بهترین ریمل های بورژوآ

موضوعی  که امروز به آن خواهیم پرداخت معرفی بهترین ریمل های بورژوآ در سایت کی برتره است لطفا دراین مقاله با ما همراه باشید. ریمل نقش بسیار مهمی را در میکاپ و آرایش کردن دارد جلوه ای بسیار زیبا و خاص به چشمان شما می بخشد به همین دلیل همیشه دغدغه خانم ها در خرید لوازم آرایش پیدا کردن  بهترین ریمل ها می باشد تا ماندگاری بالا و بی‌نظیری داشته باشد و زیر چشمان آنها نریزد و خورد نشود وقتی صحبت از انواع ریمل های خوب و معروف به میان می آید ممکن نیست که کسی نام بهترین ریمل های بورژوآ را نشنیده باشد.

این ریمل یکی از بهترین و عالی ترین انواع ریمل ها می باشد که دارای مدل های مختلفی می باشد و ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین مدل های این ریمل را برای شما معرفی کنیم.

ریمل حجم دهنده بورژوا سری Twist up  مدل Black balk

یکی از معروف ترین و قوی ترین محصولات این برند در لاین تولید ریمل مدل بلک بال می باشد این محصول هر آنچه از یک ریمل خوب انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد اگر مژه های کوتاهی دارید و اگر حجم کمی دارند یا حتی اگر کم رنگ و بور هستند مدل بلک با تمام این مشکلات را برای مژه های شما به بهترین نحو ممکن حل می‌کند و این ریمل ضد آب میباشد و حجم دهنده و بلند کننده بسیار قوی مژه می باشد. و همینطور ماندگاری بسیار بالایی دارد و ضد حساسیت میباشد و رنگ دهی بسیار عالی به مژه های شما دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های عاشقانه

بهترین ریمل های بورژوآ

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل clubbing ultra black

این ریمل از بهترین ریمل های بورژوآ یک حجم دهنده و بلند کننده مژه بسیار عالی می باشد که جزء بهترین و عالی ترین محصولات برند بورژوا به حساب می آید این ریمل می تواند مژه های مشکی تری را برای شما بسازد و در زیبایی و جذابیت شما تاثیر بسیار زیادی را بگذارد این ریمل مشخصاتی از جمله ضد آب بودن و ضد عرق و ضد اشک بودن و بدون پخش شدن در اطراف چشم و ماندگاری بسیار بالا و بلند کننده و حجم دهنده بسیار بالا را دارا می باشد.

ریمل حجم دهنده بورژوا مدل volume glamour mascara

این محصول یکی از پرطرفدارترین و بهترین ریمل های بورژوآ می باشد و دلیل آن این است که ترکیبات این محصول به گونه ای طراحی شده است که ضخامت تارهای مژه را بیشتر می‌کند در نتیجه مژه هایتان مشکی تر و پرپشت تر از حالت قبلی و نرمالش میشود اگر موج های کوتاه و کم حجم را دارا می باشید ما این ریمل از مدل ریمل بورژوا را به شما پیشنهاد می کنیم این ریمل دارای موم کاملاً طبیعی جهت انعطاف بخشیدن به مژه‌ها و افزایش حالت پذیری آن می شود.

بهترین ریمل های بورژوآ

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل volume second 1

این محصول از بهترین ریمل های بورژوآ را میتوان یک ریمل همه فن حریف معرفی کرد هرچه شما از ریمل تا می خواهید را به شما هدیه می دهد اما حتماً برای شما سوال است که چرا به این ریمل یکسانی گفته می شود جواب آن این است که زمان خشک شدن چسب روی مژه ها تنها یک ثانیه می باشد نه بیشتر و نه کمتر محتویات و نوع براش این ریمل مژه های بلند و پرپشت و مشکی و خشکبار را برای شما درست می کند و ماندگاری تا ۱۶ ساعت و حجم دهنده و بلند کننده بسیار عالی می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل ها برای مژه بلند

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *