بهترین سالن های زیبایی در اصفهان

همان گونه که می دانید زیبایی و مرتب بودن همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها بوده است. ما امروز در این جا هستیم تا در این مقاله از کی برتره  بهترین سالن های زیبایی در اصفهان را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت به این سالن ها مراجعه کنید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

سالن زیبایی گیلدا یکی از محبوب ترین و بهترین سالن های زیبایی در اصفهان است که شما با خیال راحت می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

  • کوتاهی مو: این سالن قابلیت کوتاهی مو را در هر سبک و مدلی دارد.
  • رنگ:  چنان چه مدتی است به دنبال یک تغییر اساسی هستید بهتر است موهای خود را رنگ کنید؛ سالن گیلدا با کادر مجرب و استفاده از رنگ های درجه یک یک رنگ موی شیک و عالی به شما می دهد.
  • مراقبت های پوستی: در این سالن می توانید خدمات پوستی مثل پاک سازی پوست، جوان سازی و هم چنین لیزر مو های زائد را انجام دهید.
  • کاشت ناخن: خدمات کاشت، ژلیش، لمینت و طراحی ناخن توسط حرفه ای ترین افراد انجام می شود و شما می توانید زیبا ترین و سالم ترین ناخن ها را از سالن گیلدا بخواهید.
  • میکاپ: میکاپ نیز یکی دیگر از لاین های قوی و حرفه ای این سالن است که با خیال راحت می توانید آن‌را انتخاب کنید.

قبل از مراجعه به سالن گیلدا حتما با یکی از شماره های ۰۹۱۳۲۶۶۶۲۷۲ و ۰۳۱۱۳۶۲۶۲۳۷۶ تماس بگیرید و سپس به آدرس اصفهان،  خیابان خاقانی نبش کوچه ۱۸ مجتمع تجاری ناژین مراجعه کنید.

سالن زیبایی شمیم مرتضویان
1

سالن زیبایی شمیم مرتضویان

سالن زیبایی شمیم مرتضویان نیز یکی از معروف ترین سالن های این شهر است که در طول روز پذیرای خانم های زیادی است. لازم به ذکر است که سالن شمیم در یک منطقه ای قابل دسترس هست و شما بدون هیچ مشکلی می توانید با خودروی شخصی خود یا وسایل نقلیه به سالن شمیم مرتضویان مراجعه کنید. اگر به دنبال خدماتی هم چون هیرکات، رنگ مو، میکاپ عروس و همراه، شنیون، کاشت مژه و ناخن و فیشیال پوست هستید می توانید به این سالن مراجعه کنید.  سالن شمیم یک تیم مجرب و کاملا حرفه ای دارد که قبل از انجام خدمات  به شما مشاوره می دهند  تا بتوانید بهترین  خدمات را دریافت کنید. مدیریت سالن شمیم بانو مرتضویان است که بسیار حرفه ای و با اخلاق است و دارای سبک های مختلفی هستند و مطمئنا از انتخاب این سالن پشیمان نمی شوید. برای رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۳۲۶۶۴۴۹۴ تماس بگیرید و سپس برای دریافت خدمات به این سالن مراجعه کنید. سالن زیبایی شمیم مرتضویان نیز یکی از معروف ترین سالن های این شهر است که در طول روز پذیرای خانم های زیادی است. لازم به ذکر است که سالن شمیم در یک منطقه ای قابل دسترس هست و شما بدون هیچ مشکلی می توانید با خودروی شخصی خود یا وسایل نقلیه به سالن شمیم مرتضویان مراجعه کنید. اگر به دنبال خدماتی هم چون هیرکات، رنگ مو، میکاپ عروس و همراه، شنیون، کاشت مژه و ناخن و فیشیال پوست هستید می توانید به این سالن مراجعه کنید.  سالن شمیم یک تیم مجرب و کاملا حرفه ای دارد که قبل از انجام خدمات  به شما مشاوره می دهند  تا بتوانید بهترین  خدمات را دریافت کنید. مدیریت سالن شمیم بانو مرتضویان است که بسیار حرفه ای و با اخلاق است و دارای سبک های مختلفی هستند و مطمئنا از انتخاب این سالن پشیمان نمی شوید. برای رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۳۲۶۶۴۴۹۴ تماس بگیرید و سپس برای دریافت خدمات به این سالن مراجعه کنید.

سالن زیبایی نازی دهخدا
2

سالن زیبایی نازی دهخدا

سالن زیبایی نازی دهخدا یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی در اصفهان است و کم تر کسی در اصفهان نام آن را نشنیده است . تمام خدمات میکاپ،  خدمات ناخن به همراه بهترین دیزاین، اکستنشن مژه و مو، انواع بافت ژورنالی،  کوتاهی مو متناسب با چهره تان، خدمات اپیلاسیون،  کراتین و ریباندینگ با بهترین متریال در سالن نازی دهخدا انجام می شود.  لازم است بدانید که پکیج عروس  با بهترین مواد و توسط بهترین اساتید شهر انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیش تر نیز می توانید با شماره  های ۳۲۶۶۴۲۶۶ یا  ۰۹۱۳۳۰۹۴۲۴۹ تماس بگیرید و سپس برای دریافت خدمات به آدرس اصفهان، آپادانا،  بن بست ۱۴ ساختمان پارسیان مراجعه کنید.

سالن زیبایی مهسا یزدانفر
3

سالن زیبایی مهسا یزدانفر

اگر به دنبال بهترین سالن های زیبایی در اصفهان هستید بهتر است این بار به سالن زیبایی مهسا یزدانفر  بروید و از خدمات بی نظیر و عالی این سالن استفاده کنید.  سالن مهسا یزدانفر به خاطر کادر مجرب و استفاده از محصولات  با کیفیت و اورجینال بسیار محبوب است . خدمات این سالن نیز شامل میکاپ،  رنگ و مش، کوتاهی مو، کراتینه،  آفرو،  لیفت صورت،  فیشیال پوست و غیره است که به بهترین شکل ممکن انجام می شوند. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که محیط این سالن بسیار شیک و بهداشتی است  و این امر موجب افزایش رضایت افراد زیادی شده است. اگر برای روز عروسی خود به دنبال یک سالن عالی هستید نیز می توانید این سالن را انتخاب کنید و در شب عروسی خود بدرخشید. برای اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۷۲۱۰۱۸۷ تماس بگیرید و سپس به سالن مراجعه کنید.

سالن زیبایی یلدا رستمیان
4

سالن زیبایی یلدا رستمیان

سالن زیبایی یلدا رستمیان نیز یکی از فوق العاده ترین سالن های اصفهان است که می تواند خدمات بی نظیری را به شما عرضه می کند.   خانم یلدا رستمیان یک میکاپ آرتیست  و متخصص پوست و مو  است که در این سالن خدمات ارائه می‌ دهد. او چندین سال است که در این زمینه فعالیت می کند و همیشه تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین و جدید ترین خدمات را به مشتری های خود ارائه می دهد. برخی از خدمات  سالن زیبایی یلدا رستمیان ارائه می‌ شود عبارتند از:

  • میکاپ و گریم ویژه برای عروس و همراهان
  • کوتاهی و رنگ مو
  • اصلاح مو، رنگ و لایت
  • کراتینه و ریباندینگ مو
  • ماسک و مراقبت از پوست
  • خدمات مانیکور و پدیکور
  • پاک سازی صورت

سالن زیبایی یلدا رستمیان با داشتن تجهیزات و تکنولوژی مدرن فضایی آرام و دلنشینی دارد و شما می توانید در حین دریافت خدمات استراحت کنید و لذت ببرید. قبل از مراجعه به سالن با یکی از شماره های ۰۳۱۳۶۲۷۴۵۹۴ و یا ۰۹۱۳۱۲۹۴۹۸۹ تماس بگیرید و بعد از دریافت نوبت به آدرس اصفهان،  بوستان ملت، کوچه آسیاب بن بست سحر پلاک ۳ مراجعه کنید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *