بهترین ریمل ها برای مژه های صاف

یکی از مهمترین بخش های خرید لوازم آرایش و آرایش کردن استفاده از بهترین ریمل ها برای مژه های صاف است که مناسب و با کیفیت هم باشند تا بتوانند مژه های شما را بسیار زیبا و پرپشت و بلند کند .

اگر شما از یک ریمل بی کیفیت استفاده کنید ممکن است تا کل آرایش شما را خراب کرده و پلک شما را سیاه کند و خرد شود و زیر چشمان شما بریزد به همین دلیل بسیار مهم است که یک ریمل با کیفیت بالا و ماندگاری عالی را انتخاب کنید تا بتواند ظاهری بسیار زیبا و جذاب به چشمان شما بدهد و آرایش شما را کاملاً تمیز نگه دارد و باعث خراب شدن آن نشود.

بسیاری از خانم ها ممکن است مژه های کاملاً صاف داشته باشند که هیچ حالتی نداشته باشد به همین دلیل ما در ادامه این مقاله  کی برتره  قصد داریم تا برخی از بهترین ریمل ها برای مژه های صاف را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با استفاده از آن ها موهای خود را بسیار پرپشت و بلند و حالت دار کنید.

۱_ ریمل حالت دهنده و بلند کننده مژه آیکو

این ریمل  از بهترین ریمل ها برای مژه های صاف است که می تواند مژه های شما را به خوبی و به درستی فر و حالت دار کند و آن حالت فری مژه را تا انتهای روز به خوبی و به بهترین نحو ممکن و در زیباترین حالت نگه دارد.

این ریمل مژه های شما را بسیار پر پشت می کند و جاهای خالی میان مژه های شما را پر می کند و همینطور آن را به صورت کاملا یکدست و یک اندازه بلند میکند ، بهتر است قبل از استفاده از این ریمل یک فر مژه داشته باشید و از آن استفاده کنید تا این ریمل بتواند مژه های شما را حالت دار تر نگه دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های مخملی

بهترین ریمل ها برای مژه های صاف

۲_ ریمل لورال مدل paradise

بی شک لورال یکی از بهترین برند های ریمل و لوازم آرایشی می باشد که ساخت کشور فرانسه بوده و از کیفیت بسیار بالا و عالی و بی نظیری برخوردار می باشد و از بهترین ریمل ها برای مژه های صاف است .

این ریمل بافتی بسیار سبک دارد و چشمان شما را خسته نمی‌کند و علاوه بر این حاوی روغن کرچک و روغن می باشد که از مژه‌های شما مراقبت می کند می‌تواند آن را به شدت تقویت کند این ریمل می تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی که دارای مژه های کم پشت و بدون حالت هستند باشد و مژه های آنها را به صورت یک دست بلند کند و حالتی بسیار زیبا را به مژه های شما بدهد.

۳_ ریمل Boombastic  دوسه

این ریمل از برند دوسه یکی از  بهترین ریمل ها و یک انتخاب  بسیار عالی و فوق العاده برای افرادی که دارای مژه های کم پشت و صاف و بدون حالت هستند می باشد بعد از یکبار استفاده از این ریمل میتوانید مژه ها را با برس آن جدا کنید و به طور یکدست ریمل بکشید.

این ریمل بر حجم مژه های شما اضافه می‌کند و همچنین این ریمل برای خانم های که از مژه های چسبیده به هم بعد از ریمل زدن نا راضی هستند می‌تواند بهترین انتخاب باشد اين ریمل یک حالت دهنده فوق العاده به مژه های شما می باشد.

بهترین ریمل ها برای مژه های صاف

۴_ ریمل فر کننده و حالت دهنده مژه مک

این ریمل یکی از بهترین ریمل ها برای مژه های صاف و  از عالی ترین ریمل ها در سراسر دنیا به حساب بیاید که خاصیت فر کنندگی و حجم دهندگی و بلند کنندگی و حالت دهندگی بسیار زیادی را دارا می باشد و به هیچ عنوان زیر چشمان شما نمی ریزد و چشمان شما را سیاه نمی کند .

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو شانه ای

اگر به دنبال یک ریمل برای فر شدن و بلند شدن مژه های خود هستید و از صاف بودن مژه های خود ناراضی هستید پیشنهاد ما به شما این ریمل میباشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *