بهترین ریمل‌ های عروس

آرایش چشم یکی از مهمترین و حساس ترین بخش ها در میکاپ صورت می باشد و در آرایش چشم ، ریمل یکی از مهمترین و اساسی ترین نقش ها را ایفا می کند و انتخاب بهترین ریمل‌ های عروس می‌تواند چشمها را  در میکاپ صورت بسیار جذاب و درشت و زیبا کند .

از آنجایی که چشم ها بخشهای بسیار حساسی هستند به همان میزان هم انتخاب یک ریمل با کیفیت و با ماندگاری بالا مهم میباشد. باید توجه داشته باشید که شما باید ریملی را انتخاب کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد و به هیچ عنوان خورد نشود و زیر چشم نریزد و دیگر آرایش های شما را خراب نکند و زیر چشمان شما را سیاه نکند و علاوه بر این به مژه‌های شما آسیبی نرساند و به چشمان شما صدمه وارد نکند.

ما در ادامه  این مقاله  کی برتره  قصد داریم تا برخی از بهترین ریمل‌ های عروس که دارای ماندگاری بالایی می باشد را به شما معرفی کنیم.

۱_ ریمل های برند لورآل

تمامی ریمل های این برند دارای کیفیت بسیار بالا و عالی می باشد و ماندگاری بینظیر و فوق العاده ای را دارا میباشد.

شما میتوانید اگر دارای موهای کم پشتی هستید ریمل های پرپشت کننده این برند را خریداری کنید و اگر مژه های پرپشت اما کوتاهی دارید میتوانید ریمل‌های بلند کننده این برند را خریداری کنید تا مژه های شما را به صورت یکدست و کاملا عالی و زیبا بلند کند. این ریمل دارای کیفیت بالا و ماندگاری فوق العاده ای می باشدو  به عنوان یکی از بهترین ریمل‌ های عروس پیشنهاد میشود .

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم ها برای چشمان بادامی

۲_ مدل های برند میبلین

برند میبلین که یکی از برندهای بسیار مطرح و پرطرفدار لوازم آرایشی می باشد یک برند فوق العاده و عالی بوده که دارای ریمل های بسیار با کیفیت و با ماندگاری بالایی می باشد.

شرکت بسیار حرفه ای در لاین تولید و طراحی ریمل رشت چند این ریمل بسیار محبوب و پرفروش تولید کرده است و توانسته است جایگاه بسیار ویژه و بی نظیری را به دست بیاورد. این برند دارای بهترین ریمل‌ های عروس با ماندگاری بالا و کیفیت می باشد.

بهترین ریمل‌ های عروس

۳_ انواع ریمل های دوسه

شرکت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دوسه یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی بوده که ریمل های بسیار فوق العاده و عالی را وارد بازار می‌کند .

 این محصولات از بهترین ریمل‌ های عروس دارای کیفیت بسیار بالا و ماندگاری فوق العاده می باشد و به هیچ عنوان زیر چشمان را سیاه نمی کند و نمی ریزد این شرکت دارای ریمل‌هایی می باشد که مژه ها را بسیار بلند می کند و آنها را به صورت یکسان و منظم پرپشت میکند.

۴_ ریمل های برند بل

برند بل که یکی از بهترین و عالی ترین برندهای لوازم آرایشی بوده که توانسته از ریمل‌های فوق‌العاده‌ای را تولید کند که طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده و افراد بسیار زیادی از آن بهترین ریمل ها استفاده می کنند .

شرکت بل ریمل های پرپشت کننده و بلند کننده فوق‌العاده‌ای را تولید کرده که اگر شما دارای مژه های کوتاه هستید می توانید از ریمل های بلند کننده آن استفاده کنید و اگر دارای مژه های بلند اما کم پشتی هستید می توانید از ریمل های پرپشت کننده آن استفاده کنید که دارای کیفیت بسیار بالا و ماندگاری عالی می باشد که از این محصولات میتوان به عنوان بهترین ریمل‌ های عروس با توجه به کیفیت فوق العاده آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین بالم لب های قیمت مناسب موجود در بازار

بهترین ریمل‌ های عروس

۵_ ریمل های مدل بورژوا

یکی دیگر از بهترین برند هایی که میتوان به عنوان یکی از بهترین ریمل‌ های عروس از آن استفاده کرد ریمل های برند بورژوا میباشد که دارای ریمل های پرپشت کننده و ریمل های بلند کننده می باشد که شما می توانید طبق مژه هایی که دارید آنها را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

ریمل های بورژوا دارای کیفیت بسیار عالی و فوق العاده می باشد که به هیچ عنوان زیر چشم می ریزد و زیرچشم را سیاه نمی کند و همینطور دارای ماندگاری بالایی می باشد و می تواند مدت زمان طولانی بر روی چشم بماند.

۶_ ریمل های برند ایزادورا

با قاطعیت کامل می توان گفت هیچ خانومی نیست که برند ایزادورا را نشنیده باشد و محصولات فوق العاده و بی نظیر آن به گوش او نخورده باشد ریمل های برند ایزادورا یکی از باکیفیت ترین و فوق العاده ترین و به جرات می توان گفت از بهترین ریمل ها  میباشد.

این محصول  مژه های شما را به طرز فوق العاده عجیبی پرپشت و بلند می کند و شما می توانید با اطمینان خاطر بدون نگرانی از بابت اینکه زیر چشمان شما را سیاه کند و بریزد و ماندگاری کمی داشته باشد به عنوان بهترین ریمل‌ های عروس از آن استفاده کنید و از تمامی این موارد اطمینان خاطر را داشته باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *