بهترین سالن های زیبایی آزادی

چنان چه برای دریافت خدمات زیبایی به دنبال بهترین سالن های زیبایی آزادی هستید ما را تا پایان این مقاله از کی برتره همراهی کنید تا شما را با بهترین ها آشنا کنیم.

همان گونه که می دانید این روز ها خانم ها اهمیت بسیار زیادی به ظاهر و استایل خود می دهند و حداقل ماهی یک بار برای ترمیم ناخن، مژه و یا پاک سازی پوست خود به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. از آن جایی که این روز ها اکثر خانم ها کار هایی هم چون کاشت و طراحی ناخن، پدیکور، کاشت مژه ،رنگ مو، کراتینه مو، میکروبلدینگ،  رژ لب و خط چشم دائم را انجام می دهند وجه تمایز آن ها تمیزی و کیفیت کار آن ها است .

سالن زیبایی روفیا
1

سالن زیبایی روفیا

سالن زیبایی روفیا نه تنها یکی از بهترین سالن های زیبایی آزادی است بلکه یک مرکز آموزشی عالی است که شما نه تنها می توانید خدمات زیبایی را به بهترین شکل دریافت کنید بلکه می توانید در این سالن آموزش ببینید و وارد بازار کار شوید. از خدمات این سالن می توانیم به هیرکات، ترمیم موهای آسیب دیده،  رنگ و مش، پاک سازی پوست،  ، خدمات ناخن و مژه به جدی و ترین سبک اشاره کنیم.

سالن زیبایی نیلوفر آبی
2

سالن زیبایی نیلوفر آبی

اگر به خاطر مشغله های کاری که دارید نمی توانید در طول هفته به آرایشگاه بروید ما سالن زیبایی نیلوفر آبی را به شما پیشنهاد می کنیم؛ این سالن برای رفاه حال شما عزیزان در روز های تعطیل نیز خدمات رسانی دارد و شما نیز می توانید با تعیین وقت قبلی به آن جا بروید و زیبایی خود را دو چندان کنید.  این سالن نیز تمام خدمات را مثل میکاپ، شنیون،  هاشور ابرو،  خط چشم دائم ، کاشت ناخن ،مژه و غیره را انجام می دهد و شما می توانید با خیال راحت خود را به دست پرسنل این سالن بسپارید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی تهران
سالن زیبایی بهار
3

سالن زیبایی بهار

سالن بهار یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی در آزادی است که تمام خدمات زیبایی را در یک محیط فوق العاده صمیمی و شیک انجام می دهد. خدمات سالن بهار شامل وکس صورت،  اصلاح و قرینه سازی ابرو، کوپ های ژورنالی، براشینگ، بافت، انواع براشینگ،  خدمات رنگ مثل آمبره، لایت، رنگ و مش ،مانیکور، پدیکور، میکاپ عروس و غیره می شود. نکته ای که این سالن را از دیگر سالن ها متمایز می کند تلفیق آموزش و خدمات است.

سالن زیبایی گل زنبق
4

سالن زیبایی گل زنبق

سالن گل زنبق یکی از مجهز ترین سالن هلی آزادی است که به خاطر تجهیزات فوق العاده ای که دارد یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین سالن ها در این محدوده است. لازم به ذکر است که انجام خدماتی مثل هاشور ابرو،  رژ لب و خط چشم دائم و غیره را با بهترین دستگاه ها و زیر نظر بهترین متخصص ها انجام می دهد . علاوه بر این ها این ها باید اضافه کنیم که اگر برای تولد و یا جشن های خاص مایل هستید که کودک خود را گریم کنید می توانید او را همراه خود ببرید.

 

شماره تماس: ۰۹۹۱۹۸۴۸۲۲۰

سالن زیبایی الناز محمدی
5

سالن زیبایی الناز محمدی

اگر به دنبال سالنی حرفه ای برای کراتینه مو،  پروتئین تراپی، بوتاکس تراپی،  هیدروژن تراپی،  کراتینه مو، آرگان تراپی و غیره می گردید ما سالن زیبایی الناز محمدی را پیشنهاد می کنیم ‌. البته در این سالن خدمات دیگری مثل آمبره،  سامبره، هایلایت ، پاک سازی پوست، بافت مو،  کاشت مژه و ناخن نیز انجام می شود و شما می توانید در صورت تمایل برای دفعات بعد خود نیز در این سالن نوبت بزنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی فرمانیه
سالن زیبایی خجسته
6

سالن زیبایی خجسته

سالن زیبایی خجسته با کادر مجرب و عالی که دارد می تواند به طور فوق العاده ای مو های شما را کوتاه کند، آن ها را رنگ و یا حتی براشینگ کند . شما نی توانید در این سالن ابرو های خود را مرتب کنید و یا در صورت دلخواه آن ها را میکروبلدینگ کنید، لیفت ابرو و مژه،  کاشت و اکستنشن مژه، لمینت،  کاور و کاشت ناخن،  میکاپ عروس،  شنیون،  فیشیال پوست و هر چیز دیگری که برای رسیدگی به پوست و زیبایی لازم است در این سالن انجام می شود.

سالن زیبایی لاله
7

سالن زیبایی لاله

سالن زیبایی لاله یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی واقع در آزادی است. این سالن با داشتن تجهیزات مدرن و کادری مجرب و حرفه‌ ای  خدمات متنوعی را در زمینه زیبایی ارائه می‌ دهد. از جمله خدمات این سالن می‌ توان به کاشت ناخن، پوست، ماساژ، کوچک‌ سازی و یا حجیم سازی لب، رنگ و براشینگ مو و غیره اشاره کرد. هم چنین سالن زیبایی لاله با داشتن فضای شیک و دل‌پذیر برای مشتریان خود یک تجربه لذت‌ بخش و رضایت‌ بخش فراهم می‌ کند.

سالن زیبایی شیرین
8

سالن زیبایی شیرین

سالن زیبایی شیرین در  آزادی با دکوراسیونی مدرن و آرامش بخش بهترین خدمات زیبایی را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. این سالن با استفاده از بهترین محصولات و تجهیزات روز دنیا خدمات متنوعی مثل کاشت ناخن، پوست، مو و صورت را ارائه می‌ دهد.  علاوه بر این ها  کادر حرفه‌ ای و با تجربه سالن شیرین همواره در صحبت با مشتریان خود بسیار دلسوز و صمیمانه عمل می‌کند تا تجربه‌ای لذت بخش و ناب را برای شما فراهم کند پس مطمئن باشید که مشاوره های قبل از خدمات کمک بسیار شایانی به شما می کند.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در الهیه
سالن زیبایی فروغ
9

سالن زیبایی فروغ

سالن زیبایی فروغ نیز یک سالن عالی با کادری متخصص است که تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمات را به خانم های خوش سلیقه ارائه دهد. گریم و میکاپ عروس در این سالن طبق آخرین متد روز دنیا انجام می شود و لاین شنیون آن نیز تمام کار های خود را کاملا مطابق با نمونه های اروپایی است. انواع بافت آفرو، ژورنالی،  هلندی،  آفریقایی ، کوپ های کلاسیک و فانتزی،  انواع طراحی ناخن، رنگ ، مش، آمبره  بالیاژ، سامبره،  کراتین تراپی،  ویتامینه مو، فیشیال تخصصی ، اپیلاسیون و غیره نیز از دیگر خدمات این سالن عالی است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *