معرفی بهترین ریمل ها

آرایش چشم نقش بسیار مهمی در صورت و زیبایی دارد. ریمل ها می‌تواند ظاهری بسیار زیبا و جذاب را برای شما درست کنند استفاده از لوازم آرایشی مختلف برای چشم به خصوص بهترین ریمل ها باعث بسیار درشت تر شدن و زیباتر شدن چشم ها می شود و آن را بسیار زیباتر و جذاب تر نشان میدهد اما نکته مهم در استفاده از ریمل ها این است که شما از چه مدل و چه مارک ریملی استفاده می کنید زیرا برخی ریمل های متفرقه و بی کیفیت در بازار وجود دارد که ماندگاری بسیار پایین و کیفیتی بسیار کم را دارا می باشد و پس از گذشت مدت زمانی خورد می شود و زیر چشم می ریزد.

ما در ادامه این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین ریمل ها که دارای کیفیت بالا و ماندگاری بالا می باشند و به هیچ عنوان به زیر چشم می ریزند و آن را سیاه نمی کنند را برای شما معرفی کنیم برای کسب اطلاعات بیشتردر زمینه بهترین ریمل ها تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۱_ریمل حجم دهنده بورژوا سری Twist up مدل Black balk

یکی از معروف ترین و قوی ترین محصولات این برند در لاین تولید ریمل مدل بلک بال می باشد این محصول هر آنچه از یک ریمل خوب انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد اگر مژه های کوتاهی دارید و اگر حجم کمی دارند یا حتی اگر کم رنگ و بور هستند مدل بلک با تمام این مشکلات را برای مژه های شما به بهترین نحو ممکن حل می‌کند و این ریمل ضد آب میباشد و حجم دهنده و بلند کننده بسیار قوی مژه می باشد. و همینطور ماندگاری بسیار بالایی دارد و ضد حساسیت میباشد و رنگ دهی بسیار عالی به مژه های شما دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ژل شستشوی صورت گیاهی

۲_ ریمل پرپشت کننده مارک کلینیک

برند کلینیک از اولین مارک هایی می باشد که توسط متخصصان پوست ای ساخته می شود و در کنار آزمایش های بسیاری که روی محصولات این شرکت انجام میشود تست آلرژی هم انجام شده و محصولاتی بدون حساسیت راهی بازار می‌شود بهترین ریمل پرپشت کننده کلینیک مدل high impact می باشد که علاوه بر حجم بالای مژه ها باعث حالت دهندگی به آنها هم میشود.

معرفی بهترین ریمل ها

۳_ ریمل حجم دهنده مارک ایزادورا

ایزادورا یک برند آرایشی سوئدی با سابقه فعالیت نزدیک به چهار دهه می باشد که جز بهترین و بی نظیرترین لوازم های آرایشی می باشد این برند محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تولید می‌کند به همین دلیل مشتریان بسیار زیاد را دارا می باشد ریمل ایزادورا مدل بیگ بولد یکی از بهترین ریمل های پرپشت کننده این محصول میباشد که برای افراد با چشم‌های حساس یا کسانی که از لنز استفاده می کنند مناسب می باشد این ریمن برسی با پرس های کوتاه و بلند دارد که باعث پخش یکدست ریمل روی مژه می شود.

۴_ ریمل پشت کننده و حجم دهنده لورآل

این برند یکی از محبوب ترین برند های خارجی در ایران می باشد که محصولات فوق العاده با کیفیتی دارد و محصول کشور فرانسه می باشد این برند انواع مختلفی از ریمل ها را برای سلیقه ها و کاربرد های مختلف تولید کرده است تا همه افراد را به طرفداران خود تبدیل کند این ریمل یکی از بهترین ریمل های ممکن میباشد که هم مژه ها را بسیار پرپشت و هم بسیار بلند می‌کند و با برس ای که دارد می تواند تمام ریمل را به صورت یکسان روی مژه ها پخش کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های هندی

۵_ ریمل حجم دهنده میبلین مدل push up angel

این محصول که به عنوان بهترین ریمل حجم دهنده در سال ۲۰۱۸ شناخته می شد منحصر به فردی را دارد که دندان های مخصوص آن باعث بلندتر کردن مژه‌ها می‌شود این ریمل از چسبیدن مژه‌ها به هم جلوگیری میکند مژه ها را بلند و مشکی و پرپشت نشان می‌دهد این محصول برای افراد با چشمان حساس مناسب می باشد زیرا از مواد مرغوب و ضد حساسیت استفاده شده است.

۶_ریمل لانکوم هیپنوز مدل

بعد از استفاده از این ریمل از برند لانکوم بلافاصله مژه‌های شما حجم زیادی پیدا می کند وهیچ توده‌ای از مایع ریمل روی مژه های شما باقی نمی ماند رنگدانه های استفاده شده در این ریمل فوق العاده سیاه می باشد و به هیچ عنوان در طول روز نمی ریزد و زیر چشمان شما را سیاه نمی کند و دارای کیفیت بسیار بالا و عالی و ماندگاری فوق العاده ای می باشد‌.

معرفی بهترین ریمل ها۷_ریمل punk دوسه

با خرید این ریمل از مدل برند دوسه تمامی مشکلات شما برای داشتن مژه های پرپشت حل می شود این ریمل دراماتیک با خاصیت حجم دهندگی موهای کم پشت مژه شما را پرپشت و ضخیم نشان میدهد این ریمل با سیدر موهای کوچک و بزرگ به‌گونه‌ای طراحی شده که برای پوشاندن هر لایه از تک تک مژه ها کافی به نظر می‌رسد با کمک فرمولاسیون سبک و بسیار عالی این مدل از ریمل دوسه به رنگ سیاه بدون هیچگونه در هم شدنی مژه های تان بسیار پرپشت و بلند می شود.

۸_ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل volume second 1

این محصول از بهترین ریمل های بورژوآ ست و میتوان آن را میتوان یک ریمل همه فن حریف معرفی کرد هرچه شما از ریمل تا می خواهید را به شما هدیه می دهد اما حتماً برای شما سوال است که چرا به این ریمل یکسانی گفته می شود جواب آن این است که زمان خشک شدن چسب روی مژه ها تنها یک ثانیه می باشد نه بیشتر و نه کمتر محتویات و نوع براش این ریمل مژه های بلند و پرپشت و مشکی و خشکبار را برای شما درست می کند و ماندگاری تا ۱۶ ساعت و حجم دهنده و بلند کننده بسیار عالی می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

۹_ریمل Boombastic دوسه

این ریمل دوسه یک ریمل بسیار عالی و فوق العاده برای افرادی که دارای موهای کم پشت و کوتاه هستند می باشد بعد از یکبار استفاده از این با خرید این ریمل میتوانید مژه ها را با برس موردنظر جدا کنید و به طور یکدست ریمل بکشید این ریمل بر حجم مژه های شما اضافه شده و همچنین این ریمل برای خانم های که از مژه های چسبیده به هم بعد از ریمل زدن شکایت می‌کنند می‌تواند بهترین انتخاب باشد با خرید این ریمل می‌توانید مژه ها را با برس مورد نظر جدا کنید و به طور یکدست ریمل بکشید.

۱۰_ ریمل پرپشت کنند اوریفلیم

این برند یکی از برندهای نام آشنا برای ما ایرانی ها میباشد این برند لوازم آرایشی محصولات متنوع و با کیفیت تولید می‌کند که بیشتر آنها در ایران به فروش میرسد این ریمل یکی از بهترین ریمل ها و حجم دهنده و بلند کننده و مشکی کننده مژه میباشد که دو برس دارد برای بلند کردن مژه ها باید از برس بالایی و برای پر کردن آنها از برس پایینی استفاده شود این ریمل کاملا گیاهی و ارگانیک می باشد و برای چشم حساسیت به وجود نمی آورد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *