بهترین ریمل های فرانسوی

ریمل ها نقش بسیار مهم و موثری را در زیبایی چهره دارند و می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در شادابی صورت و زیبایی چشم ها بگذارند و به همین دلیل پیدا کردن یک ریمل مناسب با کیفیت بالا بسیار مهم می‌باشد،اگر  ریملی از بین یکی از بهترین ریمل های فرانسوی را  انتخاب کنید به چشمان و مژه های شما آسیب نمی رساند  و می تواند  مژه های شما را بسیار پرپشت و بلند کند و جاهای خالی میان مژه های شما را پرکند.

ما در ادامه قصد داریم تا برخی از با کیفیت ترین و بهترین  ریمل های فرانسوی را به شما معرفی کنیم که بسیار معروف میباشند و جزو بهترین ها به حساب می آیند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای  این مقاله کی برتره با ما همراه باشید.

۱_ ریمل لورال مدل paradise

قطعاً لورال یکی از بهترین برند های ریمل میباشد که ساخت کشور فرانسه بوده و از کیفیت بسیار بالا و عالی و بی نظیری برخوردار است این ریمل بافتی بسیار سبک دارد و چشمان شما را خسته نمی‌کند و علاوه بر این حاوی روغن کرچک و روغن می باشد که از موهای شما مراقبت می کند می‌تواند آن را به شدت تقویت کند .

این ریمل می تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی که دارای موهای کم پشت و کوتاه هستند باشد و مژه های آنها را به صورت یک دست بلند کند و جاهای خالی آن را پر کند.

بهترین ریمل های فرانسوی

۲_ ریمل لورال مدل ultimated

این محصول یکی از پرطرفدارترین مدلهای ریمل لورآل می باشد و دلیل آن این است که ترکیبات این محصول به گونه ای طراحی شده است که ضخامت تارهای مژه را بیشتر می‌کند در نتیجه مژه هایتان مشکی تر و پرپشت تر از حالت قبلی و عادی اش میشود.

بیشتر بخوانید:   بهترین دستگاه های بخور صورت خوب موجود در بازار

اگر مژه های کوتاه و کم حجم را دارید ما این ریمل از مدل ریمل لورال که از  بهترین ریمل های فرانسوی میباشد را به شما پیشنهاد می کنیم این ریمل دارای موم کاملاً طبیعی جهت انعطاف بخشیدن به مژه‌ها و افزایش حالت پذیری آن می شود.

۳_ ریمل نیکس مدل on the rise

این مدل یکی از بهترین ریمل ها   در برند نیکس می باشد که محصولات فوق العاده با کیفیتی دارد و محصول کشور فرانسه می باشد .این برند انواع مختلفی از ریمل ها را برای سلیقه ها و کاربرد های مختلف تولید کرده است تا همه افراد را به طرفداران خود تبدیل کند.

این ریمل یکی ازبهترین ریمل های فرانسوی میباشد که هم مژه ها را بسیار پرپشت و هم بسیار بلند می‌کند و با برسی که دارد می تواند تمام ریمل را به صورت یکسان روی مژه ها پخش کند.

۴_ ریمل ایوسن لورن مدل beauty lash clash

اگر نگران سیاه شدن دور چشم های تان پس از استفاده از ریمل در طول مهمانی یا بیرون رفتن یا هرگونه مراسمی هستید به ماندگاری و کیفیت این ریمل اعتماد کنید این ریمل را به خانم‌هایی که مژه‌های بلند اما کم پشتی دارند پیشنهاد می کنیم.

این محصول حجم دهنده با کیفیت میباشد که کم پشتی مژه های شما را به راحتی پوشش می دهد در ساخت ریمل مشکی مورد نظر از سبوس برنج در فرمولاسیون آن استفاده شده که نه تنها مژه تان را به هم نمی چسباند بلکه آنها را جدا و کمی بلند می کند .

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب قرمز کدام است؟

از جمله مشکلاتی که خانم ها برای خرید ریمل مورد نظرشان تجربه می‌کنند خشکی بیش از انتظار آنها می باشد. لازم است بدانید که این ریمل دارای ویتامین b۵ می باشد که علاوه بر تقویت مژه ها آنها را مرطوب نگه می دارد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *