بهترین سالن میکاپ در تهرانپارس

از آن جایی که این روز ها خانم ها اهمیت بسیار زیادی به ظاهر خود می دهند و ترجیح می دهند در تمام مراسمات و جشن ها در بهترین حالت باشند تعداد سالن های زیبایی خیلی بیش تر از قبل شده است و به همین دلیل پیدا کردن یک سالن خوب کار زمان بر و سختی است چنان چه مایل هستید با بهترین سالن های میکاپ در تهران پارس آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله از کی برتره همراهی کنید.

سالن زیبایی آیدا
1

سالن زیبایی آیدا

اگر به دنبال بهترین سالن میکاپ در تهران پارس هستید که به طور تخصصی خدمات میکاپ انجام دهد ما سالن آیدا را پیشنهاد  می کنیم.  لازم به ذکر است که بهترین میکاپ آرتیست های شهر در این سالن به گریم و میکاپ عروس و دیگر مراجعین می پردازند . باید خدمتتان عرض کنیم که برند های معتبر و عالی مثل MAC, DIOR, Urban Decay  در این سالن استفاده می شود و موجب رضایت مشتریان این سالن می شود .علاوه بر این باید اضافه کنیم که سالن آیدا یک محیط شیک و به روز دارد که تمام امکانات رفاهی در آن برای مشتریان فراهم شده است و شما می توانید حس فوق العاده ای از محیط این سالن دریافت کنید.  قبل از مراجعه به این سالن حتما با شماره ی ۰۲۱۷۷۳۴۵۸۲۷ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس تهران پارس،  خیابان شفیعی مکرم،  بین خبازی و روح الهی پلاک ۲۳۸ مراجعه کنید.

سالن زیبایی ماندگار
2

سالن زیبایی ماندگار

سالن ماندگار یک سالن قدیمی و بسیار محبوب است که در تهران پارس واقع شده است؛ این سالن   تجهیزات بسیار مدرنی برای ارائه خدمات خود دارد .  شایان به ذکر است که خدمات این سالن شامل ارایش روز، شب ، میکاپ خلیجی، اروپایی، نقاشی صورت و غیره است که به بهترین شکل ممکن انجام می شود. از دیگر خدمات این سالن می توانبم به مانیکور، پدیکور، کوتاهی مو، رنگ مو، قرینه سازی ابرو، پیلینگ و لیفت صورت و غیره اشاره کنیم.  اگر مایل هستید هزینه ی خدمات این سالن را بپرسید و یا این که نوبت خود را در سالن ماندگار رزرو کنید باید با شماره ی ۰۲۱۷۷۳۳۶۸۷۷ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس خیابان ۱۹۶ شرقی خیابان شفیعی مکرم پلاک ۳۵۳ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک های تزریق بوتاکس در زعفرانیه
سالن زیبایی رژ لب
3

سالن زیبایی رژ لب

سالن رژ لب یکی  دیگر از بهترین سالن های میکاپ در تهران پارس است که بسیار پر طرفدار است و انواع خدمات مثل میکاپ عروس و آرایش حرفه ای را  انجام می دهد.علاوه بر این ها بابد خدمتتان عرض کنیم که شما می توانید در این سالن زیر نظر بهترین اساتید و میکاپ آرتیست های شهر آموزش ببینید و خیلی فوری وارد بازار کار شوید. این سالن علاوه بر خدمات عروس به دیگر مشتریان نیز خدمات ارائه می دهد . پرسنل خوش اخلاق و کاملا حرفه ای این سالن از دیگر دلایل محبوبیت سالن محسوب می شوند. تمامی خدمات این سالن با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود و شما می توانید با خیال راحت  به سالن مراجعه کنید.  چنان چه مایل هستید اطلاعات بیش تری در رابطه با این سالن کسب کنید باید با شماره ی ۰۲۱۷۷۳۲۵۴۰۶ تماس بگیرید و برای دریافت خدمات نیز به آدرس تهران پارس، خیابان ۱۹۶ خیابان ۱۳۳ تقاطع ۲۰۶ پلاک ۶۹ مراجعه کنید.

سالن زیبایی پرنسس
4

سالن زیبایی پرنسس

اگر برای یک جشن مهم به دنبال بهترین سالن میکاپ در تهران پارس هستید می توانید نمونه کار های سالن پرنسس  در صفحه ی اینستاگرام سالن تماشا کنید و چنان چه کار ها با سلیقه تان هم خوانی داشتند این سالن را برای میکاپ انتخاب کنید. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که شما به غیر از میکاپ می توانید خدمات دیگری هم چون کوتاهی و رنگ مو، براشینگ مو، انواع شنیون ، انواع بافت ژورنالی،  اپیلاسیون، لیفت و لمینت مژه،  کاشت ناخن ،لیفت و پاک سازی پوست را از این سالن دریافت کنید. برای اطلاع از قیمت و هم چنین رزرو نوبت با شماره  های ۰۹۱۲۴۴۵۱۹۸۲یا ۰۲۱۷۷۷۰۸۴۱۴ تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی های لازم نیز به آدرس تهران پارس خیابان مظفری ، خیابان ۱۸۰ خیابان کیهانی  پلاک ۱۳ طبقه اول مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شمس آباد
سالن زیبایی سالومه
5

سالن زیبایی سالومه

بدون شک هر خانمی که ساکن تهران پارس باشد نام سالن سالومه را شنیده است و از کیفیت کار این سالن با خبر است. اگر میهمانی که به آن دعوت شده اید خیلی برایتان مهم است و مایل هستید در میان تمام میهمانان مراسم بدرخشید و آرایشتان تکان نخورد به سراغ سالن سالومه بروید.  این سالن از بهترین و با کیفیت ترین لوازم آرایشی استفاده می کند  و شما اصلا در طول مراسم سنگینی احساس نمی کنید . مطمئن باشید که بعد از یک بار رفتن به این سالن مشتری ثابت این سالن خواهید شد . برای رزرو نوبت سالومه به یکی از شماره های ۰۲۱۷۷۷۳۲۱۷۵ یا ۰۲۱۷۷۷۳۲۱۷۶ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس،  خیابان فرجام، بین گلشنی و عادل پلاک ۷۴ طبقه دوم مراجعه کنید.

سالن زیبایی گیوا
6

سالن زیبایی گیوا

سالن دیگری که در این بخش به شما معرفی می کنیم سالن گیوا است؛ این سالن هر آن چه که شما به آن نیاز دارید را یک جا دارد؛ میکاپ آرتیست های حرفه ای، لوازم آرایشی های برند و با کیفیت ، محیطی آرام و زیبا همه و همه دست به دست یک دیگر داده اند تا مشتری با بیش ترین رضایت سالن گیوا را ترک کند پس بهتر است این سالن را در لیست سالن های مد نظر خود قرار دهید. برای دریافت خدمات از این سالن ابتدا با شماره های ۰۹۱۲۰۰۴۹۸۵۸ یا ۰۹۱۲۰۰۴۹۸۶۸ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس، رشید ۱۱۵ بین اختیاری و حسینی مراجعه کنید.

سالن زیبایی گل رخ
7

سالن زیبایی گل رخ

سالن گل رخ نیز یکی دیگر از سالن های به نام و معروف در تهران پارس است که خدمات بی نظیری را به مشتریان خود ارائه می دهد.  اگر مایل هستید از این سالن خدمات میکاپ دریافت کنید با شماره ۰۲۱۷۷۷۲۱۵۳۱ یا ۰۲۱۷۷۷۲۱۴۵۹ تماس بگیرید و بعد از دریافت نوبت نیز به آدرس تهران پارس،  بزرگراه رسالت ، ساختمان روتانو پلاک ۲۱۸ پلاک ۱۹ طبقه دوم مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در زعفرانیه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *