بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه

آرایش چشم نقش بسیار موثر و چشمگیری را در زیبایی و درشت شدن چشم ها دارا می باشد به همین دلیل بسیاری از افرادی که دارای موهای پرپشت اما کوتاهی هستند به دنبال ببهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه میگردند که مژه های آنها را بسیار پرپشت و بلند کند و زیبایی چشمان آنها را چند برابر کند.

 ما در ادامه قصد داریم تا برخی از بهترین و معروف ترین ریمل های بلند کننده مژه را برای شما معرفی کنیم که برای مژه های کوتاه بسیار مناسب می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنا شدن با این ریمل ها تا انتهای این مقاله از  کی برتره  با ما همراه باشید.

۱_ ریمل eyeko curl and hold mascara

 اگر می خواهید مژه های پیچ خورده و بلند و بسیار پر حجمی را داشته باشید ما این ریمل را که یکی از بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه ست به شما پیشنهاد می‌کنیم تنها با یک حرکت براش ریمل مژه های تان تنها بلند تر و پررنگ تر می شود بلکه به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی موجود در این ریمل مرطوب نیز می شود. انحنای موجود در بر سر ایمیل به شما کمک می کند تا مژه های بلندتر را داشته باشید و تمام قسمت های مژه ریمل آغشته شود و بلند تر به نظر برسد.

۲_ ریمل givenchy phenomen eyes

بسیاری از خانم ها بر این باورند که این ریمل یکی از بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه میباشد این برند طرح کاملاً جدیدی از برس ریمل را دارا می باشد که ظاهری بسیار شیک و کوچک  شبیه به توپ را دارا می باشد با استفاده از این براش کوچک می توانید موهای خود را با دقت بیشتری ریمل بزنید و از این طریق مژه ها بلند تر و ضخیم تر دیده خواهند شد این ریمل یکی از بهترین و معروف ترین ریمل های پرپشت کننده و بلند کننده مژه ها می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپو ها برای مو های خشک و وز و ترمیم آن

بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه

۳_ ریمل بلند کننده و تقویت کننده بل مدل دیاموند ولوم آپ

این محصول از برند بل از بهترین ریمل ها  و دارای خاصیت بلند کنندگی برای مژه‌های می باشد اگر شما مژه‌هایی دارید که احساس می کنید کم پشت و کوتاه هستند و نیاز دارد تا پرپشت تر و بلندتر بشود می توانید از این مدل از بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه استفاده کنید این ریمل کاملا ضد حساسیت میباشد و هیچ مشکلی را برای مژه ها و چشمان شما به وجود نمی آورد و دارای ویتامینی می باشد که باعث تقویت و ترمیم طبیعی بافت موجب می‌شود و پلکتان مستعد رشد مژه دوباره خواهد شد.

۴_ ریمل Boombastic  دوسه

این ریمل دوسه یکی از بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه و در واقع یک ریمل بسیار عالی و فوق العاده برای افرادی که دارای مژه های کم پشت و کوتاه هستند می باشد بعد از یکبار استفاده از این  با خرید این ریمل میتوانید مژه ها را با برس موردنظر جدا کنید و به طور یکدست ریمل بکشید این ریمل بر حجم مژه های شما اضافه شده و همچنین این ریمل برای خانم های که از مژه های چسبیده به هم بعد از ریمل زدن شکایت می‌کنند می‌تواند بهترین انتخاب باشد با خرید این ریمل می‌توانید مژه ها را با برس مورد نظر جدا کنید و به طور یکدست ریمل بکشید.

 ۵_ ریمل حجم دهنده بورژوا سری Twist up  مدل Black balk

یکی از معروف ترین و قوی ترین محصولات از انواع بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه برند بورژوا در لاین تولید ریمل مدل بلک بال می باشد این محصول هر آنچه از یک ریمل خوب انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد اگر مژه های کوتاهی دارید و اگر حجم کمی دارند یا حتی اگر کم رنگ و بور هستند مدل بلک با تمام این مشکلات را برای مژه های شما به بهترین نحو ممکن حل می‌کند و این ریمل ضد آب میباشد و حجم دهنده و بلند کننده بسیار قوی مژه می باشد. و همینطور ماندگاری بسیار بالایی دارد و ضد حساسیت میباشد و رنگ دهی بسیار عالی به مژه های شما دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سایه های چشم ایرانی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *