شما را پخش میکند و تمام مژه های شما را به صورت یکسان بلند می کند و تمامی جاهای خالی میان مژه های شما را به درستی پر میکند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *