بهترین سالن های زیبایی در بروجرد

همان گونه که می دانید زیبایی و مرتب بودن همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها بوده است. ما امروز در این جا هستیم تا در این مقاله از کی برتره  بهترین سالن های زیبایی در بروجرد را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت به این سالن ها مراجعه کنید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

سالن زیبایی دختر روز
1

سالن زیبایی دختر روز

به جرات می توان گفت که سالن دختر روز یکی از بهترین سالن های زیبایی در بروجرد است که مدیریت آن با میکاپ آرتیست فوق العاده حرفه ای خانم بهاره پدرام است. شما در این سالن می توانید موهای خود را به بهترین شکل رنگ کنید، ناخن های خود را آراسته کنید ، ابرو های خود را فیروز کنید . اگر مایل هستید در روز عروسی خود زیبا ترین فرد حاضر در تالار باشید نیز می توانید به سالن دختر روز مراجعه کنید تا توسط خود خانم پدرام میکاپ شوید. برای رفتن به این سالن باید به آدرس  میدان تختی ابتدای خیابان ابن سینا مراجعه کنید.

سالن زیبایی کمند
2

سالن زیبایی کمند

سالن زیبایی کمند نیز یکی دیگر از سالن های محبوب و معروف در بروجرد است که طرفداران زیادی دارد.  خدمات این سالن شامل خدمات مو، میکاپ صورت، اصلاح صورت و ابرو،  قرینه سازی ابرو،  مانیکور و پدیکور و مراقبت از پوست است. شما می توانید تمام خدمات دلخواه خود را در محیط استرلیزه و بهداشتی سالن کمند انجام دهید.  از آن جایی که این سالن بسیار شلوغ است بهتر است قبل از مراجعه با منشی سالن هماهنگ کنید و سپس به آدرس بروجرد،  خیابان قاآنی، کوچه طراوت،  کوچه شهید باهنر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های بروجرد
سالن زیبایی نگین
3

سالن زیبایی نگین

اگر به دنبال یک سالن فوق العاده و حرفه ای هستید این بار به سالن نگین بروید. سالن نگین ارائه دهنده انواع خدمات هم چون میکاپ و شنیون، خدمات ناخن، کراتینه مو، اپیلاسیون،  پاک سازی پوست و غیره است.  کادر حرفه ای این سالن سال ها آموزش دیده اند   و تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه دهند.  برای مشاهده ی کار های این سالن می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید و در صورت هم خوانی با سلیقه تان به آدرس بروجرد، خیابان شریعتی،  کوچه شهید سیروس فتحی، کوچه ۸ متری مروارید پلاک ۴۴ مراجعه کنید.

سالن زیبایی یوکابد
4

سالن زیبایی یوکابد

سالن یوکابد نیز یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی در بروجرد است که چندین سال است پذیرای خانم های سخت پسند بروجردی است. قطعا اگر ساکن بروجرد باشید نام این سالن را شنیده اید؛ این سالن نه تنها در بروجرد بلکه در شهر های اطراف نیز بسیار محبوب است. کوتاهی مو، براشینگ،  رنگ مو، کراتینه ، ریباندینگ، ارایش دائم، پاک سازی پوست،  ماساژ صورت و غیره از جمله خدمات سالن یوکابه است‌ . قطعا اولین چیزی که در زمان ورود به این سالن نظرتان را به خود جلب می کند اخلاق خوب پرسنل سالن است.  تیم یوکابد علاوه بر تخصص اخلاق بسیار خوبی دارند و به مشتری های خود مشاوره های دلسوزانه می دهند. برای دریافت خدمات می توانید به آدرس بروجرد،  خیابان امام حسین، کوچه ۱۰ متری لاله، کوچه گلبانگ پلاک ۱۴ مراجعه کنید.

سالن زیبایی بانوی غرب
5

سالن زیبایی بانوی غرب

اگر مایل هستید خدمات بی نظیری را در یک سالن لاکچری انجام دهید از سالن زیبایی بانوی غرب غافل نشوید.  شما در این سالن نه تنها خدمات بی نظیری را دریابد می کنید بلکه می توانید از آرامش محیط نیز لذت ببرید.  خدمات  سالن بانوی غرب شامل انواع میکاپ، انواع شنیون،  انواع بافت ژورنالی،  رنگ های فانتزی،  آمبره، سامبره،  بالیاژ،  تتو صورت و بدن و غیره می شود.  ویژگی مثبتی که این سالن دارد این است که از محصولات اورجینال و با کیفیت استفاده می کنند و شما بهترین خدمات را دریافت می کنید.   آدرس سالن بانوی غرب: بروجرد،  خیابان سعدی، کوچه شهید شعبانزاده، خیابان سعدی طبقه همکف

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در خرم آباد

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *