بهترین سالن زیبایی غرب تهران

بهترین سالن زیبایی غرب تهران

 این روز ها دیگر کم تر کسی به سالن های نا آشنا و آماتور می رود به همین منظور ما امروز قرار است که درباره بهترین سالن زیبایی غرب تهران با یک دیگر صحبت کنیم و تعدادی از بهترین سالن های زیبایی در تهران را به شما معرفی کنیم.

حواستان باشد که انتخاب سالن خود را با دقت و وسواس زیادی انجام دهید زیرا یک فرد غیر حرفه ای ممکن است که به من های شما آسیب بزند، ابروی شما را خراب کند و یا این که به خاطر استفاده نکردن از مواد با کیفیت به ناخن های شما آسیب بزند و شما مبتلا به قارچ شوید پس قبل از این که به سراغ یک سالن بروید به خوبی درباره ی آن تحقیق کنید.

علاوه بر این باید اضافه کنیم که یک سالن ممکن است کار رنگ جو را به صورت تخصصی و عالی انجام دهد اما ناخن کار خوبی نداشته باشد و یا این که یک مژه ی فوق العاده برای شما بکارد اما میکاپ خوبی نداشته باشد پس به دنبال بهترین در کار خود باشید. ما در بخش های بعد  سایت کی برتره تعدادی از بهترین سالن های غرب تهران را به شما معرفی می کنیم تا شما با خیال راحت کار خود را به آن ها بسپارید.

سالن پگاه
1

معرفی سالن زیبایی پگاه

به جرات می توان گفت که سالن زیبایی پگاه بهترین کادر را برای رنگ مو دارد؛ اگر قصد دارید مو های خود را آمبره،  سامبره ، بالیاژ و با هایلایت کنید می توانید با خیال راحت به سالن پگاه بروید و با مو هایی زیبا از آن ها خداحافظی کنید.  صبر کنید خدمات سالن پگاه تنها به رنگ مو خلاصه نمی شود شما می توانید از خدمات زیر نیز استفاده کنید.

  • اپیلاسیون معمولی و گیاهی
  • احیای مو
  • آبرسانی مو
  • کراتین مو
  • وکس صورت با بهترین مواد
  • طراحی ابرو و قرینه سازی آن
  • و غیره
بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های رنگ و مش در تهرانپارس

باید خدمتتان عرض کنیم که تمامی کادر سالن پگاه در  استانبول دوره دیده اند و کاملا حرفه ای هستند و با بهترین متریال کار نی کنند.

سالن زیبایی پگاه

سالن زیبایی شکوفه باران
2

سالن زیبایی شکوفه باران

پوست یکی از مهم ترین اجزای بدن انسان است  و پاک سازی پوست باید هر ۲۸ روز یک بار انجام شود زیرا که همه ی ما ساعات زیادی از روز را بیرون هستیم و آلودگی و گرد و غبار وارد منافذ پوست ما می شود و در خانه نیز همه ی خانم ها چندین ساعت آشپزی می کنند و روغن و چربی روی پوست می نشیند و پوست را کدر می کند.

اگر به دنبال یک سالن هستید که پاک سازی پوست را به صورت حرفه ای انجام دهید ما سالن شکوفه باران را به شما پیشنهاد می کنیم.  این سالن با بهترین دستگاه ها و مواد برای شما کار پاک سازی را انجام می دهد و یک حس طراوت و تازگی به شما می بخشد.

از دیگر خدمات این سالن می توان به کاشت ناخن با پودر اشاره کرد، سالن شکوفه باران از بهترین ضد قارچ ها استفاده می کند و ناخن های شما را به بهترین شکل طراحی می کند. رنگ مو،  استفاده از جدید ترین متد آرایشی و اپیلاسیون دائم و معمولی از دیگر خدماتی است که این سالن را به یکی از بهترین سالن های غرب تهران تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین بیمارستان های کودک در تهران

سالن آرایشی شکوفه باران

سالن زیبایی نسترن
3

سالن زیبایی اردیبهشت

سالن اردیبهشت علاوه بر پاک سازی،  خدمات مو، اصلاح  صورت، شنیون حرفه ای و میکاپ های فوق العاده یک قسمت برای ماساژ دارد که توسط ماسور های حرفه ای انجام می شوند. این ماساژ ها شامل ماساژ های ریلکسی و درمانی هستند.

علاوه بر این ها می توانید در این سالن کار سولاریم با بهترین دستگاه های آلمانی انجام دهید و اصلا نگران آسیب دیدن پوستتان نباشید. شما می توانید در کنار پاک سازی پوست که انجام می دهید می توانید ناخن های خود را طراحی کنید. کادر ناخن اردیبهشت کاملا حرفه ای کار مانیکور ، پدیکور و لمینت ناخن را انجام می دهد و دستان شما را زیبا تر می کند.

سالن آرایشی اردیبهشت

سالن زیبایی نسترن
4

سالن زیبایی نسترن

از دیگر سالن زیبایی غرب تهران که کاملا تخصصی و حرفه ای کار مش، هایلایت،  ریموو مو و روشن کردن مو بدون این که از دکلره استفاده کنند می تواتبن به سالن نسترن اشاره کنیم.

این سالن تمام خدمات ابرو مثل هاشور، فیبروز، میکرو بلدینگ و غیره را انجام می دهد و علاوه بر این ها کار هایی مثل تتوی خط چشم، بن مژه و خط لب را انجام می دهد. کار های کاشت ناخن، لیمینت، ژلیش و ترمیم از دیگر خدمات آن است. سالن نسترن بهترین بافت ها را به همراه مو ی اضافه برای مشتری انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در الهیه

کراتین و احیای مو، فشیال پوست و گریم  میکاپ نیز کیفیت خوبی دارند و شما می توانید با خیال راحت کارهای مربوط به استایل مو و صورت خود  را به آن ها بسپارید و همیشه شیک و آراسته باشید.

سالن آرایشی نسترن

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *