بهترین سالن های زیبایی در شیراز

همان گونه که می دانید خانم ها اهمیت زیادی به زیبایی خود می دهند و همیشه به دنبال زیبا تر شدن و جوان ماندن هستند و این ویژگی مختص به سن خاصی نیست و برای همه ی افراد صدق می کند.  طبیعی است که هر خانمی برای دریافت خدمات زیبایی به دنبال بهترین سالن باشد اگر ساکن شیراز هستید و به دنبال بهترین سالن های زیبایی در شیراز هستید چند دقیقه با ما همراه باشید تا در این مقاله از کی برتره تعدادی از بهترین و معروف ترین سالن های شیراز را به شما معرفی کنیم.

سالن زیبایی چهل گیسو
1

سالن زیبایی چهل گیسو

سالن چهل گیسو یکی از لاکچری ترین و بهترین سالن های زیبایی در شیراز است که سال ها در این شهر به خانم های زیبا و سخت پسند شیراز خدمات می دهد. چنان چه قصد دریافت خدماتی هم چون میکاپ و شنیون،  میکروبلدینگ، فیبروز، کاشت ناخن،  کاشت مژه، پاک سازی پوست و جوان سازی، لیفتینگ صورت و غیره را دارید می توانید به سالن چهل گیسو مراجعه کنید. از آن جایی که معمولا نوبت های این سالن پر است بهتر است ابتدا با شماره های ۰۹۱۷۴۰۵۳۱۳۶ یا ۰۷۱۳۶۲۸۹۲۰۷ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس شیراز،  عفیف آباد،  کوچه چهارم ساختمان استاربن، طبقه دوم مراجعه کنید.

سالن عروس آزیتا بردبار
2

سالن عروس آزیتا بردبار

اگر نزدیک عروسیتان است و قصد دارید در شب عروسیتان بدرخشید و همیشه از دیدن عکس های عروسیتان لذت ببرید از سالن آزیتا بردبار غافل نشوید.  این سالن پکیج ویژه ی عروس دارد و شما می توانید عروس های این سالن را در پیج  اینستاگرام سالن مشاهده کنید و در صورتی که سبک کار سالن را پسندید در روز هایی که سالن بازدید عروس دارد به سالن مراجعه کنید و عروس های زیبای سالن را از نزدیک بینید. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره ی ۰۹۳۷۸۰۲۷۵۷۹ تماس بگیرید و سپس به آدرس شیراز ، فرهنگ شهر، مقابل دادگستری، ساختمان طبیعت ورودی A  طبقه سوم مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های شیراز
سالن زیبایی مهشید طهماسبی
3

سالن زیبایی مهشید طهماسبی

اگر قصد انجام خدماتی هم چون خدمات پوست، پاک سازی،  لیفتینگ، جوان سازی، خدمات مو مثل کوتاهی، رنگ و لایت،  انواع بافت، اکستنشن مو طبیعی، آفرو، خدمات میکاپ، شنیون،  آرایش دائم ،تتو بدن و صورت را دارید به سالن زیبایی مهشید طهماسبی مراجعه کنید.  برای اطلاع از قیمت ها و رزرو نوبت می توانید با شماره  های ۰۷۱۳۳۶۰۱۰۷۳ یا ۰۹۳۷۰۹۱۷۵۶۳ تماس بگیرید و سپس به آدرس شیراز،  چهار راه زرگری،  مجتمع تجاری بارانا طبقه هشتم مراجعه کنید.

سالن زیبایی گل نیلوفر اسپا
4

سالن زیبایی گل نیلوفر اسپا

سالن زیبایی گل نیلوفر اسپا یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی در شیراز است که خدمات متنوعی را با بهترین متریال و مواد انجام می دهد. پرسنل این سالن هر کدام در کار خود حرفه ای ترین هستند و چندین سال تجربه دارند‌‌. البته باید به این نکته اشاره کنیم پرسنل این سالن هر از چند گاهی در کلاس ها و دوره های مختلف شرکت می کنند تا خدمات مورد نظر را طبق آخرین متد ها به مشتری های خود ارائه دهند. برای دریافت خدمات این سالن می توانید با شماره ی ۰۹۱۷۲۲۶۲۵۹۶  تماس بگیرید و سپس به آدرس شیراز،  بلوار ستار خان، کوچه ششم مراجعه کنید.

سالن زیبایی اپال
5

سالن زیبایی اپال

سالن زیبایی اپال نیز از دیگر سالن های مطرح در شیراز است که به خاطر تجهیزات و محصولات درجه یکی که دارد خدمات بسیار با کیفیت و بی نظیری را به مشتری های خود ارائه می دهد‌. سالن زیبایی اپال خدماتی مثل کاشت ناخن، رنگ و لایت،  ریمو ناخن، کاشت مژه و ریمو ، انواع میکاپ اروپایی ، خلیجی و اسموکی، انواع رنگ مثل هایلایت، آمبره،  سامبره و پاک سازی پوست را انجام می دهد‌. علاوه بر این ها محیط آرام و دلپذیر از دیگر ویژگی های این سالن محسوب می شود.  اگر قصد انجام خدمات در سالن اپال را دارید با شماره ۰۹۱۷۶۳۷۰۹۹۵ یا ۰۷۱۳۶۴۱۱۱۶۷ تماس بگیرید و سپس برای دریافت خدمات به آدرس شیراز، صدرا ، فاز ۱ بلوار پاسداران مقابل اکو پارک ساختمان تندیس طبقه سوم مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان های تفریحی استان فارس
سالن زیبایی ییوتی تایم
6

سالن زیبایی ییوتی تایم

سالن زیبایی بیوتی تایم جز بهترین سالن های زیبایی در شیراز است که در زمینه های گوناگونی مثل آرایش، خدمات پوست، ماساژ،  مو خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد.  پکیج کامل عروس،  درمان پوست،  رنگ و لایت،  طراحی ناخن، پدیکور و مانیکور فعالیت می کند . سرویس دهی و محیط کاملا بهداشتی و آرام از دیگر ویژگی های این سالن به حساب می آید و شما در حین انجام خدمات مختلف از سکوت محیط لذت ببرید.  برای کسب اطلاعات بیش تر بهتر است با شماره های ۰۹۹۹۶۲۵۲۷۰۰۶ تماس بگیرید و در اخر نیز به آدرس شیراز،  میدان خاک شناسی،  ساختمان اداری تجاری ارم طبقه سوم مراجعه کنید.

سالن زیبایی رز بیوتی
7

سالن زیبایی رز بیوتی

سالن زیبایی زر بیوتی به خاطر تجربه و مهارت کارکنان خود و تجهیزاتی که دارد یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی در شیراز است. این سالن نیز خدمات بی نظیری را در یک سالن زیبا و لاکچری انجام می دهد‌‌. علاوه بر این اخلاق خوب کارکنان این سالن موجب رضایت مشتریان شده است. شما می توانید برای انجام خدماتی مثل شنیون،  میکاپ، رنگ و لایت،  کاشت مژه،  کاشت ناخن،  لیفتینگ و جوان سازی پوست با شماره ی ۰۹۱۷۵۳۱۶۲۶۶ تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی های لازم به آدرس شیراز، بلوار صنعت،  ساختمان دکوران طبقه دوم مراجعه کنید.  شما می توانید با توجه به سلیقه و هم چنین بودجه خود یکی از این سالن های ذکر شده را انتخاب کنید .

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *