بهترین ریمل های لانکوم

همانطور که می دانید چشم ها نقش بسیار مهمی را در چهره و زیبایی صورت ایفا می کنند و همینطور مژه ها نقش بسیار مهم و اساسی را در زیبایی چشم ها دارامی باشد با انتخاب و خرید یکی از بهترین ریمل های لانکوم  افراد دارای  ریمل هایی می باشند که مژه های آنها را پرپشت و بلند تر میکند . نکته ای که در خرید ریمل های مختلف بسیار مهم است این است که ریملی را خریداری کنید که پس از گذشت مدت زمانی خورد نشود و زیر چشمان شما نریزد.

ریمل های لانکوم یکی از بهترین ریمل ها می باشند که ماندگاری بسیار بالا و عالی را دارد و خورد نمیشوند و زیر چشمان شما نمی ریزند و می تواند مژه های شما را بسیار پرپشت و بلند و جذاب کنند به همین دلیل ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین ریمل های لانکوم را برای شما معرفی کنیم.

۱_ ریمل لانکوم مدل monsieur Big mascara

این ریمل از برند لانکوم یکی از بهترین ریمل های لانکوم است که دارای یک برس نرم و بزرگ می باشد و در ساخت این ریمل از فرمولاسیون فوق العاده مشکی استفاده شده است که حجم مژه ها را بسیار بیشتر می کند و باعث می شود تا مژه ها بلند تر از حالت عادی دیده شود این ریمل می تواند جز انتخاب های خیلی خوب برای استفاده روزمره باشد و نگرانی از بابت ریختن و پخش شدن ریمل را نداشته باشد و به مژه های شما آسیب نرساند.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های هدی بیوتی

۲_ ریمل لانکوم برند Definicils high definition mascara

اگر قصد دارید و بعد از ریمل زدن چشم هایتان حالت طبیعی و در عین حال خیره کننده و جذاب و قابل توجهی را داشته باشد پیشنهاد ما به شما این مدل از بهترین ریمل های لانکوم می باشد این ریمل کمک می کند تا مژه های شما مرتب و تمیز و طبیعی باشد و به هیچ عنوان به هم نچسبد این بیمه شامل ویتامین ب ۵ می باشد که کمک می کند تنها با یک بار برس کشیدن به مژه ها تارهای مژه از ریشه تا انتها از یکدیگر جدا شده و ظاهری طبیعی و قابل توجه را پیدا کند این ریمل توسط چشم پزشکان نیز تایید شده است.

بهترین ریمل های لانکوم

۳_ ریمل لانکوم هیپنوز مدل

بعد از استفاده از این ریمل از برند لانکوم بلافاصله مژه‌های شما حجم زیادی پیدا می کند وهیچ توده‌ای از مایع ریمل روی مژه های شما باقی نمی ماند رنگدانه های استفاده شده در این ریمل فوق العاده سیاه می باشد و به هیچ عنوان در طول روز نمی ریزد و زیر چشمان شما را سیاه نمی کند و دارای کیفیت بسیار بالا و عالی و ماندگاری فوق العاده ای می باشد‌.

۴_ ریمل لانکوم مدل هیپنوز دال

فیلم ویدیویی همانطور که از اسمش مشخص میباشد به شما کمک می کند تا تمام مژه های عروسکی داشته باشید و علاوه بر این تاثیرات خیلی خوبی در بالا بردن و حجم دادن به مژه های شما دارد و ظاهر مژه های شما را بسیار زیبا و فوق العاده و جذاب می کند . در این مدل از بهترین ریمل های لانکوم طراحی برس جدید و مخروطی شکل این ریمل کمک می‌کند تا ریمل  خیلی تمیز و صاف و یکدست روی مژه‌ها بنشیند و مایع ریمل را به طور مساوی در تمام قسمت‌های مژه پخش و پراکنده شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط لب صورتی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *