بهترین سالن تخصصی رنگ مو در کرج

بهترین سالن تخصصی رنگ مو در کرج

افرادی که فکر میکنند ظاهر آنها خسته کننده و کسل کننده و یکنواخت شده است خواستار یک تغییر اساسی در چهره خود هستند ایجاد تغییر در رنگ مو را بهترین راه برای  برای خارج شدن از این حس  کسالت در پیش می گیرند.

در واقع همه ما از تاثیر رنگ مو روی چهره خود آگاه هستیم، ما می توانیم با تغییر دادن مدل مو های خود ظاهری متفاوت برای خود اینجا کن ایجاد کنیم.اگر شما به دنبال ایجاد تغییر چشمگیری در ظاهر خودتان هستید توصیه ما به شما این است که رنگ کردن موهایتان را امتحان کنید.

رنگ کردن مو ساده به نظر می‌رسد اما اصول و قواعد خاص خود را دارد که اگر این اصول و قواعد را رعایت نکنید به موهای شما آسیب وارد می شود. ما در این مقاله از کی برتره به شما کمک می‌کنیم که بتوانید بهترین سوالات برای رنگ مو در کرج را پیدا کنید و برای مو رنگ کردن موهای خود به سالن تخصصی که به صورت حرفه‌ای رنگ کردن مو را انجام می دهد مراجعه کنید.

آموزش رنگ و لایت سالن لوتوس
1

آموزش خدمات رنگ و لایت سالن لوتوس

سالن زیبایی لوتوس از بهترین سالن های زیبایی در کرج هست که انواع خدمات رنگ و لایت مو را در روش های مختلف به افراد ارائه می دهد.

علاوه بر این،این سالن کارآموزان را برای آموزش رنگ و لایت می پذیرد و در مهرشهر بلوار شهرداری خیابان صد غربی قرار دارد.

سالن زیبایی چام بیوتی
2

سالن زیبایی چام بیوتی

سالن زیبایی چام بیوتی انواع خدمات زیر را به مشتریان ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلاس یوگا در مهرشهر کرج

هایلات

هافلایت

لولایت

بالیاژ

سالیاژ

آمبره

سامبره

احیای مو

اولاپلکس مو

مش

تاچ اسلش

غیره

و در مهرشهر کرج واقع شده است.

سالن زیبایی آندیا فلاح
3

سالن زیبایی آندیا فلاح

در این سالن فضای کاملاً مناسب و آرامش بخشی برای خدمت رسانی به خانم های  عزیز به خصوص نوعروس ها فراهم شده است. این سالن بسیار دوستانه و آرام و با حضور دو  گریمور متخصص عروس به صورت کاملا حرفه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد خوش سلیقه و نوعروس ها می باشد.

خانم آندیا فلاح فارغ التحصیل  تحصیل رشته تربیت بدنی است در سال ۸۵ مدرک آرایش و پیرایش خود را دریافت نمود و در سال ۸۸ به صورت تخصصی شروع به کار نمود و در سال ۱۳۹۹ به عنوان کارآفرین برتر شناخته شد. ازخدمات سالن زیبایی آندیا فلاح می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پدیکور
  • پارافین تراپی دست و پا
  • کراتینه ناخن
  • کراتینه مو
  • اکستنشن مو، شامل انواع اکستنشن های کلیپسی، اکستنشن تیپی، اکستنشن های چسبی، اکستنشن های با دوخت،
  • ناخن بازسازی ناخن های آسیب دیده پاکسازی کلاسیک صورت
  • میکرو لیدینگ
  • ماساژ ریلکسی صورت
  • پاکسازی عمیق پوست
  • اسکراب بدن
سالن زیبایی سودا
4

سالن زیبایی سودا

اگر شما به دنبال رنگ و مش کار حرفه‌ای هستید، سرکار خانم زاکی در سالن زیبایی سودا با سابقه کاری در حوزه انواع متدهای رنگ و مش نظیر هایلایت،بلیاژ، آمبره، سامبره و .. فعالیت می‌کند.

از جمله نکات مثبت کار ایشان علاوه بر اینکه در ترکیب رنگ مو متخصص هستند این است که از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای رنگ مو استفاده میکند.

کلام آخر

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن میکاپ در کرج

برای انتخاب سالن زیبایی تخصصی برای رنگ کردن مو، اولین ملاک انتخاب یک سالن زیبایی و تخصصی داشتن آرایشگر ها و رنگ کار های حرفه ای است که از آناتومی مو آگاه می باشند و دوره های رنگ کردن مو را گذرانده‌اند.

نکته ی دیگر که برای انتخاب سالن زیبایی باید مورد توجه قرار بدهید فضای مناسب و بهداشت سالن زیبایی است؛ در یک سالن زیبایی تخصصی و مناسب باید اتاق جداگانه برای رنگ کردن و لایت وجود داشته باشد. آرایشگاه ها و سالن های کوچک که فضای مناسبی برای رنگ کردن ندارند و اصول بهداشتی در آن رعایت نشده است می‌تواند به بافت موهای شما آسیب وارد.

از مهمترین نکات این است که سالن های زیبایی باید از ابزارها و رنگ های خوب و با کیفیت و برند های معتبر برای رنگ کردن مو استفاده کند، استفاده از رنگ های نامناسب که دوز شیمیایی آنها بالا است می‌تواند بافت موهای شما را نابود.

لذا برای انتخاب بهترین سالن زیبایی برای رنگ کردن مو در کرج نکات بالا را مورد توجه قرار بدهید و فریب تبلیغات تخفیفی که امروزه رواج یافته است و جذاب هم  می باشد نخورید. سلامت موهای خود را در اولویت قرار دهید، نمونه کارهای آنها را ببینید تا بتوانید بهترین سالن زیبایی در کرج را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *