بهترین سالن های زیبایی در رشت

از آن جایی که این روز ها تعداد سالن های زیبایی خیلی بیش تر از قبل شده است و همه ی سالن داران و پرسنل آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهند انتخاب بهترین سالن های زیبایی در رشت کمی دشوار تر از قبل شده است چنان چه مایل هستید خدمات مورد نظر را از بهترین سالن های زیبایی رشت انجام دهید ما را تا پایان این مقاله از کی برتره همراهی کنید تا تعدادی از سالن های مطرح و به نام این شهر را به شما معرفی کنیم.

سالن زیبایی آدری
1

سالن زیبایی آدری

سالن زیبایی آدری یکی از بهترین سالن های زیبایی در رشت است که خدمات بسیار متنوع و عالی برای ارائه دارد . میکاپ تخصصی و vip  عروس، اصلاح و قرینه سازی ابرو،  پاک سازی و فیشیال پوست،  کاشت ناخن،  مانیکور و پدیکور روسی، انواع بافت ها، میکروپیگمنتیشن و میکروبلدینگ، انواع رنگ مو ، کوتاهی و شنیون های جدید از جمله خدمات این سالن به حساب می آیند. برای دریافت خدمات از سالن خانم طارمی به آدرس رشت ، خیابان رشتیان مراجعه کنید.

سالن زیبایی مینا
2

سالن زیبایی مینا

سالن زیبایی مینا یکی از سالن های لوکس و تخصصی در رشت است ؛ این سالن به خاطر خدمات متنوع و استفاده از تجهیزات مدرن و متریال با کیفیت بسیار محبوب است. خدمات سالن زیبایی مینا نیز شامل به روز ترین میکاپ ها با توجه به چهره ی مشتری، انواع شنیون ژورنالی،  انواع فیشیال با بهترین برند ها و هم‌ چنین جدید ترین متد ها، احیای مو با بهترین مواد، انواع رنگ و لایت، خدمات کاشت مو، مژه ، ناخن و ابرو با جدید ترین متد است . برای دریافت خدمات از سالن مینا باید به آدرس رشت، خیابان ۹۴ اول چهار راه ، سمت راست، نبش کوچه ۹۴ ساختمان مینا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های رشت
سالن زیبایی خانمی
3

سالن زیبایی خانمی

چنان چه به دنبال بهترین سالن زیبایی در رشت هستید قطعا سالن خانمی نیز می تواند یک انتخاب عالی و درست باشد. لازم به ذکر است که مشتری های این سالن تنها خدمات دریافت نمی کنند بلکه قبل از هر چیزی از پرسنل متخصص در لاین مورد نظر مشورت می گیرند و به طور کامل راهنمایی می شوند. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که محیط آرام و دنج این سالن نیز از دیگر مواردی است که موجب بالا بردن رضایت مشتری های سالن می شود. دقت کنید که نوبت های خانمی معمولا به صورت تلفنی یا اینترنتی رزرو می شود پس برای رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیش تر با شماره ی ۰۱۳۳۳۷۳۰۲۰۶ تماس بگیرید و سپس به آدرس رشت، گلسار، بلوار سمیه روبروی خیابان ۱۳۹ مراجعه کنید.

سالن زیبایی لنا بیوتی
4

سالن زیبایی لنا بیوتی

سالن زیبایی لنا بیوتی یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین سالن های این شهر است که با کادر بسیار مجرب و متخصصی که دارد جز انتخاب های اول خانم های رشتی است. اگر مایل هستید در میهمانی ها و مراسم های مختلف بدرخشید و سالم ترین پوست،  خوش رنگ ترین مو و دست های آراسته ای داشته باشید می توانید با یکی از شماره های ۰۱۳۳۲۱۱۳۹۵۲ یا  ۰۱۳۳۲۱۱۷۰۴۰تماس بگیرید و نوبت خود را فیکس کنید و سپس به آدرس رشت  گلسار،  بلوار توحید خیابان ۱۴۴ پلاک ۲۹ مراجعه کنید.

سالن زیبایی شیرین مقدم
5

سالن زیبایی شیرین مقدم

سالن زیبایی شیرین مقدم یک سالن شناخته شده در میان همه ی خانم های رشتی است که قطعا از انتخاب آن برای انجام خدماتی مثل میکاپ و شنیون، رنگ و لایت،  کاشت ناخن، کاشت مژه،  پاک سازی و جوان سازی پوست،  لیفت صورت و کراتینه مو پشیمان نخواهید شد. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از جمله عواملی است که موجب شده است سالن شیرین مقدم جز بهترین سالن های زیبایی در رشت شناخته شود. شما می توانید برای اطلاع از هزینه خدمات و رزرو نوبت با شماره ۰۱۳۳۷۷۳۶۹۱ تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی های لازم به آدرس رشت، بلوار گیلان بین خیابان ۱۹۰ و ۱۹۲ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های رشت
عروس سرای نشمیل
6

عروس سرای نشمیل

اگر به دنبال یک سالن خوب برای جشن عروسیتان می گردید ما به شما توصیه می کنیم که حتما در جلسات بازدید عروس سالن نشمیل حضور پیدا کنید و نمونه کار های سالن را از نزدیک مشاهده کنید.  بهترین میکاپ آرتیست شهر در این سالن است تا هنر دست خود را به نمایش بگذارد و شما را به زیبا ترین شکل میکاپ کند تا در جشن عروسی خود بدرخشید و خاطره های به یاد ماندنی داشته باشید.  برای دریافت پکیج طلایی عروس می توانید با شماره ی ۰۹۱۱۴۶۷۱۸۵۷ تماس بگیرید و برای دریافت خدمات نیز به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۱۳۰ توحید ۸ مراجعه کنید.

سالن زیبایی دوژه رشت
7

سالن زیبایی دوژه رشت

اگر بهداشت سالن و خوش اخلاقی کارکنان سالن نیز برایتان مهم است می توانید با خیال راحت به سالن دوژه رشت بروید و خدمات مد نظر خود را انجام دهید.  پرسنل این سالن بعد از هر مشتری تمام لوازم خود را استرلیزه می کنند و با اخلاق خوبی که دارند ارتباط بسیار خوبی با مشتری ها برقرار می کنند.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این سالن جز سالن های قدیمی رشت است و پرسنل آن با سال ها تجربه در خدمت شما هستند تا بهترین ها را به شما ارائه دهند. برای کسب اطلاعات بیش تر و رزرو نوبت با شماره ۰۳۱۳۲۱۳۴۴۷۴ تماس بگیرید و سپس به آدرس رشت، گلسار، استاد معین، خیابان شیخ فضل الله بالا تر از خشک شویی مرجان طبقه اول مراجعه کنید.

سالن زیبایی عروس ایران
8

سالن زیبایی عروس ایران

سالن زیبایی عروس ایران یکی از سالن های معروف رشت است که کم تر کسی در رشت نام آن را نشنیده است. اگر مایل هستید به سالنی بروید که کادر حرفه ای، خوش اخلاق، محیط آرام، در دسترس و با مواد با کیفیت هستید ما سالن عروس ایران را به شما پیشنهاد می کنیم. برای دریافت خدمات از این سالن با یکی از شماره های ۰۹۱۱۷۰۷۳۵۸۳ یا ۰۱۳۳۳۷۸۰۶۴۱ تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی های لازم نیز به آدرس رشت، گلسار، بلوار گیلان، خیابان ۱۷۱ سمت راست اولین ساختمان مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های رشت

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *