بهترین سالن های زیبایی تهران ویلا

پیدا کردن بهترین سالن همیشه دغدغه ی خانم ها بوده است و خانم ها فارغ از سن و سال و سلیقه همیشه به دنبال بهترین ها هستند.  چنان چه مایل هستید با بهترین سالن های زیبایی تهران ویلا آشنا شوید تا خدمات عالی و بدون نقصی را دریافت کنید ما را تا پایان این مقاله از کی برتره همراهی کنید.

سالن زیبایی لیا
1

سالن زیبایی لیا

چنان چه به دنبال سالنی برای انجام میکاپی بی نظیر و خاص هستید ما سالن زیبایی لیا را به شما پیشنهاد می کنیم.  لازم به ذکر است که این سالن همیشه انتخاب سخت گیر ترین عروس ها بوده است و توانسته است زیبایی هر خانم را در روز عروسی او چندین برابر کند. علاوه بر این ها باید خدمتتان عرض کنیم که خدمات مختلفی مثل شنیون،  رنگ، هایلایت، آمبره، سامبره ، بافت های مختلف، وکس صورت،  قرینه سازی ابرو ، آرایش دائم مثل خط چشم،  رژ لب و کوتاهی مو نیز در این سالن انجام می شود. از آن جایی که انجام هر کدام از خدمات زمان بر است بهتر است با شماره ی ۰۹۹۱۹۸۴۸۲۲۰ تماس بگیرید و و نوبت خود را رزرو کنید و سپس به آدرس تهران ویلا، ضلع جنوبی پارک تهران ویلا مراجعه کنید.

سالن زیبایی آپامه
2

سالن زیبایی آپامه

سالن زیبایی آپامه یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران ویلا است که گریم ها و میکاپ های خود را طبق آخرین متد های روز انجام می دهد؛ میکاپ آرتیست های این سالن گریمور های سینما هستند و کار گریم شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.  البته برای دریافت خدمات دیگری مثل شنیون،  قرینه سازی ابرو،  بافت های ژورنالی و غیره نیز می توانید با خیال راحت به این سالن مراجعه کنید . برای رفتن به این سالن باید به آدرس بعد از سه راه تهران ویلا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در صادقیه
سالن زیبایی آفرینا
3

سالن زیبایی آفرینا

سالن آفرینا یکی از قدیمی ترین و بهترین سالن های زیبایی تهران ویلا است که نه تنها سالن زیبایی بلکه آموزشگاه زیبایی است و سالانه افراد بسیار زیادی را آموزش می دهد و روانه ی بازار کار می کند.  یکی از راز های موفقیت این سالن قیمت های مناسب آن است؛ کار با کیفیت در کنار قیمت مناسب چیزی است که می تواند هر فردی را به مشتری ثابت تبدیل کند و مدیریت این سالن نیز بر این مسئله واقف است پس علاوه بر انجام خدمات برای آموزش تمام خدمات آرایش و پیرایش می توانید به این سالن دنج و دلنشین مراجعه کنید.

سالن زیبایی مریم غرب
4

سالن زیبایی مریم غرب

چنان چه برای مراسم عروسی خود به دنبال بهترین سالن های زیبایی تهران ویلا هستید می توانید در روز هایی که سالن بازدید عروس دارد تشریف ببرید و از نزدیک نمونه کار های این سالن را نیز ببینید. تمامی میکاپ های عروس این سالن توسط میکاپ آرتیست حرفه ای انجام می شود و بدون شک می تواند نظرتان به خود جلب کند. دیگر خدمات سالن مریم غرب شامل شنیون های زیبای اروپایی، بافت هلندی،  آفریقایی، ژورنالی،  انواع رنگ ها، اصلاح صورت و ابرو، کاشت مژه،  کاشت ناخن و غیره می شود پس برای یک بار هم که شده است به این سالن سر بزنید.

سالن زیبایی گلاریس غرب
5

سالن زیبایی گلاریس غرب

سالن زیبایی گلاریس نیز یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران ویلا است که خدمات متنوعی را ارائه می‌ دهد که شامل موارد زیر می‌ شود:

  1. کاشت ناخن
  2. پدیکور و مانیکور
  3. رنگ و لایت مو
  4. کراتینه و بوتاکس مو
  5. اپیلاسیون با لیزر و موم
  6. فرم دهی ابرو و رنگ ابرو
  7. خدمات پوست، شامل تمیز کردن پوست، پلانینگ، درمابراسان و غیره.
بیشتر بخوانید:   بهترین فروشنده تجهیزات فست فود

علاوه بر این سالن گلاریس  دارای دستگاه‌ های پزشکی جدید است که برای درمان بعضی از مشکلات پوست استفاده می‌ شود. هم چنین  تجهيزاتی نظير دستگاه های الكتروپوريشن (Electroporation) نيز در سالن گلاريس غرب به كار گرفته می شود كه با استفاده از جريان الكتريكی  مواد مغذی و مرطوب كننده را به عمق پوست منتقل می كند.

سالن زیبایی نادیا موسوی
6

سالن زیبایی نادیا موسوی

سالن زیبایی نادیا موسوی یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی تهران ویلا است که بسیار معروف است. این سالن با داشتن تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب و حرفه‌ای، خدمات متنوع و کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. خدمات این سالن شامل کاشت ناخن، لاک ژل، پدیکور، مانیکور، کوپیدوم، بخار و ماساژ صورت و بدن، لایت تراپی و غیره است. هم چنین در این سالن به صورت دائمی دوره‌ های آموزش ناخن گذاری برگزار می‌شود. سالن زیبایی نادیا موسوی با دارا بودن فضای شاداب و آرامش بخش به همراه خدمات حرفه‌ ای خود جزء بهترین گزینه‌ های سالن‌های زيبایی در تهران است.

سالن زیبایی مونا یزدانی
7

سالن زیبایی مونا یزدانی

سالن زیبایی مونا یزدانی یک سالن به نام در تهران است که خدمات عالی را ارائه می دهد؛ این خدمات شامل موارد زیر است:

  1. کوتاهی و رنگ مو
  2. اصلاح و رنگ ابرو
  3. پاک سازی پوست صورت و بدن
  4. لایت تراپی( روشن کردن پوست(
  5. درمان ضایعات پوستی )آکنه، جای جوش، لک و غیره )
  6. ماساژ صورت و بدن
  7. ناخن‌پزشکی )مانیکور و پدیکور(
  8. تاتو سه بعدی ابرو
  9. اپلاسینگ )پودر سلولز برای لاغری(
  10. کراتینه و هایلایت مو

علاوه بر این ها سالن زیبایی مونا یزدانی خدمات خصوصی برای عروس‌ها نظیر آرایش عروس، کار با دستگاه‌های حرفه‌ای فتودار، هیرآپ مناسبت‌های خصوصی و غیره  را دارد که قطعا شما را عاشق و شیفته ی خود می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین دکتر جراحی بینی در امیر آباد

کلام آخر

چنان چه به دنبال بهترین سالن های زیبایی تهران ویلا و یا هر کجای دیگر هستید سعی کنید ابتدا به مهارت و کیفیت کار پرسنل آن سالن توجه کنید و سپس بررسی کنید که از چه موادی استفاده می کنند  . علاوه بر این ها حتما باید به بهداشت سالن و تمیزی لوازمی که برای شما استفاده می کنند توجه کنید.  اگر هزینه ای که قرار است بپردازید برایتان مهم است پس حتما از قبل با منشی سالن در رابطه با هزینه ها صحبت کنید و چنان چه با بودجه ای که در اختیار دارید هم خوانی داشت آن وقت به آن سالن بروید.  برای اطمینان بیش تر نیز می توانید نمونه کار های سالن را در پیج اینستاگرام آن تماشا کنید و چک کنید که آیا سبک کاری سالن با سلیقه شما مطابقت دارد یا خیر.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *