بهترین ریمل های تقویت کننده مژه

ریمل  ها نقش بسیار مهم و موثری را در بلند شدن مژه ها و پرپشت شدن آن دارند و بسیار مهم است تا شما ریملی را استفاده کنید از بهترین ریمل های تقویت کننده مژه باشد  که به هیچ عنوان به چشمان شما و به مژه های شما آسیبی نرساند و سبب ریزش مژه های شما نشود .

ریمل های بسیار زیادی وجود دارد که خاصیت تقویت کنندگی مژه ها را دارا می باشند و می توانند مژه های شما را بسیار قوی تر و پرپشت تر و بلند تر کند ما در ادامه این مقاله کی برتره قصد داریم تا برخی از عالی ترین و بهترین ریمل های تقویت کننده مژه را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید این ریمل ها را بشناسید و برای زیباتر شدن چشمان خود و تقویت مژه هایتان از آنها استفاده کنید.

۱_ ریمل لورال مدل paradise

بدون شک لورال یکی از بهترین ریمل های تقویت کننده مژه میباشد که ساخت کشور فرانسه بوده و از کیفیت بسیار بالا و عالی و بی نظیری برخوردار است .این ریمل بافتی بسیار سبک دارد و چشمان شما را خسته نمی‌کند .

علاوه بر این حاوی روغن کرچک  می باشد که از مژه های شما مراقبت می کند و می‌تواند آن را به شدت تقویت کند .این ریمل می تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی که دارای موهای کم پشت و کوتاه هستند باشد و مژه های آنها را به صورت یک دست بلند کند و جاهای خالی آن را پر کند.

بهترین ریمل های تقویت کننده مژه

۲_ ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون

این ریمل محصول کشور آلمان بوده است و یک ریمل حجم دهنده مژه و بلند کننده مژه میباشد که میتواند مژه های شما را به صورت یک دست بلند کند و تمامی جاهای خالی میان مژه های شما را پر کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های سنگی

این ریمل دارای یک برس مناسب و عالی می باشد که مواد ریمل را به صورت یکدست بر روی مژه های شما پخش میکند و حاوی روغن بادام بوده که مژه های شما را بسیار تقویت می کند و در دسته  بهترین ریمل ها می باشد.

۳_ ریمل ایوسن لورن مدل beauty lash clash

این ریمل را به خانم‌هایی که مژه‌های بلند اما کم پشتی دارند پیشنهاد می کنیم این محصول حجم دهنده بسیار با کیفیت میباشد که کم پشتی مژه های شما را به راحتی پوشش می دهد در ساخت ریمل مشکی مورد نظر از سبوس برنج در فرمولاسیون آن استفاده شده که نه تنها مژه تان را به هم نمی چسباند بلکه آنها را جدا و کمی بلند می کند .

از جمله مشکلاتی که خانم ها برای خرید ریمل مورد نظرشان تجربه می‌کنند خشکی بیش از انتظار آنها می باشد. لازم است بدانید که این ریمل دارای ویتامین b۵ می باشد که علاوه بر تقویت مژه ها آنها را مرطوب نگه می دارد و از بهترین ریمل های تقویت کننده مژه می باشد .

بهترین ریمل های تقویت کننده مژه

۴_ ریمل حجم دهنده و بلند کننده مای مدل two in one

این ریمل نیز یکی دیگر از عالی ترین و بهترین ریمل های تقویت کننده مژه ها می باشد که به مژه های شما آسیبی نمی رساند و می تواند مژه های شما را بسیار بلند و پرپشت کند و حجم بسیار قابل توجه و جذابی را به مژه های شما بدهد.

این ریمل دارای یک برس بسیار عالی بوده که تمامی مواد ریمل را به صورت یکدست بر روی مژه های شما را پخش میکند و دارای مواد تقویت کننده مژه میباشد که می تواند مژه های شما را بسیار قوی کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب مات

۵_ ریمل بلند کننده و تقویت کننده بل مدل دیاموند ولوم آپ

این محصول از برند بل دارای خاصیت بلند کنندگی برای مژه‌ها می باشد اگر شما مژه‌هایی دارید که احساس می کنید کم پشت و کوتاه هستند و نیاز دارد تا پرپشت تر و بلندتر بشود می توانید از این ریمل استفاده کنید.

این ریمل کاملا ضد حساسیت میباشد و هیچ مشکلی را برای مژه ها و چشمان شما به وجود نمی آورد و دارای ویتامین ای می باشد که باعث تقویت و ترمیم طبیعی بافت مژه می‌شود و پلکتان مستعد رشد مژه دوباره خواهد شد.

۶_ ریمل زاو پرپشت کننده و تقویت کننده مژه

اين ریمل ساخت کشور فرانسه می باشد که صد در صد ارگانیک و طبیعی بوده و پیگمنت های بسیار بالایی را دارا میباشد و مورد استفاده در سالن های حرفه ای قرار می گیرد و همینطور مژه های شما را تقویت و بازسازی می‌کند.

این ریمل برای تمامی مژه ها قابل استفاده می باشد و ضد آلرژی بوده و خالی از تمام مواد مضر شیمیایی می باشد و دارای تمامی استانداردهای جهانی و ارگانیک بوده و مناسب برای تمامی افراد از جمله کسانی که بیماری های خاص و سرطانی را دارند می باشد.‌

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *