بهترین ریمل های رنگی

امروزه ریمل های فانتزی رنگی زیادی وارد بازار شده است که طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است و می‌تواند مژه های شما را بسیار جذاب کند. به همین دلیل ما در ادامه این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین ریمل های رنگی را به شما معرفی کنیم.

همانطور که میدانید ریمل ها نقش بسیار مهم و موثری را در زیبایی چشم و ظاهر صورت دارند به همین دلیل انتخاب بهترین ریمل ها که به چشم آسیب نرساند بسیار مهم می باشد. اکثر افراد به دنبال ریمل هایی هستند تا مژه های آنها را پرپشت کند و مژه های آنها را به صورت یکدست و منظم بلند و فر کند و همینطور برای آنها بسیار مهم است تا ریملی که از آن استفاده می کنند دارای کیفیت بالا و ماندگاری عالی باشد و آسیبی به چشمان آنها و مژه های آنها نرساند.

۱_ریمل فلومار سری color your life

اگر به دنبال رنگهایی به غیر از رنگ همیشگی مشکی می باشید این ریمل مناسب شما می باشد این سری از ریمل های برند فلورمار در چهار رنگ آبی و بنفش و قهوه ای و خاکی به بازار ها عرضه شده است این محصول بافتی خامه‌ای و بسیار سبک را دارا می باشد و بدون اینکه موهای شما را به هم بچسباند و در برخی از جاهای مژه های شما بیشتر بماند.

به صورت کاملاً یکسان و یکنواخت بر روی مژه های شما پخش می‌شود و آنها را بسیار زیبا و رنگارنگ میکند این محصول دارای برس بسیار عالی و با کیفیت می باشد که می تواند به مژه  شما حالت ببخشد و آن را بسیار جذاب تر و زیبا تر کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب در دنیا

بهترین ریمل های رنگی

۲_ریمل فلورمار مدل Too volume

با استفاده از این مدل از ریمل فلورمار میتوانید مژه های خود را به حجم مورد علاقه برسانید و آن را بسیار حجیم و پرپشت کنید این محصول از برند فلورمار با ترکیب فرمول حجم دهنده و گسترش دهنده و برس منحصر به فردی که دارا می باشد مژه های شما را بسیار پر پشت تر و بلند تر می کند.

این مدل از برند فلورمار در ۵ رنگ آبی و سبز و ارغوانی و قهوه ای و مشکی به بازار عرضه می شود و توانسته از طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و جز بهترین و عالی ترین ریمل ها به حساب بیاید.

۳_ بهترین ریمل های رنگی اسنس

اسنس یکی از بهترین ریمل های رنگی و معروفترین برندهای ریمل در سراسر دنیا میباشد که خانمهای بسیار زیادی آن را می شناسند و از آن استفاده می کنند ریمل های اسنس دارای کیفیت بالایی می باشد که می تواند مژه های شما را به خوبی حالت دار کند و آنها را پرپشت و بلند کند.

برند اسنس چندین ریمل های رنگی در رنگ های مختلف مانند آبی و صورتی تولید کرده است تا شما بتوانید برای آرایش های فانتزی از این ریمل ها استفاده کنید.

۴_ ریمل های رنگی هدی بیوتی

هدی بیوتی یکی از بهترین ریمل های رنگی و معروف ترین و مشهورترین برندهای لوازم آرایش در سراسر دنیا میباشد که افراد بسیار زیادی طرفدار این برند هستند و از محصولات آن استفاده می کنند برند هدی بیوتی چندین ریمل رنگی را در رنگهای مختلف با کیفیت بسیار بالا و عالی تولید کرده است که دارای خاصیت ضد آب بودن و پر کنندگی و بلند کنندگی بسیار بالا را دارا می باشد و توانسته است افراد بسیار زیادی که طرفدار خود کند و آنها را به سمت خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسپری های حالت دهنده مو

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *