بهترین سالن های زیبایی در خرم آباد

همان گونه که می دانید زیبایی و مرتب بودن همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها بوده است. ما امروز این جا هستیم تا در این مقاله از کی برتره  بهترین سالن زیبایی در خرم آباد را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت به این سالن ها مراجعه کنید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

اگر به دنبال بهترین سالن زیبایی در خرم آباد هستید پیشنهاد ما به شما سالن تک رخ است. این سالن به خاطر تیم حرفه ای و تجهیزات عالی که دارد خیلی در میان خانم های خرم آبادی محبوب است . خدمات این سالن شامل موارد زیر است
پوست: لازم به ذکر است که در این سالن خدمات بی نظیر پوست مثل پاک سازی و جوان سازی پوست و درمان لکه و جای جوش انجام می شود.

  • آرایش: سالن تک رخ دارای بهترین میکاپ آرتیست ها است که طبق آخرین متد ها و با استفاده از مرغوب ترین مواد آرایشی کار خود را انجام می دهند.
  • مو: تمام خدمات مو مثل براشینگ، کوتاهی، رنگ و لایت، کراتینه مو و غیره در سالن تک رخ به بهترین شکل ممکن انجام می شود.
  • خدمات ناخن: خدمات ناخن این سالن شامل ژلیش، لمینت، کاشت با پودر و غیره می شود.

برای دریافت خدمات از این سالن بهتر است با شماره های ۰۹۰۳۲۸۳۱۸۱۷ یا ۰۹۰۱۹۱۹۸۹۶۴ تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی های لازم به آدرس خرم آباد،  میدان امام بالا تر از هتل سالیز مراجعه کنید.

سالن زیبایی یاقوت
1

سالن زیبایی یاقوت

سالن یاقوت نیز یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی در خرم آباد است که می توانید خدمات زیادی هم چون آرایش صورت و مو، کاشت ناخن، کاشت مژه، میکروبلدینگ، پاک سازی پوست،  آرایش دائم و کوتاهی مو را در این سالن انجام دهید.  این سالن با به کار گیری تجهیزات فوق العاده و کادر مجرب توانسته است رضایت افراد زیادی را جلب کند.  علاوه بر کیفیت بالای خدمات بهداشت محیط و محیط دنج سالن از دیگر مواردی است که نظر مشتریان را به خود جلب می کند.  از آن جایی که این سالن اکثرا شلوغ است بهتر است قبل از رفتن با شماره ی ۰۹۱۶۰۸۵۹۲۵۵ تماس بگیرید و سپس به آدرس  خرم آباد،  میدان شقایق، خیابان طیب ما بین بانک تجارت و ملی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در بروجرد
سالن زییابی شروین
2

سالن زییابی شروین

سالن زیبایی شروین با ارائه خدماتی هم چون گریم تخصصی، آرایش اروپایی و خلیجی، اسموکی، براشینگ حرفه ای مو ، کوتاهی مو، خدمات ناخن،  پروتز ناخن، پاک سازی و شفاف سازی پوست به یکی از بهترین سالن های زیبایی در خرم آباد تبدیل شده است‌‌. اگر مایل هستید برای دریافت خدمات عروس به سالن شروین  بروید می توانید روز هایی که سالن بازدید عروس دارد به سالن مراجعه کنید و هنر دست میکاپ آرتیست ها و شنیون کار های این سالن را مراجعه کنید.  برای دریافت نوبت می توانید با یکی از شماره های ۰۶۶۳۳۴۲۹۰۴۴ یا ۰۹۱۶۷۱۰۱۵۳۱ تماس بگیرید و سپس به آدرس خرم آباد،  میدان امام حسین،  چهار راه طیب کوچه اول قاضی آباد مراجعه کنید.

سالن زیبایی محشر
3

سالن زیبایی محشر

اگر ساکن خرم آباد باشید قطعا برای یک بار هم که شده است نام سالن محشر را شنیده اید.  پرسنل سالن زیبایی محشر تمام‌ تلاش خود را می کنند تا شما را در میهمانی ها ، جشن تولد و عروسی بدرخشید و تمام نگاه ها روی شما باشد. شما می توانید در سالن محشر پوست خود را به طور عمقی تمیز کنید ، ماسک صورت بگذارید و یا این که لیفتینگ صورت انجام دهید.  البته می توانید مو های خود را با بهترین مواد کراتینه کنید،رنگ کنید یا این که طرح ناخن های خود را عوض کنید و حال خود را خوب کنید.  برای دریافت خدمات باید به آدرس خرم آباد،  خیابان انقلاب ،کوچه شهید مصطفی خمینی بروید.

سالن زیبایی چشمک
4

سالن زیبایی چشمک

سالن زیبایی چشمک یکی دیگر از حرفه ای ترین و بهترین سالن های زیبایی در خرم آباد است که خدمات بی نظیری مثل پکیج عروس، انواع رنگ و لایت، اپیلاسیون، اکستنشن با مو های طبیعی،  انواع بافت ژورنالی،  کاشت مژه و ناخن و غیره را انجام می دهد.  علاوه بر این خدمات محیط دلنشین و آرام این سالن باعث شده است تا مشتریان این سالن با رضایت خاطر بیش تری از سالن خارج شوند. شایان به ذکر است که سالن چشمک به خاطر داشتن  کیفیت بالا و رضایت مشتری ها به عنوان یک سالن معتبر و حرفه ای در خرم آباد شناخته می شود.  برای دریافت خدمات از این سالن باید به آدرس خرم آباد،  خیابان انقلاب،  نبش کوچه آراسته مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های بروجرد
سالن زیبایی نو عروسان
5

سالن زیبایی نو عروسان

سالن زیبایی نو عروسان یک سالن کاملا حرفه ای برای میکاپ عروس است؛ این سالن با کادر مجرب و هنرمندی که دارد به عروسان زیبا کمک می کند تا در روز عروسی خود بدرخشند و بهترین روز را داشته باشند. خدمات دیگری مثل میکاپ اروپایی،  خلیجی، خدمات اکستشن و کاشت مژه،  لمینت و کاشت ناخن، کوتاهی مو، رژ لب و شید لب،  رنگ و لایت و غیره نیز در این سالن انجام می شود.  محیط این سالن به گونه ای است که می توانید ساعت ها آن جا بمانید و احساس خستگی نکنید. علاوه بر این ها پرسنل سالن و اخلاق خوبی که دارند از دیگر عوامل موفقیت این سالن به حساب می آید.  دقت کنید که سالن نو عروسان در زمان های مشخص برای عروسان زیبای خود تخفیف و پکیج های طلایی قرار می دهد پس برای رزرو نوبت با شماره ۰۶۶۴۲۰۲۲۴۴ تماس بگیرید و سپس به آدرس خرم آباد،  میدان امام،  کوچه بهداشت پلاک ۳۸ مراجعه کنید.

سالن زیبایی گیوا
6

سالن زیبایی گیوا

سالن زیبایی گیوا نیز یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی در خرم آباد است که با استفاده از تجهیزات عالی و مدرن بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه می دهد.  شما در این سالن می توانید خدمات بی نظیری هم چون مانیکور و پدیکور،  اصلاح ابرو،  لیفتینگ صورت،  رنگ مو، براشینگ ،میکاپ و شنیون ، پاک سازی و غیره را انجام دهید. کادر حرفه ای و مجرب این سالن تمام تلاش خود را می کنند تا نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند . شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و رزرو نوبت با شماره ۰۶۶۳۳۳۲۶۹۵۵ تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی های لازم به آدرس خرم آباد ، خیابان مطهری کوچه رز دوم مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در بروجرد

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *