بهترین سالن های زیبایی تهرانسر

پیدا کردن بهترین ها همیشه دغدغه ی خانم های سخت پسند بوده و هست اگر در محله ی تهرانسر زندگی می کنید و مایل هستید با بهترین سالن های زیبایی تهرانسر آشنا شوید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را با تعدادی از بهترین سالن های این محله آشنا کنیم و شما با توجه به سلیقه و هم چنین بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید پس با ما در کی برتره همراه باشید.

سالن زیبایی کاووس
1

سالن زیبایی کاووس

اگر مایل هستید یک خدمات خوب و عالی بگیرید ما به شما توصیه می کنیم که از کنار سالن کاووس به سادگی رد نشوید؛ شما می توانید در این سالن انواع خدمات کوتاهی و براشینگ، شنیون ، میکاپ ، کاشت ناخن،  مانیکور ناخن، پاک سازی پوست و غیره را انجام دهید . چنان چه مایل هستید به این آرایشگاه مراجعه کنید باید به آدرس تهرانسر ، بلوار لاله، خیابان جعفری بروید. مسیر آرایشگاه به حدی سر راست است که بدون هیچ مشکلی می توانید آن را پیدا کنید .

سالن زیبایی نیلی
2

سالن زیبایی نیلی

از آن جایی که این روز ها تعداد سالن های زیبایی زیاد شده است راحت نمی توان به هر سالنی اعتماد کرد و به همین خاطر باید این کار را با نهایت دقت انجام دهید.  مطمئنا اگر ساکن تهرانسر باشید نام سالن نیلی را شنیده اید و چیز هایی درباره ی کیفیت کار آن شنیده اید. اگر مایل هستید بهترین خدمات آرایشی را دریافت کنید و به زیبا ترین شکل خود تبدیل شوید به آدرس تهرانسر ، بلوار لاله ، قباد شمالی مراجعه کنید.  البته بهتر است خدمتتان عرض کنیم که برای رزرو نوبت قبلی می توانید با شماره ی ۴۴۵۰۰۱۷۸ تماس بگیرید و هم‌ چنین برای مشاهده نمونه کار های بیش تر سالن به پیج @ nilibeauty salons  سر بزنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین دندان پزشک های تهران
سالن زیبایی گلایل
3

سالن زیبایی گلایل

سالن زیبایی گلایل یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی تهرانسر است که این روز ها در شلوغ ترین حالت ممکن است و خدماتی هم چون کاشت مژه، هیرکات، اکستنشن مو، خدمات ابرو ، میکاپ و شنیون و غیره را به بهترین شکل ممکن و با بهترین متریال انجام می دهند. اگر مایل هستید با سبک کاری این سالن آشنا شوید می توانید به آدرس @gelayol_ beauty salonn  مراجعه کنید و سپس برای رزرو نوبت با شماره ی ۴۴۵۱۱۷۰۳ تماس بگیرید و برای دریافت خدمات نیز به آدرس تهرانسر ،بلوار اصلی بلوک ۱۸ مراجعه کنید.

سالن زیبایی شمیلا
4

سالن زیبایی شمیلا

به جرات می توان گفت سالن زیبایی شمیلا یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی تهرانسر است که در آن خدمات پاک سازی و جوان سازی پوست،  کاشت ناخن،  کاشت مژه،  میکروبلیدینگ ، کوپ ، کراتینه مو ، هایلایت و غیره انجام می شود . نمونه کار های سالن را می توانید در پیج @ shamila021  تماشا کنید و بررسی کنید که آیا کار های این سالن مطابق با سلیقه تان هست یا خیر و  درصورتی که نمونه کار های سالن را پسندید با شماره ی ۴۴۵۳۲۳۷۰ تماس بگیرید و برای مراجعه به سالن تیز به آدرس تهرانسر، نبش خیابان هفتم بروید.

سالن زیبایی ملکه
5

سالن زیبایی ملکه

اگر هم چنان به دنبال بهترین سالن زیبایی تهرانسر هستید ما به شما توصیه می کنیم که به آرایشگاه ملکه بروید . این سالن انواع خدمات مثل کفسابی پا، فرنچ ناخن، پدیکور،  کاشت و اکستنشن مژه،  رنگ مو، شنیون ، میکاپ و پاک سازی پوست را انجام می دهد و به خاطر کیفیت بالایی که دارد جز بهترین ها شناخته می شود . آدرس صفحه اینستاگرام این سالن emarate_ zibayi_ malakeh  است و شماره تماس آن نیز ۴۴۵۰۲۸۵۵ است.  آدرس این سالن تهرانسر،  خیابان بیستم است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز تصویربرداری تهران
سالن زیبایی دو خواهر
6

سالن زیبایی دو خواهر

اگر قصد دارید با میکاپ و شنیون خود در مجلس بدرخشید و از ماندگاری میکاپ خود لذت ببرید بهتر است به سراغ سالن زیبایی دو خواهر بروید. بازم به ذکر است که تمام لاین های این سالن به روز ترین و جدید ترین خدمات را ارائه می دهند و برای جلب رضایت مشتری های خود دائم کار های خود را آپدیت می کنند.  برای مشاهده ی نمونه کار های این سالن به پیج @2sis beauty  سر بزنید و برای رزرو نوبت نیز با شماره ۳۳۵۷۸۵۶۱ تماس بگیرید و برای دریافت خدمات نیز به آدرس تهرانسر،  باشگاه نفت کنار گذر فتح بروید.

آرایشگاه کژال
7

آرایشگاه کژال

یکی از محبوب ترین و معروف ترین  و بهترین سالن های زیبایی تهرانسر سالن کژال است که این روز ها خیلی از خانم های این منطقه برای انجام کار های خود به این سالن می روند. اگر در انتخاب سالن زیبایی وسواس دارید و نمی توانید به هر سالنی اعتماد کنید به این آرایشگاه بروید و مطمئن باشید با یک بار مراجعه به این سالن مشتری ثابت آن جا می شوید. نمونه کار های بیش تر را می توانید در پیج kazhall_ beauty _ salon  ببینید و برای دریافت نوبت و هماهنگی های بیش تر نیز با شماره ۰۹۱۲۸۰۲۱۸۸۳ تماس بگیرید و برای رفتن به آن جا نیز به آدرس تهرانسر،  خیابان چهلم،  میدان نفت مراجعه کنید.

سالن زیبایی آرامیس
8

سالن زیبایی آرامیس

یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی تهرانسر سالن آرامیس است که خدمات گوناگونی مثل اصلاح ابرو،  هاشور، میکروبلیدینگ، تتو خط چشم ، خط لب، کوتاهی مو،  رنگ مو، میکاپ،  شنیون و غیره را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد . برای هماهنگی و هم‌ چنین کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره ۰۹۱۹۰۶۲۰۹۰۴ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس تهرانسر،  بلوار نیلوفر ، خیابان رجایی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در خیابان فرشته

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *