بهترین سالن های زیبایی در مازندران

پیدا کردن  بهترین سالن زیبایی همیشه یک دغدغه ی مهم برای خانم ها بوده و هست ؛ چنان چه ساکن مازندران هستید یا این که میهمان هستید و به دنبال بهترین سالن زیبایی در مازندران هستید ما را تا پایان این مقاله از کی برتره همراهی کنید تا محبوب ترین سالن ها از نظر مردم را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل به یکی از آن ها مراجعه کنید.

سالن زیبایی یگانه هاشمی
1

سالن زیبایی یگانه هاشمی

سالن زیبایی یگانه هاشمی یکی از بهترین سالن های زیبایی در مازندران است و همیشه انتخاب اول خانم های سخت پسند شمالی است.  این سالن دارای یک تیم متخصص و هنرمند است ؛ تیم سالن خانم هاشمی برای ارائه ی خدمات بهتر به طور دائم در دوره های آموزشی شرکت می کنند تا جدید ترین متد های دنیا را به مشتری های سالن ارائه دهند. اگر مایل هستید به روز ترین خدمات را با بهترین مواد داشته باشید با شماره ی ۰۹۱۱۱۱۹۴۸۶۲ تماس بگیرید و بعد از رزرو نوبت به آدرس مازندران، بابل چهار راه آرامگاه معتمدی شهرک قائم ۱۵ مراجعه کنید.

سالن زیبایی رویانا
2

سالن زیبایی رویانا

چنان چه در محدوده ی چالوس به دنبال یک سالن خوب و با کیفیت هستید سالن زیبایی رویانا می تواند بهترین انتخاب باشد.  شما در این سالن می توانید بهترین میکاپ را داشته باشید و به زیبا ترین شکل ممکن بدرخشید ما به شما پیشنهاد می کنیم که به سالن رویانا بروید. البته این سالن خدمات دیگری هم چون شنیون، رنگ و لایت،  کاشت  مژه و ناخن،  اکستشن مو و بافت های ژورنالی را به مشتری های خود ارائه می دهد .اگر مایل هستید از این سالن خدمات دریافت کنید بهتر است از قبل با شماره ی ۰۹۱۱۶۹۰۶۸۶۱ تماس بگیرید و بعد از رزرو نوبت به آدرس چالوس،  ابتدای خیابان دوستگر کنار لوازم تحریر ربیعی ساختمان میر بابایی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های مازندران
سالن زیبایی المیرا
3

سالن زیبایی المیرا

سالن زیبایی زیبایی المیرا یکی از بهترین سالن های زیبایی در مازندران است که خدمات متنوعی مثل میکاپ عروس و همراه،   انواع شنیون ، بافت های ژورنالی ، رنگ لایت و فانتزی، کاشت ناخن،  کاشت و اکستنشن مژه،  اکستشن با موی طبیعی،  میکروبلدینگ ، قرینه سازی ابرو را به خانم های سخت پسند شهر ساری ارائه می دهد.  از آن جایی که سالن در بیش تر مواقع شلوغ است بهتر است از قبل با یکی از شماره های ۳۳۲۰۱۰۳۱، ۳۳۲۰۱۰۳۲ و ۰۹۱۱۲۵۳۸۶۷۴ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس ساری،  خیابان ۱۵ خرداد،  بالا تر از شهر کتاب، کوچه مهتاب ساختمان دوم طبقه اول مراجعه کنید.

سالن زیبایی تاجلی
4

سالن زیبایی تاجلی

اگر ساکن قائم شهر هستید و مایل هستید خدمات آرایشی و بهداشتی را در بهترین سالن ها انجام دهید این بار به سالن تاجلی بروید. این سالن به خاطر کادر مجرب و تجهیزات بسیار پیشرفته ای که دارد در لیست بهترین سالن های زیبایی در مازندران قرار گرفته است . علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که تمام مواد و متریال استفاده شده در این سالن درجه یک و با کیفیت هستند و شما بعد از یک بار مراجعه به این سالن قطعا متوجه کیفیت مواد خواهید شد . برای اطلاع از قیمت ها و رزرو نوبت می توانید با شماره ی ۲۳۷۵۵۴۰ تماس بگیرید و سپس به آدرس قائم شهر،  خیابان تهران،  ابتدای بلوار البرز ۳۱ مراجعه کنید.

سالن زیبایی آریا چهر
5

سالن زیبایی آریا چهر

سالن زیبایی آریا چهر یکی از محبوب ترین و بهترین سالن های زیبایی در مازندران است که به خاطر تجربه ای که پرسنل آن دارند جز سالن های مطرح مازندران شناخته می شود.  شما در این سالن می توانید خدمات بی نظیری مثل میکاپ اروپایی،  خلیجی،  اسموکی، رنگ ،آمبره ، سامبره، هایلایت، اپیلاسیون،  تتو بدن و صورت، قرینه سازی ابرو،  کاشت مژه و ناخن،  آرایش دائم و کوتاهی مو را انجام دهید. برای رزرو نوبت می توانید با شماره ی ۲۲۳۰۶۳۴ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس بابل، خیابان کشاورز کنار چاپ گلستان مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های محمود آباد
سالن زیبایی چهل گیس
6

سالن زیبایی چهل گیس

سالن زیبایی چهل گیس یکی از لاکچری ترین و بهترین سالن های زیبایی در مازندران است؛  این سالن زیر نظر مجرب ترین اساتید خدمات به مشتری های خود ارائه می دهد. محیط این سالن بسیار آرام و دنج است و شما می توانید ساعت ها در این سالن بمانید و خسته نشوید. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که اخلاق خوب و حرفه ای این سالن از دیگر مواردی است که موجب جذب مشتری در این سالن‌ شده است مطمئن باشید که بعد از مراجعه به این سالن شیفته ی اخلاق خوب آن ها می شوید. برای دریافت خدمات از این سالن با شماره ی ۲۲۵۲۰۹۹ تماس بگیرید و سپس به آدرس ساری، خیابان امیر مازندرانی مجتمع سینا طبقه سوم واحد ۱۹ مراجعه کنید.

سالن زیبایی ارکیده طلایی
7

سالن زیبایی ارکیده طلایی

سالن زیبایی ارکیده طلایی یک سالن فوق العاده و محبوب در آمل مازندران است که می تواند نظر شما را به خود جلب کند.  اگر به دنبال بهترین خدمات در بهترین سالن آمل هستید در اولین فرصت به صفحه این سالن در اینستاگرام مراجعه کنید و نمونه کار های سالن را مشاهده کنید و اگر نمونه کار های سالن را پسندید با شماره ۲۲۷۰۴۷۳ تماس بگیرید و سپس به آدرس آمل، طالب آملی دریای ۲۳ مراجعه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *