بهترین ریمل های فارماسی

ما در  این مقاله از  کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین ریمل های فارماسی را برای شما معرفی کنیم تا شما با این ریمل بیشتر آشنا شوید و در صورت نیاز آن را خریداری کنید.

می دانید چشم ها و مژه ها یکی از مهمترین و اصلی ترین اجزای صورت می باشد که نقش بسیار مهم و تاثیرگذار و به شدت پررنگی را در زیبایی صورت ایفا می کنند به همین دلیل آرایش چشم مانند سایه زدن و خط چشم و زدن ریمل بسیار مهم می‌باشد و می‌تواند بر زیبایی شما بیافزاید و آن را چندین برابر کند ریمل های جزء لوازم های آرایشی بسیار مهم می باشند که در تمامی آرایش های چشم مورد استفاده قرار می گیرند و افراد بسیار زیادی به صورت روزانه از آن استفاده می کنند.

به همین دلیل بسیاری از افراد همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین ریمل ها با کیفیت و با ماندگاری بالا هستند تا بتوانند با خیال راحت از آن استفاده کنند و اطمینان خاطر داشته باشند که ریمل آنها زیر چشمان آنها نمی ریزد و چشمان آنها را سیاه نمی کند.

۱_ ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه optimal فارماسی

این ریمل یکی از بهترین ریمل های فارماسی می باشد که بلند کننده و حجم دهنده مژه می باشد و یک فرم دهنده و حالت دهنده بسیار عالی می باشد حجم این ریمل ۸ میلی لیتر بوده و دارای برس سیلیکونی مخصوص می باشد و علاوه بر این موارد حاوی موم زنبور عسل و روغن کرچک می باشد که می تواند مژه های شما را به شدت بلند و پرپشت و تقویت کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب در دنیا

بهترین ریمل های فارماسی

۲_ ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه فارماسی مدل ZEN

اگر به دنبال یک ریمل بسیار عالی هستید که در یک چشم به هم زدن کاری کند که موهای شما پرپشت تر و بلند تر به نظر برسد بدون شک این مدل از بهترین ریمل های فارماسی همان ریملی می باشد که شما مدتها از به دنبال آن هستید این ریمل فارماسی که به ریمل بلند کننده و حجم دهنده معروف میباشد فرمولاسیون پیشرفته را دارا می باشد مانند سایر محصولات برند فارماسی از خاصیت درمانی نیز برخوردار می باشد این ریمل با دارا بودن ویتامین e موجب تقویت مژه های شما می شود بنابراین با استفاده از این ریمل فارماسی علاوه بر ظاهری جذاب که به مژه های تان می بخشد می تواند آنها را بسیار تقویت کند.

۳_ ریمل دو سر جدا کننده و بلند کننده فارماسی

این ریمل یکی دیگر از بهترین ریمل های فارماسی میباشد که با دو براش سیلیکونی مژه های شما را به شدت بلند و جذاب می کند و می تواند با برس و براش های بسیار عالی و با کیفیتی که دارد تمام مواد ریمل را به صورت کاملاً یکسان بر روی موهای شما پخش کند رنگ این ریمل کاملاً مشکی می باشد این ریمل ضد حساسیت می باشد و حجم آن ۱۲ میلی لیتر بوده است و ساخت کشور ترکیه می باشد که بدون پارابن می باشد.

این مدل ریمل از برند فارماسی یکی از محبوب ترین ریمل های این برند می باشد که بلند کننده و جدا کننده مژه می باشد و به هیچ عنوان نمی گذارد تا مژه های شما به هم بچسبد این مدل ریمل برای افرادی که دوست دارند مژه های بسیار بلند و جدا از هم داشته باشند که موهایشان بسیار منظم باشد کاملاً مناسب میباشد

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های دوسه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *