بهترین سالن های زیبایی شمس آباد

اگر مایل هستید با بهترین سالن های زیبایی شمس آباد آشنا شوید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را با تعدادی از بهترین سالن های این محله آشنا کنیم و شما با توجه به سلیقه و هم چنین بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید پس با ما در کی برتره همراه شوید.

سالن زیبایی قصر دانیا بدون شک یکی از بهترین سالن های زیبایی شمس آباد است. خدمات این سالن شامل کاشت ناخن،  رنگ و لایت، کوپ و شینیون و هر آن چه که برای زیبا تر شدن شما لازم است می باشد . هم چنین در این سالن خدمات آرایش عروس نیز ارائه می‌ شود. قصر دانیا با داشتن فضای بزرگ و روشن دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد  فضای صمیمانه و دلپذیر را برای مشتریان خود فراهم کرده است. علاوه بر این  قصر دانيا با تخفيف های مناسب تلاش می کند تا خدمات خود را با قیمت مناسب و با كيفيت بالا به مشتريان خود ارائه دهد. بنابراین، اگر به دنبال یک سالن زیبایی با کیفیت و خدمات عالی هستید، سالن قصر دانیا در شمس آباد گزینه‌ای بسیار مناسب است. اگر مایل هستید به طور مستقیم با کادر این سالن صحبت کنید می توانید با شماره ی ۰۲۱۲۶۳۲۲۴۳۹ تماس بگیرید.

سالن زیبایی روشا
1

سالن زیبایی روشا

سالن زیبایی روشا جز آن دسته سالن هایی است که  می تواند به جای همیشگی تان تبدیل شود.
خدمات این سالن بسیار زیاد هستند که در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.  کاشت ناخن با پودر و ژل،  ریمو ناخن ، رنگ و لایت، کراتینه و ریباندینگ و بوتاکس صورت، پوست درمانی و زیبایی، ماساژ و غیره از جمله خدمات این سالن هستند . هم چنین سالن روشا با داشتن فضای پذیرایی آرام و زیبا به همراه نوشیدنی‌ های گرم و سرد بستر مناسبی برای استفاده از خدمات آرام بخش خود فراهم کرده است. لازم به  ذکر است که قیمت‌ های سالن روشا نسبت به سایر سالن‌ های هم‌ سطح منطقه مناسب تر است و با توجه به کیفیت خدمات  بسیار رقابتی است. علاوه بر این، این  سالن با داشتن سیستم رزرو آنلاین به مشتریان خود این امکان را می‌ دهد تا بدون نیاز به حضور در سالن خدمات مورد نظر خود را رزرو کنند. برای رزرو نوبت می توانید با شماره ی ۰۲۱۲۲۳۰۴۰۷۳ تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه های کاشت ناخن در ظفر
سالن زیبایی راویه
2

سالن زیبایی راویه

سالن زیبایی راویه در شمس آباد یکی  دیگر از محبوب‌ ترین سالن‌های زیبایی در تهران است. این سالن با داشتن محصولات با برند های معتبر جهانی  و کارشناسان حرفه‌ ای بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه می دهد.
خدمات  سالن زیبایی راویه شامل کاشت ناخن، کاشت مژه، رنگ و لایت مو، اصلاح صورت با بند یا وکس،  قرینه سازی ابرو ، هاشور و میکروبلدینگ و قرینه سازی لب است. هم چنین این سالن دارای خدمات آرایش عروس و پک های آرایش است. قابل ذکر است که سالن زیبایی راویه با دارا بودن فضای پذیرایی مناسب به همراه قابل توجه بودن قيمت های خود به علاقه مندان به زيبایی در منطقه شمس‌آباد و حومه تهران خدمات ارائه می دهد. بهتر است قبل از مراجعه به سالن با شماره ی ۰۲۱۲۲۳۰۴۰۴۱ تماس بگیرید.

سالن زیبایی یونیک
3

سالن زیبایی یونیک

سالن زیبایی یونیک شمس آباد یک مرکز زیبایی و آرایش مدرن است که در شهر تهران واقع شده است. در سالن یونیک شمس آباد خدمات زیر به صورت حرفه‌ ای و با استفاده از بهترین محصولات انجام می‌ شود:

  • کاشت ناخن: در این سالن خدمات کامل کاشت ناخن با استفاده از ژل و پودر اکرولیک به صورت حرفه‌ ای و با دقت بالا انجام می‌ شود.
  • پوست: خدمات پوست شامل تمام خدمات لازم برای بهبود و روشن‌کردن پوست صورت، جذب رطوبت، تغذیه پوست، جوان سازی و آبرسانی پوست می‌ باشد.
  • مو:  خدمات مرتبط با مو شامل کوتاهی، رنگ مو، براشینگ و هایلایت، ترمیم مو و هم چنین کراتینه برای تقویت و درخشان کردن  مو ها می شود.
  • صورت: خدمات صورت شامل پاک سازی عمیق پوست صورت، لایه‌برداری، جذب رطوبت، آبرسانی و جذب عصاره‌های گیاهی برای بهبود پوست صورت است.
  • بدن : در این سالن خدمات زیر به صورت حرفه‌ای و با استفاده از بهترین تجهیزات انجام می‌شود: لاغری با لاغر ساز بدن RF، لاغر ساز بدن EMS، لاغر ساز بدن LPG و همچنین خدمات کامل ماساژ.
بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های میکروبیلدینگ در تجریش

علاوه بر خدمات فوق سالن یونیک شمس آباد دارای فضای زیبا و رفاهی است که باعث شده تا مشتریان این سالن با حضور در این سالن به آرامش برسند. برای دریافت این خدمات بی نظیر می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۳۲۲۱۲۹ تماس بگیرید.

سالن زیبایی نگین برتر
4

سالن زیبایی نگین برتر

سالن زیبایی نگین برتر یکی از بهترین سالن های زیبایی شمس آباد است.  خدمات سالن زیبایی نگین برتر شامل کوتاهی و رنگ مو، مانیکور و پدیکور، میکاپ صورت، تتو بدن، فیشیال پوست و ماساژ است. هم چنین این سالن خدمات جدید و جذاب دارای جلسات لاغری با استفاده از دستگاه‌ های حرفه‌ ای را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. سالن زیبایی نگین برتر با داشتن فضای پذیرایی مناسب تمام تلاش خود را برای رضایت مشتريان خود از خدمات ارائه شده در سالن به کار گیرده است. همچنین این سالن با داشتن قیمت‌ های مناسب و معقول برای تمامی افراد قابل دسترسی است. برای اطلاع از نحوه انجام خدمات و هزینه ی آن ها باید با شماره ۰۹۱۲۸۰۳۷۹۳۱تماس بگیرید.

مرکز اپیلاسیون نانا
5

مرکز اپیلاسیون نانا

مرکز اپیلاسیون نانا در منطقه شمس آباد یکی از بهترین مراکزی است که به طور تخصصی خدمات اپیلاسیون را انجام می دهد . این مرکز با داشتن مواد درجه یک  و کادری مجرب خدمات اپیلاسیون بدون درد و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. هم چنین در این مرکز خدمات دیگری نظیر لیفت صورت، لاغری و زیبایی پوست نیز ارائه می‌ شود. اگرمایل هستید اطلاعات بیش تری در رابطه با خدمات این سالن داشته باشید می توانید با شماره ی  ۰۲۱۲۲۳۰۴۰۴۱ تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین آزمایشگاه های شمال تهران
سالن زیبایی عروس آفتاب
6

سالن زیبایی عروس آفتاب

اگر به دنبال یک سالن خوب و با کیفیت هستید این سالن را از دست ندهید. در سالن زیبایی عروس آفتاب خدمات مختلفی از جمله کاشت ناخن، رنگ و لاک ناخن، پوست، ماساژ صورت و بدن، پیرایش و مش هایلایت را انجام می شود.  هم چنین در این سالن خدمات آرایش عروس نیز به صورت حرفه‌ ای و با استفاده از بهترین برند های کاربردی در دسترس است.با توجه به تلاش برای رضایت مشتریان سالن زیبایی عروس آفتاب با قیمت‌ های مناسب و خدمات با کیفیت بالا شناخته شده است. همچنین در صورت نظر دادن به خدمات این سالن، می‌توانید با تماس با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۳۳۱۴۸۵ نوبت خود را رزرو کنید.

آرایشگاه کژال
7

آرایشگاه کژال

یکی از محبوب ترین و معروف ترین سالن های زیبایی تهرانسر سالن کژال است که این روز ها خیلی از خانم های این منطقه برای انجام کار های خود به این سالن می روند. اگر در انتخاب سالن زیبایی وسواس دارید و نمی توانید به هر سالنی اعتماد کنید به این آرایشگاه بروید و مطمئن باشید با یک بار مراجعه به این سالن مشتری ثابت آن جا می شوید. نمونه کار های بیش تر را می توانید در پیج kazhall_ beauty _ salon  ببینید و برای دریافت نوبت و هماهنگی های بیش تر نیز با شماره ۰۹۱۲۸۰۲۱۸۸۳ تماس بگیرید و برای رفتن به آن جا نیز به آدرس تهرانسر،  خیابان چهلم،  میدان نفت مراجعه کنید.

سالن زیبایی آرامیس
8

سالن زیبایی آرامیس

یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی تهرانسر سالن آرامیس است که خدمات گوناگونی مثل اصلاح ابرو،  هاشور، میکروبلیدینگ، تتو خط چشم ، خط لب، کوتاهی مو،  رنگ مو، میکاپ،  شنیون و غیره را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد . برای هماهنگی و هم‌ چنین کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره ۰۹۱۹۰۶۲۰۹۰۴ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس تهرانسر،  بلوار نیلوفر ، خیابان رجایی مراجعه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *