بهترین سالن های زیبایی اکباتان

از آن جایی که هر خانم با هر سن و سال و هم چنین هر سلیقه ای همواره به دنبال خدمات آرایشی و بهداشتی مثل میکاپ،  کوتاهی مو، اصلاح صورت و ابرو،  پاک سازی پوست، کراتین و احیا سازی مو است این طبیعی است که روزانه شاهد تاسیس سالن های زیبایی جدیدی باشیم به همین دلیل پیدا کردن یک سالن خوب که بتواند خدمات خوبی را به مشتری های خود ارائه دهد کار دشوار و زمان بری است به همین دلیل ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین سالن های زیبایی اکباتان آشنا کنیم چنان چه به دنبال یک سالن عالی هستید با ما در کی برتره همراه باشید.

سالن زیبایی آنا
1

سالن زیبایی آنا

سالن ماساژ و زیبایی آنا یکی از بهترین سالن های زیبایی اکباتان است که بدون شک انتخاب آن یک کار عاقلانه است. این سالن با دارا بودن تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب و حرفه‌ای، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. خدمات سالن ماساژ و زیبایی آنا شامل ماساژ، پوست، مو، ناخن  و زیبایی صورت است. در بخش ماساژ این سالن با دارا بودن تکنولوژی روز دنیا خدمات مختلف را از جمله ماساژ شکم، پشت، گردن و صورت ارائه می‌ شود. در بخش پوست نیز خدمات گوناگون از جمله لایت تراپی، لاغر کننده پوست، جوان ساز کننده پوست و غیره در دسترس هست. هم چینین در بخش ناخن خدمات منحصر به فرد شامل مانیکور، پدیکور و ناخن ژله ای انجام می شود. در بخش لاغری نیز خدمات متنوعی از جمله لاغری با لیزر، کاهش سلولیت و… در دسترس هست. علاوه بر این ها در بخش زیبایی صورت خدمات متنوعی از جمله پاک سازی پوست، لایت تراپی صورت و غیره نیز در دسترس است. با توجه به کادر حرفه‌ای و مجرب سالن ماساژ و زیبایی آنا این سالن به عنوان یک سالن با کیفیت و قابل اعتماد شناخته شده است. هم چنین قابل ذکر است که قیمت خدمات این سالن نسبت به دارای بودن تجهیزات پیشرفته مناسب است.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در سعادت آباد
سالن زیبایی صدف
2

سالن زیبایی صدف

سالن زیبایی صدف نیز یکی دیگر از سالن های به نام این منطقه است. این سالن تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب و حرفه‌ای دارد که موجب شده است نام این سالن در لیست بهترین ها قرار بگیرد.
خدمات سالن زیبایی صدف شامل کاشت ناخن،  مو و پوست است. هم چنین این سالن با داشتن تجهیزات پزشکی نظیر لیزر، بوتاکس و فلش الایت، خدمات زیبایی پوست را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. سالن زيبايی صدف با دارا بودن فضایی روان و دلپذير به همراه كادري حرفه‌اي و با تجربه بستري مناسب برای رفع نگرانی ها و استرس‌ های روزانه شما عزيزان فراهم كرده است.  برخورد دلپذیر کارکنان سالن زیبایی صدف، قابل تحسین است و مشتریان از خدمات این سالن رضایت کامل دارند. همچنین قیمت‌ های مناسب و تخفیف‌های ویژه در برخی روزهای هفته از دیگر مزایای سالن زیبایی صدف است.
با توجه به تجربه و کارکرد بسیار موفق سالن زیبایی صدف مشتریان این سالن را به دوستان خود نیز توصیه می‌ کنند.

سالن زیبایی سمیرا
3

سالن زیبایی سمیرا

اگر به دنبال بهترین سالن زیبایی در اکباتان هستید این بار به سالن سمیرا بروید.  خدمات این سالن شامل کوتاهی و رنگ مو، لایت، بالیاژ، پروتئین مو، کراتین، لیفت صورت و  لمینت ناخن است. هم چنین در این سالن خدمات آرایش عروس نیز ارائه می‌ شود.
سالن زیبایی سمیرا با دارا بودن فضای پذیرایی دل‌پذیر و صمیمانه، به همراه قابلیت رزرو آسان از طریق تلفن ۰۹۱۹۳۴۵۶۷۸۹ به علاقه‌ مندان به خدمات زیبایی پاسخگو است.

سالن زیبایی فرشته زیبایی
4

سالن زیبایی فرشته زیبایی

آرایشگاه فرشته زیبایی نیز یک سالن با سابقه و شیک است. این آرایشگاه با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای، خدمات متنوعی را در زمینه آرایش و پوست مانند کوتاهی مو، رنگ مو، بالایی، لایت، هایلایت، اپیلاسیون، مانیکور و پدیکور ارائه می‌ دهد. علاوه بر این ها  این آرایشگاه با استفاده از بهترین برندهای کاربردی در زمینه لوازم آرایش و پوست به صورت حرفه‌ ای خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می‌ دهد و می تواند شما را به زیبا ترین ورژن تان برساند.

بیشتر بخوانید:   بهترین باغ تالار های عروسی تهران
سالن زیبایی شفق طلایی
5

سالن زیبایی شفق طلایی

آرایشگاه شفق طلایی نیز یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی اکباتان است. این آرایشگاه با داشتن تجهیزات مدرن و کادری مجرب و حرفه‌ای، خدماتی متنوع در زمینه آرایش، میکاپ، کوتاهی و رنگ مو، پدیکور و منیکور، اصلاح سبیل و  غیره به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. قابل ذکر است که قیمت‌ های این آرایشگاه نسبت به سایر آرایشگاه‌ های منطقه بسیار مناسب است و این موضوع نقش بسیار مهمی در محبوبیت این سالن دارد.

سالن زیبایی سودابه فخرایی
6

سالن زیبایی سودابه فخرایی

آرایشگاه سودابه فخرایی یکی از معروف‌ترین آرایشگاه‌ های تهران است که در منطقه شمالی شهر واقع شده است و اولین انتخاب خانم های مناطق نزدیک است.این آرایشگاه با داشتن تجربه و مدیریت حرفه‌ ای خدمات متنوعی را در زمینه آرایش و پیرایش ارائه می‌ دهد. هم چنین با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای به مشتریان خود خدماتی با کیفیت بالا و قابل اعتماد ارائه می‌ دهد و معمولا اکثر مشتری ها بار دیگر نیز این سالن را برای انجام خدمات انتخاب می کنند.

سالن زیبایی آرامیس
7

سالن زیبایی آرامیس

سالن زیبایی آرامیس در اکباتان یکی از محبوب‌ ترین سالن‌ های زیبایی در تهران است. این سالن با داشتن تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب و حرفه‌ای خدمات متنوع و کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. خدمات اصلی سالن زیبایی آرامیس شامل کاشت ناخن، پدیکور و مانیکور، رنگ و لایت، کوپ، شینیون، بالا بردن ابرو، پروتز مژه، و غیره  است. در این سالن خدمات آرایش عروس نیز به صورت حرفه‌ ای و با استفاده از بهترین محصولات به شما عزیزان ارائه می‌ شود. به طور کلی سالن زیبایی آرامیس با داشتن تجهیزات پیشرفته، کادر مجرب و حرفه‌ ای و خدمات متنوع یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رفع نیازهای زیبایی شما است. آدرس سالن زیبایی آراميس: اکباتان  خيابان شقايق، بعد از چهار راه آذربايجان پلاك ١٠٠‌ ما تا به این جا تعدادی از بهترین سالن های زیبایی این منطقه را برای شما نام بردیم شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شنیون تهرانپارس

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *