بهترین سالن های زیبایی جهان نما

با ما در این مقاله از کی برتره همراه شوید تا شما را با بهترین سالن های زیبایی جهان نما کرج آشنا کنیم. سالن زیبایی پروین بیات یکی از بهترین سالن های زیبایی جهان نما است که می تواند نظر هر خانم سخت پسند را به خود جلب کند . این سالن با داشتن تجهیزات و امکانات مدرن بهترین خدمات زیبایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.  سالن خدمات مختلفی از جمله کوتاهی و رنگ مو، لایت و بالیاژ، کراتینه و نگهداری پوست، پدیکور و مانیکور، آرایش عروس و  غیره  ارائه می‌ شود. هم چنین کادر مجرب و حرفه‌ ای سالن زیبایی پروین بیات  با استفاده از بهترین برند ها  تمیز ترین آرایش را به مشتری عرضه می کنند.

سالن زیبایی سمر یگانه
1

سالن زیبایی سمر یگانه

چنان چه مایل هستید به سالنی بروید که توانسته است نظر مثبت افراد زیادی را به دست آورد ما به شما توصیه می کنیم که به سالن سمر یگانه بروید. ‌ این سالن یک مجموعه ی فوق العاده است که شما در آن جا می توانید به پوست خود برسید، ابرو های خود را مرتب کنید و یا این که با انجام خدماتی مثل میکروبلدینگ ، هاشور و غیره یک تغییر اساسی به صورت خود دهید. خدمات دیگری مثل کاشت و طراحی ناخن، کاشت مژه، اکستنشن مو، انواع بافت ، میکاپ عروس و شنیون را می توانید به بهترین شکل از این سالن دریافت کنید.

 

آدرس سالن: کرج، شهرک جهان نما، بلوار مولانا، نبش خیابان ابوعلی سینا، ساختمان افرا، طبقه دوم واحد دوم

سالن زیبایی سارا
2

سالن زیبایی سارا

اگر هم چنان به دنبال بهترین سالن زیبایی جهان نما هستید بهتر است یک بار هم به سالن زیبایی سارا بروید . کادر مجرب سالن سارا مهم ترین ویژگی این سالن است که می توانند هر مشتری را با بالا ترین میزان رضایت به خانه بفرستند. البته باید اضافه کنیم که استفاده از مواد با کیفیت و اورجینال نیز در این قضیه بی تاثیر نیست.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن عروس کرج

آدرس کرج، شهرک جهان نما، بلوار ۳۲ متری پاسداران خیابان ۲۰ متری نبش کوچه ارغوان ۵ شرقی

سالن زیبایی رازمنا
3

سالن زیبایی رازمنا

سالن زیبایی رازمنا در شهر کرج شهرک جهان نما است. این سالن با داشتن تجهیزات مدرن و کادری مجرب و حرفه‌ای خدمات بسیار متنوعی را در زمینه زیبایی ارائه می‌ دهد. از خدمات این سالن می‌توان به کاشت ناخن، شنیون، بافت مو، هیر کات و غیره  اشاره کرد. هم چنین سالن رازمنا با داشتن محیطی آرام و لوکس حس فوق العاده ای را به شما القا می کند.

سالن زیبایی مرجان سنگتراش
4

سالن زیبایی مرجان سنگتراش

سالن زیبایی مرجان سنگتراش نیز یکی از بهترین سالن های زیبایی جهان نما است. این سالن با داشتن تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته  و کادر مجرب یک مجموعه ی بی نظیر درست می کند.
در سالن زیبایی مرجان سنگتراش خدمات زیر ارائه می‌ شود:
کاشت ناخن
رنگ و لایت مو
پدیکور و مانیکور
کاشت مژه
رژ لب دائم
جوان سازی پوست صورت با لیزر و بوتاکس
علاوه بر این در سالن زیبایی مرجان سنگتراش  پروتکل‌ های بهداشت فعال هستند.  قابل ذکر است که قبل از همه خدمات، به صورت دقيق و با دقت به مشتريان توضيح داده می شود که چگونه باید از خدمات استفاده کنند و پس از خدمات نیز راهنمایی‌ های لازم به آن‌ها داده می‌ شود. با توجه به کیفیت بالای خدمات قیمت‌های سالن زیبایی مرجان سنگتراش در حد معقول و مناسب قرار دارد.

سالن زیبایی آلما
5

سالن زیبایی آلما

سالن زیبایی آلما یکی از محبوب ترین سالن های زیبایی در  جهان نما است و با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت در حوزه زیبایی جذب مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده است. خدمات این سالن شامل  کاشت ناخن، فشیال پوست، کاشت و اکستنشن مژه، پاک سازی صورت و غیره است‌. کادر حرفه‌ ای و با تجربه سالن زیبایی آلما همواره در تلاش است تا نظام صحیح و بهداشتی رعایت شود و به همین دلیل به علاوه اینکه خدمات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهند هم چنین بسیار دقت دارد تا همواره از نظافت و بهداشت سالن پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین باشگاه زنانه در مهرشهر
عروس سرای مریم احمدی
6

عروس سرای مریم احمدی

سالن زیبایی و عروس سرای مریم احمدی یکی از بهترین و معتبرترین سالن‌های زیبایی در شهر است. این سالن با داشتن تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب و حرفه‌ ای، خدمات متنوع و با کیفیت در زمینه‌ های آرایش، پوست، مو، ناخن و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. هم چنین عروس سرای این سالن با داشتن بستر مناسب برای آماده‌ سازی عروس به گلچین بهترین لباس‌ها و جواهرات برای روز عروسی کمک می‌ کند تا همان طور که همگان دوست دارند روز خود را به گونه ‌ای شاد و خاطره‌ انگیز بگذارید.

سالن زیبایی چیترا
7

سالن زیبایی چیترا

سالن زیبایی چیترا یکی از به نام ترین سالن های شهر است که به مشتریان خود خدمات مانند کاشت ناخن، رنگ و لایت، کوپ، اپیلاسیون، پروتز مژه و ابرو، لمینت مو و غیره  را ارائه می‌ دهد. باید خدمتتان عرض کنیم که  در سالن زیبایی چیترا به بهداشت و سلامت مشتریان توجه خاص دارند و از تجهیزات استاندارد برای همه خدمات استفاده می‌ کنند پس شما یا خیال راحت می توانید به این سالن بروید و از انجام کار های خود لذت ببرید.

سالن زیبایی سهیلا صامری
8

سالن زیبایی سهیلا صامری

سالن زیبایی سهیلا صامری یکی دیگر از سالن های معتبر جهان نما است. از مجموعه خدمات  این سالن می‌ توانیم به کاشت ناخن، رنگ و لاک ناخن، پوست، ماساژ، کوپیدارم، لاغری و غیره  اشاره کنیم.  علاوه بر این ها دکوراسیون زیبای سالن باعث شده است تا برای مشتریان گزینه ی مناسبی برای انتخاب باشد. همان گونه که می دانید ما در این مقاله تعدادی از بهترین سالن ها را برای شما نام بردیم شما می توانید نمونه کار های این سالن را در صفحه اینستاگرام آن ها نگاه کنید و در صورتی که کار ها با سلیقه تان هم خوانی داشتند یکی از آن ها را برای دریافت خدمات انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلاس یوگا در کرج

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *