بهترین ریمل های فر کننده مژه

ریمل ها نقش بسیار مهم و موثری را در زیبایی چشم ها و ظاهر زیبا و جذاب چهره صورت دارا می باشد و می تواند جذابیتی  بسیار خاص و بی نظیر را به چشمان شما بدهد به همین دلیل انتخاب بهترین ریمل های فر کننده مژه جز مهمترین مواردی می باشد که در میکاپ صورت باید به آن توجه کنید .

یک ریمل مناسب و عالی دارای مشخصاتی مانند ماندگاری بالا و کیفیت بالا و پرپشت کنندگی و حجم دهندگی و بلند کنندگی مژه و همینطور فر کننده مژه را دارا می باشد که می‌تواند آن ریمل را منحصر به فرد کرده و آن را جزء بهترین و با کیفیت ترین ریمل ها به حساب بیاورد .

ما در ادامه این مقاله از  کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین ریمل های فر کننده مژه را برای شما معرفی کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱_ ریمل فر کننده و بلند کننده مژه آیکو

این ریمل می تواند مژه های شما را به خوبی و به درستی فر کند این و آن حالت فری مژه را تا انتهای روز به خوبی و به بهترین نحو ممکن و در زیباترین حالت نگه دارد این ریمل مژه های شما را بسیار پر پشت می کند و نقاط خالی آن را پر می کند و همینطور آن را به صورت کاملا یکدست و درست بلند میکند بهتر است قبل از استفاده از این ریمل یک فرمود داشته باشید و از آن استفاده کنید تا این ریمل بتواند مژه های شما را بسیار فرتر نگه دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پالت سایه رولوشن

۲_ ریمل فر کننده و ضد آب کاور گرل کلامپ کراشر

این ریمل یکی دیگر از  بهترین ریمل های فر کننده مژه و  از عالی ترین ریمل های پرپشت کننده و بلند کننده و حالت دهنده مو می باشد که طرفداران بسیار زیادی را دارا می باشد و توانست از بهترین و عالی ترین ریمل ها به حساب می آید.

این ریمل به شما کمک می‌کند مژه های حجیم تر و بلند تر را داشته باشید و همچنین  می‌تواند فر مژه های شما را به خوبی و به درستی تا پایان روز حفظ کند. این ریمل دارای ماندگاری بسیار بالا می باشد و کیفیتی فوق العاده را دارا می باشد.

بهترین ریمل های فر کننده مژه

۳_ ریمل فر کننده و حجم دهنده مژه دیور آیکونیک ارکل

اگر به دنبال یک بهترین ریمل ها هستید تا مژه های شما را به خوبی فر کند و حالت بسیار زیبا و جذابی را به آن بدهد ما این ریمل  از انواع بهترین ریمل های فر کننده مژه را به شما معرفی می کنیم.

این ریمل دارای کیفیت بسیار بالا و فوق العاده ای می باشد که می تواند مدت های طولانی و چندین ساعت بر روی مژه های شما بماند و به هیچ عنوان نریزد و زیر چشمان شما را سیاه نکند. این ریمل یکی از بهترین و فوق العاده ترین ریمل ها به حساب می آید که طرفداران زیادی را دارد.

۴_ریمل Boombastic  دوسه

این ریمل دوسه یک ریمل بسیار عالی و فوق العاده برای افرادی که دارای مژه های کم پشت و کوتاه هستند می باشد بعد از یکبار استفاده از این  با خرید این ریمل میتوانید مژه ها را با برس موردنظر جدا کنید و به طور یکدست ریمل بکشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم ها برای چشمان پف دار

این ریمل بر حجم مژه های شما اضافه شده و همچنین این ریمل برای خانم های که از مژه های چسبیده به هم بعد از ریمل زدن شکایت می‌کنند می‌تواند بهترین انتخاب باشد با خرید این ریمل  از  انواع بهترین ریمل های فر کننده مژه می‌توانید مژه ها را با برس مورد نظر جدا کنید و به طور یکدست ریمل بکشید. این ریمل یک حالت دهنده فوق العاده به مژه های شما می باشد.

بهترین ریمل های فر کننده مژه

۵_ ریمل فر کننده و ضد آب میبلین

این محصول از برند میبلین دارای ویژگی حجم دهندگی برای مژه‌ها می باشد اگر شما مژه‌هایی دارید که احساس می کنید کم پشت و کوتاه هستند و نیاز دارد تا پرپشت تر و بلندتر بشود می توانید از این ریمل استفاده کنید.

این ریمل کاملا ضد حساسیت میباشد و هیچ مشکلی را برای مژه ها و چشمان شما به وجود نمی آورد و دارای ویتامینی می باشد که باعث تقویت و ترمیم طبیعی بافت موجب می‌شود و پلکتان مستعد رشد مژه دوباره خواهد شد.

۶_ ریمل فر کننده و بلند کننده مژه مک

این مدل از انواع بهترین ریمل های فر کننده مژه  میتواند یکی از بهترین و عالی ترین ریمل ها در سراسر دنیا به حساب بیاید که خاصیت فر کنندگی و حجم دهندگی و بلند کنندگی بسیار زیادی را دارا می باشد و به هیچ عنوان زیر چشمان شما نمی ریزد و چشمان شما را سیاه نمی کند اگر به دنبال یک ریمل برای فر شدن و بلند شدن مژه های خود هستید پیشنهاد ما به شما این ریمل میباشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو کرلی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *