بهترین ریمل های خرده مژه دار

ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین ریمل های خرده مژه دار موجود در بازار آشنا کنیم پس برای آشنایی با بهترین ها ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. ریمل بورژوآ مدل Twist Up the Volume  یکی از بهترین ریمل های است که می تواند یک شکل فوق العاده به چشم های شما ببخشد.  این ریمل یک برس با دو حالت است که شما می توانید سری آن را بچرخانید و با هر کدام از این سری ها به مژه های خود فرم دهید. لازم به ذکر است که این ریمل ماندگاری بالایی دارد و افرادی که چشم های حساسی دارند پی توانند با خیال راحت از این ریمل استفاده کنند.

ریمل کالیستا بیوتی مدل BB Express

این ریمل نیز یکی از بهترین ریمل های خرده مژه دار است که در حجم ۶ میلی متری است . لازم به ذکر است که این ریمل  الیاف طبیعی دارد و تمام ترکیبات موجود در آن کاملا گیاهی است . نکته ای که این ریمل را از دیگر ریمل ها جدا می کند سری ژله ای و لیزری آن است که اجازه نمی دهد مژه هایتان به هم بچسید.

ریمل ایزادوار مدل  Big Bold Extreme

اگر به دنبال یک ریمل حجم دهنده ای هستید که مزه های خود را خوش حالت کنید این ریمل که یکی از بهترین ریمل های خرده مژه دار است می تواند بهترین انتخاب باشد. این ریمل حتی می تواند به مژه های نازک نیز حالت و حجم بدهد . این ریمل خیلی فوری خشک می شود و دیگر لازم نیست نگران خیس ماندن مژه های خود باشید.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این ریمل در مقابل آب بسیار مقاوم است و ماندگاری به نسبت بالایی دارند اما خب قیمت بالایی نیز دارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژ گونه های مایع

بهترین ریمل های خرده مژه دار

ریمل لورآل مدل Paradise

به جرات می توان گفت که یکی از فوق العاده ترین و  بهترین ریمل های خرده مژه دار  جهان این ریمل فرانسویی است که یک براش نرم و ابریشمی دارد . این ریمل دارای روغن کرچک،  روغن نخل، روغن جوجوبا، روغن زیتون و  عصاره ی گل سنتورا است و این گونه شما با خرید این ریمل می توانید مژه های خود را تقویت کنید.  فرچه ی این ریمل حدود ۲۰۰ فیبر در خود دارد و این گونه یک پوشش فوق العاده برای مژه های شما خواهد داشت.  این گونه می توانید مدت زمان زیادی این ریمل را روی مژه های خود بگذارید و یک زیبایی منحصر به فرد به صورت خود ببخشید.

ریمل اسنس مدل  l love  Extreme Volume

این ریمل یک محصول بی نظیر برای حجم دادن به مژه های شما است که رنگدانه های مشکی دارد و یکی از بهترین ریمل های خرده مژه دار است ؛ این ریمل یک فرجه ی فیبری دارد که دو لبه ی شکاف دال دارد  . جالب است بدانید که این ریمل فرچه های کوچک تری نیز دارند که رنگدانه های زیادی را به خود جذب می کنند و این گونه حجم مژه های شما را بیش تر می کند. این ریمل در کنار کیفیت خوبی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد و شما می توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید .

ریمل حجم دهنده میبلین  مدل ۱۰۰

اگر جز آن دسته افرادی هستید که مژه های کم پشت و نازکی دارید ما ریمل حجم دهنده میبلین مدل ۱۰۰ را به شما پیشنهاد می کنیم.  این ریمل یک فرجه ی بزرگ دارد که به مژه های شما این اجازه را نمی دهد که یک دیگر بچسبند. این ریمل نه تنها کیفیت خوبی  دارد و ماندگاری بالایی دارد بلکه به راحتی پاک می شود و اصلا زیر چشم های شما را سیاه نمی کند و این گونه شاهد سیاهی دور چشم نخواهید بود.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های ضد لک صورت ایرانی و خارجی

بهترین ریمل های خرده مژه دار

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume  Collagene 24H

ریمل حجم دهنده ی لورآل مدل  Mega Volume Collagen 24H از یک برند فوق العاده ی فرانسویی است که دارای کلاژن است . نکته ی شگفت انگیزی که در رابطه با این ریمل وجود دارد ماندگاری آن است؛ این ریمل  ۲۴ ساعت ماندگاری دارد پس اگر مایل هستید مدت زمان زیادی آرایش داشته باشید حتما از این ریمل استفاده کنید.  این ریمل کیفیت بسیار بالایی دارد اما خب برای داشتن آن نیز باید پول بیش تری نسبت به دیگر ریمل ها بپردازید.  در واقع می توان گفت که تنها عیب این ریمل این است که قیمت بالایی دارد.

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Ultimated

از آن جایی که این ریمل حجم دهنده بافت ابریشمی و نرمی دارد می تواند جذابیت چشم های شما را چندین برابر کند؛ این ریمل یک طراحی منحصر به فرد دارد و آن این است که شما هنگامی که قفل پلاستیکی روب دسته را بر می دارید ریمل یک زاویه ۴۵ درجه به خود می گیرد و شما می توانید خیلی راحت تر از این ریمل استفاده کنید.  یکی از ویژگی های این ریمل این است که این ریمل پارابن ندارد و کیفیت خیلی بالایی دارد اما خب باید اضافه کنیم که این ریمل ضد آب و ممکن است شستن آن کمی سخت باشد.

ریمل حجم دهنده کالیستا

این ریمل خرده مژه دار نیز دارای رنگدانه های مشکی است که نی تواند تاثیر فوق العاده ای روی مژه ها و هم چنین چشم های شما بگذارد.  چندین سال است که خانم های زیادی در سراسر دنیا این ریمل غالبی استفاده می کنند. این ریمل نیز مثل دیگر ریمل های ذکر شده کیفیت بسیار بالایی دارد . اگر چشم های حساسی دارید و یا این که دائم از لنز استفاده می کنید بهتر است از این ریمل مطمئن و با کیفیت که قیمت به نسبت مناسبی دارد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های ایرانی

ریمل حجم دهنده بورژوا مدل  Volume Glomar max

اگر به یک ریمل درجه یک با قیمت مناسبی می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای یک بار هم که شده است ریمل حجم دهنده ی بورژوا مدل Volume Glomar max  را امتحان کنید و به مژه های خود یک جان تازه ببخشید و زیبایی خود را چندین برابر کنید.  ما در این مقاله نام بهترین ریمل های خرده مژه دار را برای شما نام بردیم شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج  آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *