بهترین سالن میکروبیلدینگ در زعفرانیه-min

  اگر شما به دنبال مرکز خوبی برای میکروبیلدینگ هستید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید چرا که در این مقاله از کی برتره ما ده سالن برتر از بهترین سالن میکروبیلدینگ در زعفرانیه را معرفی خواهیم کرد. میکروبیلدینگ یکی از خدمات زیبایی نیمه دائم می باشد .

این روش برای پر کردن ابروهای خالی و کم پشت و قرینه سازی ابروها استفاده می شود. طراحی و فرم زیبای ابرو زیبایی چهره را چند برابر می کند.به همین دلیل خانم های زیادی هر روزه به دنبال مراکز خوبی برای انجام میکروبیلدینگ هستند چرا که تخصص و مهارت در این کار بسیار مهم است زیرا این آرایش به صورت نیمه دائم می باشد و تا چند سال بر روی صورت باقی می ماند.

سالن زیبایی لاویرو ( رویا فرجی )
1

سالن زیبایی لاویرو ( رویا فرجی )

سالن زیبایی لاویرو بهترین خدمات میکروبیلدینگ را بهترین و باکیفیت ترین مواد و متریال ها توسط کادر مجرب این مجموعه به مراجعان و مشتریان خود ارائه می شود. سالن زیبایی لاویرو با داشتن پارکینگ اختصاصی مراجعه به این سالن را برای مراجعین خود آسان کرده است. مجموعه کلیه روزهای هفته جهت خدمات دهی در کلیه لاین های زیبایی در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

 

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بالاتر از پالادیوم بین کوچه شیرین و ملکی، پلاک ۱۰۰ ساختمان ۱۰۰ طبقه اول واحد ۱۰۳ سالن زیبایی لاویرو

۲.سالن زیبایی راداپورمهراب
2

سالن زیبایی راداپورمهراب

راداپور مهراب یکی از سالن های مجهز و لوکس در منطقه ی زعفرانیه می باشد که متخصصین میکروبیلدینگ را دعوت به همکاری کرده است و با تشکیل کادری مجرب، میکروبیلدینگ را با جدیدترین تکنیک ها به مشتریان ارائه می دهند. دستگاه های لاین میکروبیلدینگ این سالن از بهترین تجهیزات و دستگاه های موجود در بازار می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی منطقه یک

 

آدرس: زعفرانیه.خ آصف .کوچه فرشچی.پلاک یک طبقه سوم.زنگ سوم

سالن زیبایی دوژه
3

سالن زیبایی دوژه

سالن زیبایی دوژه اصول حرفه ای کاری را در کنار اصول اخلاقی و مشتری مداری قرار داده است از این رو تمام پرسنل این مجموعه از اخلاقی خوش برخوردار هستند که رضایت مشتری اولین هدف آن ها است و در ارائه ی خدمات تخصصی و باکیفیت حداکثر تلاش خود را به کار می گیرند. طراحان چهره ی حرفه ای در این سالن در قرینه سازی ابروها و بهترین فرم ابرو با فرم صورت شما را انجام می دهند.

 

آدرس: زعفرانیه، خیابان آصف، جنب بانک گردشگری، پلاک ۳۵، طبقه دوم

سالن زیبایی لیلا نعمتی
4

سالن زیبایی لیلا نعمتی

سالن زیبایی لیلا نعمتی یکی از معتبرترین مراکز میکروبلیدینگ و بهترین سالن میکروبیلدینگ در زعفرانیه تهران است. این سالن یک مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو است. کادر مجرب و متخصص لاین میکروبیلدینگ  تمام خدمات مربوط به میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن را با بهترین قیمت و کیفیت به شما ارائه می دهند. کیفیت بی نظیر خدمات ارائه شده باعث جلب مشتریان از تمام نقاط تهران شده است.

 

آدرس: محله زعفرانیه, مقدس اردبیلی

سالن زیبایی روشا
5

سالن زیبایی روشا

سالن زیبایی روشا جدیدترین و بهترین خدمات تاتو روی پوست را ارائه می دهد که همان فیبروز و میکروبیلدینگ هستند. فیبروز ابرو در سالن زیبایی روشا با استفاده از دستگاه های تخصصی و ویژه ای انجام می شود که به صورت تخصصی برای زیبایی ابروها و دو چندان شدن زیبایی چهره ی شما با استفاده از متدهای هاشور ابرو یا میکروبیلدینگ و فیبروز، نواقص و کاستی های ابروهای شما در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می کنند و چهره ای زیبا و دلنشین و جذاب را به شما هدیه می دهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شینیون در زعفرانیه

 

آدرس: تهران ولیعصر، سه راه زعفرانیه، ساختمان پزشکان زعفرانیه، طبقه 9، واحد 41

۶. آرایشگاه الهام
6

آرایشگاه الهام

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران را می توان به سالن زیبایی الهام معرفی کرد، این مجموعه از متخصصین میکروبلیدینگ برای انجام این روش استفاده می کند و نکته ی حائز اهمیت این است که  کادر مجرب این سالن در زمینه کاری خود کاملا حرفه ای هستند و مناسب ترین و بهترین نتیجه را برای شما رقم خواهند زد. از نظر رفتار و اخلاق نیز پرسنل سالن زیبایی الهام که میکروبلیدینگ را انجام می دهند، برخوردی کاملا صبورانه و صمیمانه ای را دارند و هدف اصلی آن ها جلب رضایت مراجعه کنندگان می باشد.

 

آدرس: زعفرانیه مقدس اردبیلی پ 14 واحد 10

سالن زیبایی مریم مقومی
7

سالن زیبایی مریم مقومی

سالن زیبایی مریم مقومی در لاین میکروبلیدینگ خود جزء بهترین ها محسوب می شود  که اصول بهداشتی را کاملا رعایت می کنند  و از تجهیزات کاملا استریل شده استفاده می کنند، پرسنل و متخصصان میکروبیلدینگ این مجموعه دارای نمونه کارهای قبلی بسیاری هستند که در صورت نیاز و درخواست مشتری آن ها را به مراجعین نشان می دهند.

 

آدرس: زعفرانیه، سه راه آصف، خیابان اعجازی، طبقه دوم بانک سپه

سالن زیبایی مروارید
8

سالن زیبایی مروارید

مرکز زیبایی مروارید با سابقه ای درخشان و موفق یکی از مراکز معتبر میکروپیگمنتیشن در زعفرانیه تهران می باشد. این مرکز زیر نظر سازمان های مرتبط به فعالیت های زیبایی خود می پردازند و دارای تاییدیه بهداشت هستند.

لاین میکروبلیدینگ این مجموعه یکی از بهترین مرکز میکروبلیدینگ در زعفرانیه به حساب می آید. این مرکز زیبایی با به کار گیری به روزترین تکنیک های زیبایی به فعالیت می پردازند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن پاکسازی پوست تهرانپارس

 

آدرس: زعفرانیه خیابان پسیان کوچه اکبری پلاک 33 زنگ 2

آرایشگاه ماتریکا
9

آرایشگاه ماتریکا

مرکز تخصصی آرایش ماتریکا یکی از بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران محسوب می شود که سال ها تجربه و سابقه کاری در زمینه آرایش و انجام انواع خدمات زیبایی را دارد. هدف اصلی این مرکز زیبایی ارائه ی بهترین خدمات زیبایی و میکروبیلدینگ با بهترین کیفیت و با هزینه های مقرون به صرفه می باشد که مشتریان این مجموعه نهایت رضایت را از خدمات این مجموعه دارند همچنین پرسنل این مجموعه از مواد باکیفیت و استریل شده، یکبار مصرف و استاندارد بهره می گیرد.

 

آدرس: زعفرانیه تقاطع ثار الله و سیزده ، بن بست کامران پلاک 3 آرایشگاه زیبایی ماتریکا

سالن زیبایی شینا
10

سالن زیبایی شینا

سالن زیبایی شینا لاین میکروبیلدینگ خود را در مکانی کاملا پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی ها قرار داده و پرسنل مجرب و متخصص این سالن آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی میکروبیلدینگ به مشتریان هستند.

 

آدرس: خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، پلاک 100، واحد 103

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *