بهترین ریمل های گیاهی

ریمل حالت دهنده ی INLAY

ریمل حالت دهنده ی INLAY  مدل Exreme Length  یکی از بهترین ریمل های گیاهی موجود در بازار است که محبوبیت خیلی زیادی بین افراد دارد. این ریمل علاوه بر این که مژه ها را حالت می دهد به خاطر برسی که دارد می تواند مژه های فرد را نیز بلند کند و این گونه شما می توانید در تمام روز مژه های زیبایی داشته باشید.  باید خدمتتان عرض کنیم که این ریمل عصاره و یا ویتامینی ندارد و ضد آب هم نیست و شما به راحتی می توانید آن را پاک کنید.

ریمل حجم دهنده شون مدل Lash Duplicator

همان گونه که می دانید آرایش چشم یکی از مهم ترین کار هایی است که یک خانم برای آراسته شدن انجام می دهد و هر چه از وسایل با کیفیت تری استفاده کند به طبع آرایش بهتری خواهد داشت؛ ریمل حجم دهنده شون نیز یک محصول کاملا گیاهی است  که به هیچ وجه مواد شیمیایی در آن استفاده نشده است و یکی از بهترین ریمل های گیاهی موجود در بازار است شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.  لازم به ذکر است که ذکر است که برس این ریمل چند کاره است و علاوه بر حجم دهندگی می تواند اندازه مژه ها را بلند کند.

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume

این ریمل گیاهی یکی از بهترین ریمل های گیاهی موجود در بازار است و نیز کمک می کند تا مژه ها بدون این که به یک دیگر بچسبند حجم دار و بلند شوند.  برس این ریمل به گونه ای طراحی شده است که یک حالت یکنواخت و عالی به مژه ها می دهد.  باید به این نکته اشاره کنیم که این ریمل هیچ گونه عصاره و بویی ندارد و ضد آب هم نیست و شما می توانید بعد از چندین ساعت آن را به راحتی بشویید.

بیشتر بخوانید:   بهترین پاک کننده های آرایش چشم

بهترین ریمل های گیاهی

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now

افراد زیادی از کم پشت بودن و کوتاهی مژه های خود شاکی هستند و دائم به دنبال ریمل های مختلفی برای پر پشت کردن و بلند تر کردن مژه های خود هستند ؛ بهترین انتخاب برای این افراد این است که یک ریمل با رنگدانه های غلیظ داشته باشند. پیشنهاد ما به این افراد ریمل حجم دهنده بی یو است ؛ این ریمل یک فرمولاسیون خیلی خوب دارد که می تواند مژه ها را چندین برابر کند و یکی از بهترین ریمل های گیاهی موجود در بازار است .

جالب است بدانید که این ریمل پارابن ندارد و افرادی که حساسیت چشمی دارند و بعد از مدتی آرایش شاهد قرمزی چشم های خود هستند نیز می توانند با خیال راحت از این ریمل استفاده کنند.

ریمل اسنس مدل I Love Extreme Volume

به جرات می توان گفت که ریمل اسنس یکی از بهترین و محبوب  ترین ریمل های موجود در بازار است. شایان به ذکر است که این ریمل دارای فیبر های مصنوعی و خرده مژه است و می تواند چندین ساعت مژه ها را بلند تر و حجیم تر نشان دهد. یکی از ویژگی های این محصول این است که  برس فیبری دو لبه ای دارد که می تواند رنگدانه های خیلی بیش تری را به خود جذب کند و مژه ها را مشکی  تر و پر تر کند.

ریمل حجم دهنده مای مدل Gorgeous eyes

یکی دیگر از بهترین ریمل های گیاهی موجود در بازار ریمل مای مدل Gorgeous eyes  است که جز پر فروش ترین ریمل های ایرانی است. برس این ریمل رنگدانه های داخل ریمل را به خوبی میان مژه ها پراکنده می کند و علاوه بر این اجازه نمی دهد که مژه ها به یک دیگر بچسبند و شکل بدی به خود بگیرند.  این ریمل نیز ضد آب نیست و هیچ گونه عصاره ای ندارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های بدون سرب

بهترین ریمل های گیاهی

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagen 24 H

اگر به دنبال یک ریمل ایده آل و عالی هستید به هیچ عنوان نباید از کنار از این ریمل حجم دهنده گذر کنید.  این ریمل گیاهی دارای ترکیباتی مثل روغن،  رنگدانه ، واکس و کلاژن است . این ترکیبات نه تنها ماندگاری آرایش را بالا می برند بلکه در طولانی مدت نیز موجب تقویت مژه ها خواهند شد و از ریزش مژه ها نیز جلوگیری می کنند. در آخر نیز باید اضافه کنیم که این ریمل ضد آب نیست و برای پاک کردن آن کافی است صورت خود را با آب و صابون صورت شسته شود.

ریمل ایزادورا

بهتر است بدانید که ایزادورا یک برند سوئدی است که چندین سال است محصولات فوق العاده با کیفیت و عالی به بازار عرضه می کند. مسئله ی دیگری که در محبوبیت این برند نقش بسیار پر رنگی دارد قیمت مناسب آن ها است. این ریمل به خاطر برسی که دارد می تواند مژه های فرد را بلند و پر پشت کند. این ریمل گیاهی طوری ساخته شده است که حتی افرادی که چشم های حساسی دارند و یا این که از لنز طبی استفاده می کنند به راحتی از این ریمل استفاده کنند و با هیچ مشکلی رو به رو نشوند.

ریمل پر پشت کننده کلینیک

برند کلینیک یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین برند هایی است که محصولات آرایشی و بهداشتی تولید می کند و در کنار تولید آزمایش های زیادی انجام می دهد و با اطمینان از این که محصول مورد نظر حساسیت نداشته باشد آن را راهی بازار می کنند پس می توان نام ریمل کلینیک را نیز در لیست بهترین ریمل های گیاهی موجود در بازار جای داد. این ریمل می تواند خیلی فوری و در عرض چند ثانیه یک مژه ی نازک و کم پشت را به یک مژه پر پشت و بلند تبدیل کند و به چشم نیز آسیبی نزند.

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپوهای بدن با رایحه خوب

ریمل حجم دهنده لانکوم مدل Grandiose Extreme

این ریمل یک طراحی عالی دارد که حتی مبتدی ترین فرد نیز می تواند با کمک آن به مژه های خود حالت دهد و جذابیت چشم های خود را چندین برابر کند.  این ریمل ضد آب و هم چنین ضد  حساسیت است و مناسب استفاده در استخر و باشگاه است. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این ریمل موادی هم چون پارابن  ، سولفات و فتالات ندارد و می تواند انتخاب خوبی برای استفاده ی روزانه باشد .

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین موچین های ابرو دستی و برقی آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *