بهترین ریمل های ضد آب

امروز قرار است که شما را با بهترین ریمل های ضد آب آشنا کنیم اما قبل از آن بهتر است یک سری اطلاعات کلی درباره ی این نوع ریمل ها کسب کنیم و خدمتتان عرض کنیم که ریمل ضد آب چیست و چه مواقعی باید از آن استفاده کنید ؛ چنان چه مایل هستید بیش تر در این باره اطلاعات کسب کنید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

باید خدمتتان عرض کنیم که این ریمل ها مایع های مشکی هستند که تا زمانی که آن را کاملا نشویید از روی مژه هایتان جدا نمی شود . شما می توانید از این ریمل ها برای مواقعی که به استخر یا باشگاه می روید از آن استفاده کنید. شما می توانید از این نوع ریمل برای روز های بارانی و مواقعی که می دانید احتمال خیس شدن مژه هایتان وجود دارد استفاده کنید.

ریمل ضد آب Eyeko sport

جالب است بدانید که ریمل ضد آب Eyeko sport  توانسته است جایزه ی مجله ی Best of Beauty  را دریافت کند و یکی از بهترین ریمل های ضد آب است. شما نی توانید با خیال راحت از این ریمل برای زیبا تر کردن و فرم دادن به چشم هایتان استفاده کنید.

ریمل ضد آب  Deccan Urban Decouple Cannonball

اگر به دنبال بهترین ریمل ضد آب هستید ما این ریمل فوق العاده را که  یکی از بهترین ریمل های ضد آب است به شما پیشنهاد می کنیم.  لازم به ذکر است که این ریمل بسیار با دوام و ملایم است که می تواند زیبایی خیره کننده ای به چشم های شما ببخشد . فرچه ی این ریمل نیز به گونه ای طراحی شده است که می تواند مژه های شما پر تر و حجیم تر نشان دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های بورژوآ

بهترین ریمل های ضد آب

ریمل ضد آب clinique High lmpact

اگر به دنبال یک ریمل ضد آب  ارزان قیمت هستید ما ریمل ضد آب clinique High lmpact  را به شما معرفی کنیم.  ریمل کلینیک یک حجم بی نظیر به مژه های شما می دهد و جالب است بدانید که در دو رنگ قهوه ای و مشکی تولید می شود و شما می توانید در مواقع خاص از ریمل قهوه ای این برند استفاده کنید. باید به این نکته اشاره کنیم که این ریمل ضد حساسیت است و هیچ گونه آسیبی به مژه و یا چشم های شما نمی رساند.

ریمل ضد آب  YSL VOLUME Effet Faux Cils

این ریمل که یکی از بهترین ریمل های ضد آب است نیز می تواند گزینه ی خوبی برای انتخاب باشد؛  مواد اولیه ی این ریمل کیفیت بسیار بالایی دارد و قطعا بعد از یک بار امتحان عاشق آن می شوید. این ریمل علاوه بر کیفیت و دوام بالایی که دارد ظاهر بسیار زیبایی دارد و قطعا می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند .

ریمل ضد آب Blinc Mascara

این نوع ریمل نیز در دو رنگ قهوه ای و مشکی تولید می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود رنگ دلخواه را تهیه کنید.  ریمل Blinc Mascara  یک روکش بسیار محکم دارد که شما نی توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.  اگر جز آن دسته افرادی هستید که چشم های حساسی دارید و یا این که دائم از لنز استفاده می کنید این ریمل که یکی از بهترین ریمل های ضد آب است مناسب شما است و شما می توانید با خیال راحت تری از این ریمل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین دستگاه های بیگودی برقی و لوازم جانبی برای فر کردن مو

بهترین ریمل های ضد آب

ریمل ضد آب Buxom Lash

متاسفانه برخی افراد هستند که به لوازم آرایشی حساسیت دارند؛ از آن جایی که چشم یکی از مهم ترین اعضای بدن است به هیچ عنوان نمی توان از ریمل های بی کیفیت برای زیبا تر کردن مژه ها استفاده کنید. چنان چه از لنز های تماسی استفاده می کنید با خیال راحت از این ریمل استفاده کنید زیرا که این محصول مواد شیمیایی، فتالات و پارابن ندارد .

ریمل ضد آب Lancome Hypnose Drama instant full Volume

اگر مایل هستید مژه های خیلی مشکی و زیبایی داشته باشید ما این ریمل بسیار مشکی را به شما معرفی کنیم.  البته باید بدانید که کیفیت این ریمل نیز فوق العاده بالا است و این ریمل می تواند آن نتیجه ی دلخواه را به شما بدهد و شما را از شر مژه های مصنوعی و آسیب هایی که چسب مژه به همراه دارد راحت کند.

ریمل ضد آب Bareminerals

به جرات می توان نام این ریمل را در لیست بهترین ریمل ضد آب قرار داد که به خاطر کیفیت بالای مواد آن ضد حساسیت هستند و به مرور زمان می تواند تاثیرات مثبتی روی مژه های شما بگذارد.  فرچه ی این ریمل به گونه ای طراحی شده است که شما بعد از زدن ریمل مژه های بلند تری خواهید داشت.

ریمل ضد آب Estee Lauder

ویژگی مثبتی که این ریمل دارد این است که این ریمل حاوی روغن اسطوخودوس است و این گونه می توانید با کمک این ریمل مژه های خود را تقویت کنید.  ویژگی دیگری که این ریمل دارد این است که دوام بسیار بالایی دارد. چنان چه مایل هستید مژه های پر پشت تری داشته باشید این ریمل را برای خود بخرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک مناسب فصل بهار و تابستان

بهترین ریمل های ضد آب

ریمل ضد آب Mac Lashes

قطعا همه ی شما درباره ی کیفیت محصولات مک می دانید و نیازی به تعریف بیش تر نیست؛ لازم است بدانید که ریمل ضد آب مک می تواند ۱۲ ساعت روی مژه های شما بماند و یک جلوه ی فوق العاده زیبا به چشم های شما ببخشد. شما به راحتی می توانید این مدل ریمل را در بازار و فروشگاه های مختلف پیدا کنید.

ریمل ضد آب Diorshow

ریمل Diorshow  یکی دیگر از بهترین ریمل های ضد آب است که شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید و در میهمانی حاضر شوید.  این ریمل در رنگ های مختلفی مثل قهوه ای، سفید، آبی و مشکی تولید می شود و شما می توانید رنگ های دلخواه خود را تهیه کنید علاوه بر این ها این ریمل دوام بسیار زیادی دارد و شما می توانید ساعت های طولانی مژه های زیبایی داشته باشید.

ریمل ضد آب Shanel immutable

مهم ترین ویژگی این ریمل این است که می تواند حجم مژه های شما را چندین برابر کند و مژه های شما را بلند تر نشان دهد . البته با زدن این ریمل دیگر نیاز نیست نگران به هم چسبیدن مژه هایتان باشید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین ژل شستشوی صورت آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *