بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس

با ما در کی برتره همراه باشید تا برای شما برخی از بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس را معرفی نماییم.طبیعتا همه بانوان برای اینکه پوستی زیبا داشته باشند و یا از انگشتان لاک زده و مرتب خود لذت ببرند، نیازمند به سالن های زیبایی با کادری مجرب و حرفه ای هستند.

مسلما تا حدودی می توانید از زیبایی خدادادی خود مراقبت کنید اما در نهایت برای یک سری کارها باید به سالن هایی مراجعه نمایید که بهترین خدمات را برای شما ارئه می دهند. در میان رفتن به سالن های زیبایی که در محل و منطقه خود شخص است، راحتی و نزدیکی را به همراه دارد. در ادامه ما به معرفی بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس پرداخته ام. اگر شما هم ساکن این منطقه هستید و به دنبال یک سالن زیبایی حرفه ای، ما را دنبال کنید.

برای انتخاب یک سالن خوب برای انجام کارهای زیبایی خود باید از قبل اطلاعات لازم را کسب کنید. پوست، مو و ناخن عضوهایی از بدن هستند که باید از آن ها بسیار مراقبت شود و استفاده از مواد نامرغوب باعث آسیب رسیدن به آن می شود.

در نتیجه شما باید برای سالن زیبایی که قصد دارید انتخاب کنید، معیارها و فاکتورهایی را در نظر بگیرید که مهم ترین آن کیفیت خدمات است. در کنار کیفیت خدمات باید به مسائلی مانند رفتار و برخورد پرسنل، نحوه ارائه خدمات، تنوع در ارائه خدمات، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، تمیزی و ضدعفونی کردن و غیره توجه داشته باشید.

تهرانپارس یکی از مناطق تهران است که در آن نیز مرکزهای زیبایی زیادی به چشم می خورد. شما در روز ممکن است تابلوهای بسیاری را ببینید و خدمات آن ها را بخوانید، اما آیا به آن مرکز مراجعه می کنید؟ طبیعتا قبل از انجام این کار از اطرافیان آدرس سالن های خوب شهر را می پرسید و کمی در فضای مجازی چرخ می زنید. در ادامه ما تلاش کردیم تا کار شما را ساده تر کنیم.

سالن زیبایی سالومه
1

سالن زیبایی سالومه

ساکنین محله تهرانپارس اسم این سالن را باید شنیده باشند. این سالن زیبایی فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده است و به یکی ازبهترین سالن های زیبایی تهران در سطح منطقه تبدیل شده است. یکی از بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس به نام سالن سالومه است.

سالن زیبایی گیوا
2

سالن زیبایی گیوا

این سالن زیبایی خدمات خود را با ارائه بهترین کیفیت در سال 1388 آغاز کرد. گیوا یکی از شیک ترین و بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس محسوب می شود و محبوبیت بالایی در بین مشتریان خود با هدف رضایت آن ها کسب کرده است.

سالن آرایش گل رخ
3

سالن آرایش گل رخ

یکی دیگر از سالن هایی که می توانیم به آن اشاره کنیم و نام آن را در بین بهترین های سالن زیبایی در منطقه تهارنپارس قرار دهیم، سالن گل رخ می باشد. برای مراجعه به این سالن باید به آدرس زیر بروید.

مرکز زیبایی گل سرخ
4

مرکز زیبایی گل سرخ

گل سرخ به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین سالن های زیبایی در شرق تهران است. همچنین معدود کسانی هستند که نام این مرکز زیبایی را در تهرانپارس و محدوده نشنیده باشند. برای ارائ خدمات باکیفیت می توانید به این سالن مراجعه نمایید. مرکز زیبایی گل یرخ را به عنوان یکی از بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس می شناسند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های لواسان
مرکز زیبایی خانم الهه مطلق
5

مرکز زیبایی خانم الهه مطلق

یکی از حرفه ای ترین و بهترین میکاپ آرتیست ها در تهرانپارس خانم الهه مطلق می باشد. شما می توانید انواع خدمات آرایشی، اکستنشن مو و پوست را در سالن ایشان انجام دهید.

سالن زیبایی آنجل
6

سالن زیبایی آنجل

یکی از شیک ترین و باکیفیت ترین سالن ها و خدمات زیبایی متعلق به مرکز آنجل است. بانوان عزیز می توانید در این سالن انواع خدمات گریم و میکاپ، خدمات مو، خدمات ناخن، مژه، رنگ و غیره را با بهترین مواد انجام دهید. همچنین در کنار تیم و پرنسلی حرفه ای قرار گیرید. همچنین می توانید با جستجو در شبکه های مجازی نمونه کارهای این سالن را مشاهده نمایید.

سالن آرایشی خانم گل
7

سالن آرایشی خانم گل

خانم گل هم یکی از سرشناس ها در منطقه تهرانپارس می باشد. شما می توانید با مراجعه به این سالن از خدمات زیبایی آن بهره مند شوید.

سالن زیبایی نقره نگار
8

سالن زیبایی نقره نگار

سالن نقره نگار یکی از معروف ترین و بهترین سالن های زیبایی در تهران پارس است که اکثر خانم های خوش سلیقه ی این منطقه برای انجام خدمات آرایشی و بهداشتی به این سالن می روند. اگر مایل به دریافت خدمات عالی و لاکچری از این سالن هستید می توانید نمونه کار های سالن را در صفحه ی اینستاگرام آن ها نگاه کنید و سپس به آدرس تهران پارس،  خیابان ۱۴۲ شرقی کنار پاساژ سپید پلاک ۶۰ مراجعه کنید.

سالن زیبایی مهناز عبدالوند
9

سالن زیبایی مهناز عبدالوند

سالن مهناز عبدالوند یکی دیگر از سالن های قدیمی و کار بلد تهران پارس است که در تمام زمینه های زیبایی خدمات رسانی می کند. خدمات این سالن شامل شنیون، میکاپ ، پکیج عروس ، طراحی و کاشت ناخن، اکستنشن موی طبیعی ، اکستنشن مژه،  اپیلاسیون ، هاشور و میکروبلدینگ ابرو و غیره می شود.  برای رفتن به این سالن باید به آدرس بلوار استقلال،  خیابان صاحب الزمان جنوبی، بین بوستان دوم و سوم غربی مراجعه کنید.

سالن زیبایی اما
10

سالن زیبایی اما

چنان چه به دنبال یک سالن خوب و با کیفیت در محدوده ی فلکه سوم تهران پارس هستید ما به شما توصیه می کنیم که به سالن زیبایی اما بروید.  این سالن کادر فوق العاده حرفه ای دارد که به طور مرتب کار خود را به روز می کنند تا بهترین و جدید ترین خدمات را به مشتری های خود ارائه دهند. شما می توانید در ساعات اداری به این سالن مراجعه کنید و بهترین خدمات را دریافت کنید.  برای مشاهده ی نمونه کار پرسنل می توانید به صفحه اینستاگرام emma_ beauty saloon@  سری بزنید و چنان چه نمونه ها با سلیقه تان هم خوانی داشتند به آدرس تهران پارس ، بین فلکه سوم و چهارم نبش خیابان ۲۱۲ بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های پاکسازی پوست در مرزداران
سالن زیبایی سیملی
11

سالن زیبایی سیملی

سالن زیبایی سیملی vip  یک سالن بسیار محبوب در تهران پارس است که مجهز به جدید ترین و بهترین تکنولوژی ها است؛ از خدمات این سالن می توانیم به آرایش حرفه ای آن که توسط میکاپ آرتیست های حرفه ای انجام می شود اشاره کنیم . خدمات پوست این سالن شامل پاک سازی پوست، لیفت صورت ، ماساژ و مراقبت های پوستی است. رنگ مو و هم چنین مشاوره های قبل از رنگ ، کاشت ناخن و مژه از دیگر خدماتی است که این سالن به نحوه احسن آن را انجام می دهد.

سالن زیبایی گلچهره
12

سالن زیبایی گلچهره

سالن گلچهره از دیگر سالن های موفق تهران پارس است که به خاطر امکانات بی نظیری که دارد معروف است.  کوتاهی و شنیون مو ،رنگ مو ،لایت از جمله خدمات تخصصی این سالن هستند که قبل از  انجام هر کدام می توانید با کادر متخصص سالن گلچهره مشورت کنید تا آن ها شما را به درستی راهنمایی کنند. ماسک صورت،  پاک سازی،  پدیکور و مانیکور از دیگر خدمات این سالن است که به نحو احسن انجام می شوند.

سالن زیبایی لنا لنا
13

سالن زیبایی لنا لنا

سالن لنا لنا از دیگر سالن های مطرح تهران پارس است که خدمات بسیار متنوعی دارد و شما می توانید خدمات بسیاری مثل کوتاهی، آرایش صورت، جوان سازی پوست،  کاشت پودری و ژله ای ناخن ، رنگ مو و غیره را انجام می دهد. سالن لنا لنا کادر بسیار مجرب و حرفه ای دارد که با استفاده از بهترین متریال  بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه می دهد . ویژگی بسیار مثبتی که این سالن دارد این است که  هزینه ی خدمات این سالن مناسب است.

سالن زیبایی ری را
14

سالن زیبایی ری را

سالن ری را نیز یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران پارس است که پکیج کامل عروس را به مشتری های خود ارائه می دهد ؛ لازم به ذکر است که میکاپ عروس توسط بهترین میکاپ آرتیست انجام می شود و شما می توانید در زمان های مشخص شده برای بازدید از عروس  به سالن مراجعه کنید؛ البته خدمات دیگری مثل حذف مو های زائد،  لیفت صورت ، براشینگ، رنگ و لایت، مبکروبیلدبینگ و کاشت ناخن و مژه را می توانید از این یالن دریافت کنید.

سالن زیبایی مظفریان
15

سالن زیبایی مظفریان

اگر به دنبال یک سالن لاکچری هستید که از اصل بودن مواد آن‌ مطمئن باشید ما به شما توصیه می کنیم که به سالن مظفریان بروید؛ کیفیت خدمات این سالن به حدی بالا است و کادر سالن به قدری کار خود را حرفه ای انجام می دهند که مطمئنا مشتری ثابت آن ها خواهید شد؛ اخلاق خوب پرسنل در کنار مشاوره های دلسوزانه ای که ارائه می دهند از دیگر مواردی است که باعث محبوبیت این سالن شده است.

سالن زیبایی رزا بیوتی
16

سالن زیبایی رزا بیوتی

به جرات می توان گفت که سالن رزا بیوتی یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران پارس است که در آن انواع خدمات آرایشی و بهداشتی نظیر آرایش صورت، رنگ مو، کوتاهی، شنیون، انواع بافت ژورنالی،  انواع تتو، هاشور و میکروبلدینگ ابرو،  فیشیال پوست،  مراقبت از مو مثل کراتینه ، احیا سازی و غیره را انجام می دهد. مطمئن باشید که بعد از انتخاب این سالن از کار خود پشیمان نمی شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های پاک سازی پوست در فرشته
سالن زیبایی ژیوار
17

سالن زیبایی ژیوار

سالن زیبایی ژیوار نیز چندین سال است که در زمینه ی زیبایی کار می کند . سما در این سالن نه تنها می توانید تمام خدمات زیبایی را انجام دهید بلکه می توانید در آن ماساژ بگیرید و یک حال خوب را به خود هدیه بدهید. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این در این سالن می توانید ترمیم مو، بالیاژ، کراتینه مو، لیفت صورت،  جوان سازی پوست و غیره را انجام دهید و به زندگی خود یک  حس و حال تازه ببخشید.

سالن زیبایی گل گیس
18

سالن زیبایی گل گیس

سالن گل گیس معمولا انتخاب خانم های لاکچری و سخت پسند تهران پارس است که خیلی به زیبایی خود اهمیت می دهند. این سالن در کنار خدمات فوق العاده ای که به مشتری ام خود ارائه می دهد فضای فوق العاده ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید ساعات خوبی را در این سالن بگذرانید.  علاوه بر این ها باید به این نکته اشاره کنیم این سالن دارای پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و تخفیف های فوق العاده است.

مرکز تخصصی ناخن حدیث
19

مرکز تخصصی ناخن حدیث

چنان جه به دنبال سالنی هستید که در آن به طور تخصصی و حرفه ای خدمات ناخن انجام شود این بار به مرکز ناخن حدیث بروید و در آن ناخن های خود را کاور کنید،  آن ها را ژلیش و یا حتی لمینت کنید. کادر این سالن بهترین طراحی ها را برای شما انجام می دهند و  با بهترین مواد برای شما کاشت ناخن انجام می دهند. علاوه بر این ها باید خدمتتان عرض کنیم که در این مرکز آموزش کاشت ناخن انجام می شود و شما می توانید بعد از گذراندن یک دوره ی کوتاه فورا وارد بازار کار شوید

سالن زیبایی ترلان
20

سالن زیبایی ترلان

سالن ایران نیز دیگر سالن های به نام تهران پارس است که در آن اصلاح صورت و ابرو،  قرینه سازی ابرو،  پاک سازی پوست،  کاشت مژه،  لمینت مژه ، میکروبلدینگ،  میکاپ، شنیون،  انواع رنگ و غیره انجام می شود. شما می توانید برای انجام هر گونه خدمات زیبایی به این سالن مراجعه کنید و از کیفیت بالای کار لذت ببرید.  لازم به ذکر است که پرسنل این سالن تمام‌ تلاش خود را می کنند تا نظافت سالن را رعایت کنند و بعد از هر مشتری تمام وسایل خود را استرلیزه می کنند پس با خیال راحت به آن ها اعتماد کنید.

کلام آخر

در نهایت ما با معرفی بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس در تصمیم گیری راحت تر به شما کمک کرده ایم. شما بانوان عزیز می توانید یکی از این چند مرکز زیبایی را با جستجو در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام مشاهده نمایید، بررسی کنید و سپس تصیم و انتخاب قطعی خود را بگیرید. شایان ذکر است بدانید که اگر برای گریم عروس به دنبال سالن زیبایی هستید،

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از رزرو؛ بازدید عروس این مرکزها را ببینید و سپس برای یکی از بهترین شب های خود آن را انتخاب کنید. همچنین بسیاری از این سالن ها دارای پکیج های مختلف عروس هستند و شما می توانید با توجه به بودجه و قیمت خود آن را انتخاب نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *