بهترین ریمل های فلورمار

چشم ها و مژه ها نقش بسیار مهم و موثری را در زیبایی صورت دارند، انیمه ها لوازم های آرایشی می باشند که می توانند مژه های شما را به شدت پرپشت و بلند کنند و ظاهر آن را بسیار زیباتر و جذاب تر کنند به همین دلیل بسیاری از خانم ها به دنبال پیدا کردن یک ریمل مناسب و باکیفیت از برندهای بهترین ریمل های فلورمار هستند که از مواد مرغوب و با کیفیت در آن استفاده شده باشد و به هیچ عنوان به چشمان آنها و مژه های آنها آسیبی نرساند.

بهترین ریمل های فلورمار انواع مختلف پرپشت‌کننده و بلندکننده و حالت‌دهنده و فر کننده مژه را دارد در ساخت این ریمل ها از مواد فوق العاده عالی و باکیفیت استفاده شده است که به چشمان شما هیچ آسیبی نمی رساند و همینطور دارای برس هایی می باشند که می تواند موهای شما را به صورت یکدست و کاملاً یکسان پرپشت و بلند کند و ظاهری بسیار زیبا و جذاب را به چشمان شما بدهد.

بهترین ریمل های فلورمار  از  عالی ترین ریمل هایی می باشند که در تمام دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و ما در ادامه  این مقاله  کی برتره  قصد داریم تا  با معرفی بهترین ریمل های فلورمار شما  را با عالی ترین برندهای این ریمل آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی ریملی که احتیاج دارید را پیدا کرده و آن را خریداری کنید.

۱_ ریمل فلومار سری color your life

اگر به دنبال رنگهایی به غیر از رنگ همیشگی مشکی می باشید این ریمل مناسب شما می باشد این سری از بهترین ریمل های فلورمار در چهار رنگ آبی و بنفش و قهوه ای و خاکی به بازار ها عرضه شده است این محصول بافتی خامه‌ای و بسیار سبک را دارا می باشد و بدون اینکه موهای شما را به هم بچسباند و در برخی از جاهای مژه های شما بیشتر بماند به صورت کاملاً یکسان و یکنواخت بر روی مژه های شما پخش می‌شود و آنها را بسیار زیبا و رنگارنگ میکند.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو مسافرتی

این محصول دارای برس بسیارعالی و با کیفیت می باشد که می تواند به مژه های شما حالت ببخشد و آن را بسیار جذاب تر و زیبا تر کند.

بهترین ریمل های فلورمار

۲_ ریمل فلورمار سری precious curl

اگر به دنبال ریملی هستید که ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد و بسیار با کیفیت باشد و مدت های طولانی بر روی موهای شما بماند این مدل از بهترین ریمل های فلورمار را به شما معرفی می کنیم .

یکی از ریمل های این سری از این مدل خاصیت ضد آب بودن را دارد در نتیجه از مژه های شما در برابر تعریق و آب و هرگونه رطوبتی محافظت می‌کند و علاوه بر آن این ریمل حجم دهنده و حالت دهنده فوق العاده ای می باشد که می تواند مژه های شما را بسیار پر پشت تر و زیباتر کند.

۳_ریمل فلورمار سری omlashes  مدل high definition

بی شک یکی از بهترین و معروف ترین و مشهورترین سری مدل های ریمل فلورمار این مدل می باشد که توانسته است توجه بسیاری از افراد را جذب کند ،جزء بهترین و باکیفیت ترین مدل های  این برند باشد .

این ریمل همانطور که از نام آن پیدا است روی تک تک مژه شما قرار میگیرد و از چسبیدن مژه های شما به یکدیگر جلوگیری می‌کند این ریمل برسی را دارا می باشد که تمام مواد ریمل را به صورت یکدست و یکسان بر روی مژه  پخش میکند و نمی گذارد مژه های شما حالت چسبنده پیدا کند.

۴_ ریمل فلورمار مدل Too volume

با استفاده از این مدل از ریمل فلورمار میتوانید مژه های خود را به حجم مورد علاقه برسانید و آن را بسیار حجیم و پرپشت کنید این محصول از برند فلورمار با ترکیب فرمول حجم دهنده و گسترش دهنده و برس منحصر به فردی که دارا می باشد مژه های شما را بسیار پر پشت تر و بلند تر می کند .

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های بدون سرب

این مدل از برند فلورمار در ۵ رنگ آبی و سبز و ارغوانی و قهوه ای و مشکی به بازار عرضه می شود و توانسته از طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و جز  عالی ترین  و بهترین ریمل ها  به حساب بیاید.

بهترین ریمل های فلورمار

۵_ ریمل فلورمار مدل wild eyes

یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام ریمل زدن با آن مواجه شوید ریملی شدن تمام پوست پلکتان می باشد این امکان وجود دارد که این مشکل به دلیل کوتاهی موهای شما به وجود بیاید ، اگر برس ریمل مناسب مژه های کوتاه نباشد تمام ریمل به هدر خواهد رفت و علاوه بر آن آرایش چشم شما خراب میشود.

این مدل ریمل با داشتن یک برس عالی و منحصر به فرد تمام مواد ریمل را به صورت یکجا و یکدست بر روی مژه های شما پخش می کند و می تواند موهای شما را به شدت بلند و پرپشت کند، برس این ریمل مخصوص حجم دهی به مژه های کوتاه می باشد و حتی کوتاه ترین موهای خود را نیز در کمترین زمان و بدون هیچ کثیفی بلند میکند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *