بهترین سالن های زیبایی در چالوس

همان گونه که می دانید این روز ها لاین های خیلی زیادی به سالن علی آرایشگری اضافه شده است که طرفدار های بسیار زیادی دارند.  از آن جایی که اکثر خانم ها به دنبال خدمات مختلف آرایشی و بهداشتی هستند سالن داران دائم در تلاش هستند که لاین های خدماتی سالن خود را تقویت کنند و خدمات بهتری به مشتری های خود ارائه دهند به همین دلیل پیدا کردن بهترین سالن های زیبایی کمی زمان بر تر شده است. چنان چه مایل هستید با بهترین سالن های زیبایی در چالوس آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله از کی برتره همراهی کنید.

سالن زیبایی مرجان یونسی
1

سالن زیبایی مرجان یونسی

سالن مرجان یونسی یکی از بهترین سالن های زیبایی در چالوس است. مدیریت این سالن با خانم مرجان یونسی میکاپ آرتیست و بیوتیشن مطرح این شهر است و میکاپ عروس را انجام می دهند.  علاوه بر این می توانید خدمات مختلفی مثل اصلاح ابرو، وکس، اپیلاسیون گیاهی و دائم،  پاک سازی تخصصی پوست، بافت مو، اکستنشن مو، رنگ و لایت،  لیفت و لمینت مژه و ابرو،  کاشت ناخن ‌و کاشت مژه را در این سالن انجام دهید. شما می توانید در صفحات اینستاگرام سالن به آدرس marjanyounsi_ beauty1  و Marjanyounsi _ beauty 2  مراجعه کنید تا با سبک سالن آشنا شوید و نمونه کار های پرسنل سالن را مشاهده کنید.  اگر مایل هستید در این سالن خدمات انجام دهید با یکی از شماره های ۰۹۳۶۰۸۲۲۹۱۱ و ۰۱۱۵۲۲۸۳۶۹۲ تماس بگیرید و سپس به آدرس چالوس،  رادیو دریا، دریا ی ۱۶ غربی مراجعه کنید.

سالن زیبایی ملکه پارس
2

سالن زیبایی ملکه پارس

سالن زیبایی ملکه پارس چندین سال است که با مدیریت زهرا فخر طاولی فعالیت می کند و خدمات بیشماری هم چون خدمات آرایشی،  گریم تخصصی عروس، هیر کات، انواع بافت، لیفت و لمینت مژه،  لیفتینگ صورت،  کراتینه و ریباندینگ،  آفرو، رنگ و لایت،  شنیون،  میکروپیگمیتیشن و میکروبلیدینگ و اپیلاسیون را به مشتری های خود ارائه می دهد. لازم به ذکر است که سالن ملکه پارس در دوره های مشخص برای مشتری های خود تخفیف می گذارد تا همه ی افراد بتوانند از این سالن خدمات دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیش تر و اطلاع از قیمت های این سالن بهتر است با شماره ی ۲۲۴۱۹۰۹ تماس بگیرید و سپس برای دریافت خدمات به آدرس چالوس،  محوطه کاخ بینش ۲ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های چالوس
سالن زیبایی رخساره
3

سالن زیبایی رخساره

چنان چه به دنبال سالنی هستید که پرسنل حرفه ای و کاربلدی داشته باشد این بار سالن رخساره را امتحان کنید. خانم ماریا میردار هریجانی تمام تلاش خود را کرده است تا حرفه ای ترین و بهترین پرسنل را برای سالن خود انتخاب کند تا بتواند بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه دهد. شایان به ذکر است که پرسنل این سالن همیشه در دوره های اساتید حرفه ی خود شرکت می کنند و جدید ترین متد ها را انجام می دهند.  اگر شما نیز مایل هستید طبق آخرین متد های روز میکاپ و شنیون کنید یا این که به ناخن و موی خود استایل دهید به سالن رخساره مراجعه کنید.  از آن جایی که این سالن همیشه مورد استقبال خانم ها قرار می گیرد اکثر نوبت های سالن رزرو هستند و شما از قبل باید از طریق شماره ی ۲۲۱۰۸۴۰ نوبت خود را رزرو کنید و سپس به آدرس چالوس،  شمال آباد، خیابان اقبال لاهوری بروید.

سالن زیبایی فرشته
4

سالن زیبایی فرشته

اگر جز آن دسته افرادی هستید که بهداشت سالن خیلی برایتان مهم است و مایل هستید در یک سالن تمیز و آرام خدمات دریافت کنید سالن فرشته همان چیزی است که می خواهید. مدیریت این سالن با خانم مهین فقیه پور است که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند و مشتریان ثابت زیادی دارد. شما می توانید خدماتی هم چون میکاپ های جدید و به روز، قرینه سازی ابرو و پر پشت کردن آن ها ، پر کردن شکستگی ابرو، وکس صورت،  آفرو، آمبره، سامبره، بالیاژ و فیشیال تخصصی پوست، تتو بدن و صورت، کاشت مژه،  لیفت و لمینت مژه،  کاشت، طراحی و لمینت ناخن را در این سالن انجام دهید.  برای دریافت خدمات از سالن فرشته باید با شماره ۲۲۴۹۴۷۸ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس چالوس، خیابان عاشورا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های چالوس
سالن زیبایی سالویا
5

سالن زیبایی سالویا

سالن زیبایی سالویا نیز یکی از بهترین سالن های زیبایی در چالوس است که تمام ویژگی های یک سالن خوب را دارد. محیط این سالن بسیار لاکچری و لوکس است و قطعا در وهله ی اول چیدمان و زیبایی سالن نظرتان را به خود جلب می کند سپس متوجه ی اخلاق خوب پرسنل سالن خواهید شد ؛ پرسنل این سالن به قدری خوش اخلاق و مهربان هستند که مطمئنا بعد از یک بار هم صحبتی با آن ها عاشقشان می شوید.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که شما قبل از انجام خدمات می توانید از متخصصان این سالن مشورت بگیرید . برای صحبت با پرسنل سالن و رزرو نوبت می توانید با شماره ی ۲۲۱۵۴۵۳ تماس بگیرید و بعد از رزرو نوبت به آدرس چالوس،  خیابان فرهنگ مراجعه کنید.

سالن زیبایی برگ گل
6

سالن زیبایی برگ گل

سالن زیبایی برگ گل نیز یک سالن مطرح و به نام در چالوس است که طرفدار های زیادی دارد. اگر برای مراسم نامزدی و عروسی خود به دنبال یک سالن عالی هستید پا سالن برگ گل را به شما پیشنهاد می کنیم. خانم فاطمه الغوثی به صورت کاملا حرفه ای گریم و میکاپ عروس را انجام می دهد و بهترین شب را برای شما رقم می زند. البته خدمات دیگری مثل مراقبت های پوستی و فیشیال های تخصصی، خدمات ابرو، خدمات ناخن،  خدمات مو و خدمات مژه به طور کاملا تخصصی در این سالن انجام می شود. فضای داخلی این سالن نیز بسیار تمیز و زیبا است و مطمئن باشید تا زمانی که در این سالن حضور دارید غرق در آرامش خواهید بود.  برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۲۲۴۹۲۲۸ تماس بگیرید و بعد از رزرو نوبت و هماهنگی های لازم به آدرس چالوس، خیابان طالقانی بروید و از خدمات بی نظیر این سالن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های چالوس

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *