بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده

همه خانم ها دوست دارند با استفاده از بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده مژه‌هایی پر و زیبا داشته باشند تا در زیبایی ظاهر آن‌ها تاثیر مثبتی بگذارد. اما سوال اینجاست که برای داشتن چهره و ظاهر دلخواه باید از چه نوع ریملی استفاده نماییم؟ در واقع کدام برند برای ما مناسبتر است و میتواند رویای داشتن مژه‌هایی پرپشت و جذاب را محقق سازد؟ برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم، باید ده مورد از بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده در بازار را بشناسیم. پس با ما همراه باشید و مقاله ما را تا انتها مطالعه نمایید.

ریمل بورژوا مدل Push Up Ultra Black

بورژوا یکی از محبوب ترین برندهای ریمل است که همه محصولات آن بسیار عالی و باکیفیت هستند. ریمل Push Up Ultra Black بورژوا به شما کمک می‌کند تا مژه‌هایی پرتر و زیباتر داشته باشید. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که به مژه‌های شما فرم میدهد و آن را پرپشت‌تر به نظر می‌رساند.

به علاوه دارای رنگدانه‌های ماندگار سیاه رنگ است که سبب می‌شود چشمانی زیباتر و گیراتر داشته باشید. از مزایای محصول مورد نظر میتوان به این ویژگی اشاره کرد که از به هم چسبیدگی مژه‌های شما جلوگیری می‌کند. امری که معمولا در دیگر ریمل‌ها دیده نمیشود.

ریمل ایزادورا مدل Big Bold

اگر میخواهید مژه‌هایی پر و خوش حالت داشته باشید اما از مشکل حساسیت چشم رنج می‌برید. ریمل ایزادورا مدل Big Bold مناسب شماست. این محصول حجم مژه‌ها را به شکل قابل توجهی افزایش میدهد و همچنین سبب می‌شود مژه‌ها مشکی‌تر و زیباتر به نظر برسند. از خوبی‌های این ریمل ایزادورا این است که چشم‌های حساس را اذیت نمیکند و برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند نیز مناسب است.

برند ایزادورا یک برند سوئدی بسیار مشهور است که همه محصولات آن از کیفیت خوبی برخوردارند و به علاوه قیمتی ایده آل و مناسب نیز دارند. شما هم می‌توانید از این محصولات عالی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر ها برای افراد سیگاری

ریمل لانکوم مدل Hypnose

این محصول یکی از بهترین ریمل‌های حجم دهنده است که با شکل خاص برس خود مژه‌ها را به بهترین حالت فرم میدهد و سبب میشود که بسیار پرپشت تر از میزان واقعی خود به نظر برسند. این محصول به شما کمک میکند تا چشمانی جذابتر و دلنشین‌تر داشته باشید.

ریمل لانکوم یکی از بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده موجود در بازار است که درازای مژه‌ها را بیشتر و حجم آن‌ها را پرتر نشان میدهد. به علاوه با استفاده از رنگدانه‌های مشکی، به زیبایی مژه‌های شما می‌افزاید. این محصول دارای ویتامین B6 است که مژه‌های شما را به خوبی تقویت می‌کند.

بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده

ریمل لورآل مدل Voluminous

این مدل ریمل در سال 2019 به عنوان بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده مژه شناخته شد. از آنجایی که محصول فوق به پرتر به نظر رسیدن مژه‌های شما کمک شایانی میکند، میتوانید از آن استفاده کرده و چشمانی بسیار جذاب و دوست داشتنی داشته باشید.

به علاوه این ریمل لورآل مناسب چشم‌های حساس است و استفاده مکرر از آن هیچ مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. از مزایای قابل توجه محصول مورد نظر این است که در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه شده است و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود در میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

ریمل میبلین مدل Push Up Angel

ریمل Push Up Angel میبلین هم یکی از بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده در بازار است که میتوانید با استفاده از آن مژه‌هایی پرپشت و زیبا داشته باشید. در این محصول نیز از رنگدانه‌های باکیفیت مشکی استفاده شده است که به جذابیت شما خواهد افزود. به علاوه برس این ریمل فرم خاص و متفاوتی دارد که با حالت دادن به مژه زیبایی آن را چندین برابر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپوهای ضد ریزش مو برای خانم ها و آقایان

جالب است بدانید که در صورت استفاده از این محصول مژه‌های شما به هم نمیچسبند و به علاوه مواد تشکیل دهنده این ریمل به گونه‌ای هستند که برای چشم حساسیت ایجاد نخواهند کرد.

ریمل کلینیک مدل High Impact

ریمل High Impact کلینیک هم یکی از بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده است که میتوانید برای پرپشت به نظر رسیدن مژه‌هایتان از آن استفاده کنید. این محصول علاوه بر حالت دادن به مژه‌های شما آن‌ها را پرتر و حجیم‌تر می‌کند. به علاوه باعث میشود مشکی‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند.

اگر به دنبال ریملی هستید که برای چشمانتان حساسیت و آلرژی ایجاد نکند می‌توانید محصولات برند کلینیک را مورد استفاده قرار دهید. چراکه بسیار باکیفیت بوده و در نتیجه آزمایش‌های مکرر ضد حساسیت بودن آن‌ها اثبات می‌شود. به همین خاطر است که به همچ عنوان برای چشمان شما مشکلی ایجاد نخواهند کرد.

ریمل دوسه مدل Punk

ریمل دوسه مدل Punk بسیار بادوام است و برای طولانی مدت به روی مژه باقی میماند. همچنین با استفاده از رنگدانه‌های بسیار سیاه، رنگ مژه‌های شما را مشکی‌تر و زیباتر به نظر می‌رساند. اگر می‌خواهید مژه‌هایی خوش حالت و پر داشته باشید، حتما از این محصول استفاده کنید.

ریمل Punk با برس مخروطی خود به مژه‌هایتان فرم می‌دهد و تارهای آن را از هم جدا می‌کند تا ظاهرشان بهتر و جذابتر به نظر برسد. همچنین محصول فوق بسیار باکیفیت است و به مرور زمان تأثیر آن از بین نرفته و اطراف چشم را سیاه نمیکند.

بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده

ریمل اوریفیلم مدل The One Double Effect

اگر چشم‌های شما نسبت به مواد آرایشی بهداشتی از خود حساسیت نشان میدهند، ریمل The One Double Effect که از بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده است میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چراکه کاملا از مواد گیاهی به دست آمده است و به هیچ عنوان برای چشم‌های شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:   معرفی بهترین ریمل ها

به علاوه این محصول دو سر است و دارای دو برس میباشد که یکی حجم دهنده و دیگری افزایش دهنده طول مژه است. با استفاده از این ریمل می‌توانید به شکلی موثر زیبایی و جذابیت مزه‌های خود را افزایش دهید و به همین ترتیب ظاهری خاص‌تر و متفاوت‌تر داشته باشید.

ریل مای

اگر میخواهید در میان برندها و محصولات ایرانی دست به انتخاب بزنید، ریمل‌های برند مای برای شما بسیار مناسب هستند. چراکه علاوه بر کیفیت بالا و ماندگاری خوب، از نظر قیمت نیز ایده آل میباشند. شما هم میتوانید در میان انواع ریمل‌های این برند یکی را برای خود انتخاب کنید. اغلب محصولات مای در حجم دادن به مزه بسیار خوب عمل می‌کنند و آن را به خوبی حالت میدهند.

به علاوه با استفاده از رنگدانه‌های سیاه سبب مشکی به نظر رسیدن مژه‌ها و زیبایی هرچه بیشتر آن‌ها میشوند. پس اگر به دنبال محصولات خوب و ارزان قیمت هستید، حتما از ریمل‌های مای استفاده کنید. اگر تمایل دارید تا با بهترین ریمل های ضد آب آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

ریمل بی یو مدل Volume Now

این ریمل محصول یک شرکت آلمانی است که ریمل‌هایی بسیار باکیفیت و عالی تولید میکند و به همین خاطر بسیار مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی و خارجی قرار گرفته است. اگر شما هم دوست دارید ریملی خوب و مناسب تهیه کنید، Volume Now بی یو یکی از بهترین گزینه‌هاست.

این محصول به مژه‌های شما حالت داده و مانع از به هم چسبیدن آن‌ها میشود. به علاوه با رنگدانه‌های مشکی ظاهری زیباتر و جذاب‌تر به آن‌ها میبخشد. این برند آلمانی بهترین محصولات حجم دهنده موجود در بازار را عرضه می‌کند که Volume Now از بهترین آن‌هاست.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *