بهترین سالن های زیبایی در چیتگر

چنانچه ساکن چیتگر هستید و مایل هستید بهترین خدمات را از بهترین سالن های زیبایی چیتگر دریافت کنید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را با بهترین سالن های زیبایی در چیتگر  آشنا کنیم  و خدمتتان عرض کنیم که این سالن ها چه خدماتی را ارایه می دهند و شماره تماس و هم‌ چنین آدرس آن ها را برای شما یادداشت می کنیم پس تا انتهای این مقاله از کی برتره با ما همراه باشید.

سالن زیبایی لبخند
1

سالن زیبایی لبخند

یکی از بهترین سالن های زیبایی در چیتگر سالن لبخند است که با یک کادر مجرب و کاملا حرفه ای به مشتری های خود خدمات رسانی می کند. ویژگی فوق العاده ای که این سالن دارد این است که پرسنل سالن به طور مرتب متد های جدید را آموزش می بینند و بهترین خدمات را ارائه می دهند. از خدمات این سالن می توانیم به انجام رنگ و مش، انواع بافت مو، خدمات ناخن، شنیون و میکاپ اشاره کنیم . لازم به ذکر است که این سالن تخفیفات و خدمات رایگانی در ازای یک سری خدمات ارائه می دهد.

 

آدرس: چیتگر، بلوار میعاد

سالن زیبایی لارا
2

سالن زیبایی لارا

سالن زیبایی لارا نیز یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی در چیتگر است که قطعا می تواند نظر سخت پسند ترین خاتم ها را نیز به خود جلب کند. کادر این سالن بسیار حرفه ای هستند و همیشه تمام تلاش خود را می کنند تا خدمات فوق العاده ای را به مشتری ها گی خود ارائه دهند. تمام لاین های سالن فعال هستند و شما همه روزه می توانید به این سالن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های شهرک غرب

آدرس چیتگر، شهرک گلستان، بلوار کاج ، سروستان ۹ ، پلاک ۲۱

سالن زیبایی بوکله
3

سالن زیبایی بوکله

این طبیعی است که شما برای انجام کار های خود به دنبال بهترین سالن باشید و انتظار دریافت بهترین خدمات را داشته باشید به همین خاطر ما سالن زیبایی بوکله را که از بهترین سالن های زیبایی در چیتگر ست به شما معرفی می کنیم. مدیر این سالن خانم لیلا دالائی است که چندین سال است در این زمینه کار می کند و پرسنل او نیز جز بهترین ها هستند.

سالن زیبایی روژین
4

سالن زیبایی روژین

این سالن با داشتن تجهیزات مدرن و کادری مجرب و حرفه‌ای، خدمات متنوعی را در زمینه زیبایی ارائه می‌ دهد. از خدمات این سالن می‌توان به کاشت ناخن، لاک ژل، پدیکور و منیکور، کاشت مژه، پوست و صورت، لاغری و … اشاره کرد. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که  سالن روژین با داشتن فضای شیک و آرام برای مشتریان خود به علاوه قابل دسترس بودن در منطقه چیتگر جزء سالن‌های پرطرفدار در تهران است.

سالن زیبایی لادن
5

سالن زیبایی لادن

سالن زیبایی لادن یکی از معروف ترین و نامی ترین سالن های زیبایی در محدوده ی دریاچه چیتگر است که خدمات عالی و با کیفیتی را ارائه می دهد. خدمات این سالن شامل گریم و میکاپ عروس ، خدمات رنگ، بوتاکس مو، ویتامین تراپی ، فیشیال پوست، مانیکور و پدیکور، خدمات طراحی و کاشت ناخن، اصلاح صورت و ابرو، وکس صورت ، اپیلاسیون، پیگمنت تراپی، فیبروز ، میکروبلدینگ و غیره می شود. مطمئن باشید که بعد از یک بار دریافت خدمات از این سالن طرفدار پر پا قرص آن می شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی تهرانسر
سالن زیبایی پروانه
6

سالن زیبایی پروانه

سالن زیبایی پروانه در منطقه چیتگر واقع شده است. این سالن با داشتن تجهیزات مدرن و کادری مجرب و حرفه‌ای، خدمات زیبایی متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این سالن می‌توان به کاشت ناخن، پوست، ماساژ، لیفت صورت و غیره اشاره کرد. هم چنین دکوراسیون زیبای این سالن باعث شده است که برای مشتریان گزینه مناسبی برای رفع خستگی و استرس روزانه باشد.

سالن زیبایی نسرین
7

سالن زیبایی نسرین

سالن زیبایی نسرین نیز یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی در چیتگر است‌ این سالن با داشتن تجهیزات مدرن و کادری مجرب و حرفه‌ای، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این سالن شامل کاشت ناخن، پوست، ماساژ، کوپیدارم، لاغری و غیره است. هم چنین سالن زیبایی نسرین با داشتن فضای آرام و دلپذیر برای گذراندن اوقاتتان است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *