بهترین سالن های زیبایی شهرک گلستان

ما امروز در خدمت شما هستیم تا شما را با بهترین سالن های زیبایی شهرک گلستان آشنا کنیم اگر مایل هستید با بهترین سالن های این منطقه آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله از کی برتره همراهی کنید.

آرایش و پیرایش همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها با هر سن و هر سلیقه ای بوده است و همان گونه که می دانید هر خانم حداقل در ماه یک بار به آرایشگاه می رود و موهای خود را کوتاه می کند و یا این که با یک رنگ جدید یک تغییر و تحول به چهره خود می دهد. این روز ها نیز کار های مثل کاشت ناخن، مژه ، پاک سازی پوست و غیره نیز بسیار پر طرفدار شده است هر زیبا جو حداقل باید ۲۸ روز یک بار برای تمدید به سالن مراجعه کند.

سالن زیبایی لی لی شمس
1

سالن زیبایی لی لی شمس

یکی از بهترین سالن های زیبایی شهرک گلستان ، سالن زیبایی لی لی شمس است که با سلیقه درخشانی که دارد و کادری بسیار حرفه ای و متخصص دارد که در تمام زمینه های زیبایی مثل شنیون، میکاپ، کوتاهی ژورنالی، آرایش دائم،  اپیلاسیون و غیره فعالیت می کند.  لازم به ذکر است که تمام خدمات این سالن برای مراجعه ی اول شامل ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف است و معمولا مدیریت سالن نیز تخفیفات ویژه ای برای قرارداد های عروس در نظر می گیرد. دقت کنید که روز های تعطیل ، پنج شنبه ها و جمعه ها باید با تماس قبلی به سالن مراجعه کنید.

سالن زیبایی رویا سعادت
2

سالن زیبایی رویا سعادت

چنان چه به دنبال سالنی هستید که خدماتی هم چون میکاپ ، رنگ و مش را عالی انجام دهد ما سالن زیبایی رویا سعادت را به شما پیشنهاد می کنیم؛ علاوه بر این به افرادی که قرار است رنگ و میکاپ انجام دهند این مژده را می دهیم که این سالن این خدمات را با ۲۰ درصد تخفیف انجام می دهد . از دیگر خدمات این سالن می توانیم به ریباندینگ، کراتینه، آمبره ،سامبره،  خدمات تخصصی ابرو،  طراحی فوق العاده ناخن، کاشت ناخن، انواع کوپ،  اکستنشن های طبیعی برای مو و مژه  تتو، طرح های حنا، میکروبلدینگ و میکروپیگمنتیشن اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در سعادت آباد
سالن زیبایی ملکه
3

سالن زیبایی ملکه

عمارت ملکه جز اولین و بهترین سالن های زیبایی شهرک گلستان است و به جرات می توان گفت که مجهز ترین و پر عروس ترین سالن در این منطقه است. شایان به ذکر است که تمام میکاپ عروس این سالن توسط خانم ضحی شکیبا یک میکاپ آرتیست متخصص انجام می شود. بهتر است بدانید که این سالن خدمات دیگری را مثل پاک سازی پوست  ، آرایش دائم،  اکستنشن مو، کاشت ناخن ، کاشت و اکستنشن مژه، هیر کات، خدمات فوق تخصصی ابرو، آمبره، بالیاژ، سامبره، کراتینه و ریباندینگ را انجام می دهد.

سالن زیبایی خانه آرزو ها
4

سالن زیبایی خانه آرزو ها

سالن خانه آرزو ها از دیگر سالن های مطرح شهرک گلستان است و سال ها است تلاش کرده است که خدمات بی نقصی را به مشتری های خود عرضه کند. این سالن خدماتی هم چون انواع هیرکات مدرن و کلاسیک، پاک سازی و جوان سازی پوست با مواد گیاهی، انواع شنیون های کلاسیک و مدرن  رفع مو خوره بدون کوتاهی، احیا مو،  کراتینه و ریباندینگ،  اصلاح  صورت و ابرو،  هاشور ابرو، میکروبلدینگ ، اپیلاسیون معمولی و حرفه ای را به زیبا جویان عزیز ارائه می دهد.

سالن زیبایی بانو لشگری
5

سالن زیبایی بانو لشگری

سالن بانو لشگری دارای پروانه تاسیس از فنی و حرفه ای است و جالب است بدانید که این سالن سال ۹۳ تندیس بهترین کارآفرین در قسمت بانوان را دریافت کرده است. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این سالن تمام مهارت های آموزشی را به همراه مدرک فنی و حرفه ای آموزش می دهد تا بتواند به راحتی وارد بازار کار شوید.  چنان چه برای دریافت پکیج عروس به این سالن بروید شامل تخفیف می شوید و همه روزه می توانید از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به سالن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز تفریحی کودکان در تهران

ویژگی های سالن زیبایی خوب چیست

  1. تمیز و بهداشتی بودن سالن
  2. داشتن تجهیزات و ابزارهای مدرن و کارآمد
  3. داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای
  4. ارائه خدمات گسترده از جمله: کوتاهی مو، رنگ مو، لایت، پدیکور، مانیکور، آرایش صورت و غیره
  5. استفاده از محصولات با کیفیت بالا و برند های معروف
  6. قیمت مناسب خدمات در مقایسه با سایر سالن‌های زیبایی
  7. فضای راحت و آرام برای مشتریان
  8. داشتن سرویس‌ دهی عالی به مشتریان با رعایت قوانین بهداشت عمومی
  9. احترام به حقوق مشتریان و رعایت حقوق شخصی آن‌ ها

چگونه یک سالن زیبایی عالی پیدا کنیم

برای پیدا کردن یک سالن زیبایی عالی می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • جست و جو در اینترنت: با جست و جو در اینترنت و مشاهده نظرات و امتیازات دیگران درباره سالن های زیبایی می توانید به یک سالن خوب دست پیدا کنید.
  • پرسش از دوستان و آشنایان: شما ممکن است دوستان و آشنایانی داشته باشید که قبلاً به یک سالن زیبایی رفته باشند. شما می توانید از آن ها بپرسید که به چه سالن های خوب و با کیفیت رفته اند.
  • بازدید از سالن های مختلف: شما ممکن است بخواهید به صورت حضوری به سالن های زیبایی بروید و خدمات و شرایط را بررسی کنید. در صورت نارضایت بودن محل ديگري را بيابيد.
  • استفاده از نظرات و امتیازات در سایت های مربوطه: بسیاری از سایت های مربوط به زیبایی نظرات و امتیازات کاربران را در مورد سالن های زیبایی منتشر می کنند. شما می توانید از این نظرات و امتیازات برای پیدا کردن یک سالن خوب استفاده کنید.
  • صفحه اینستاگرام: همان گونه که می دانید این روز ها اکثر سالن های زیبایی حداقل یک صفحه ی کاری در اینستاگرام دارند که روزانه تمام کار های میکاپ ، کوتاهی، کاشت ناخن، کاشت مژه، پاک سازی و غیره را استوری می کنند و این گونه شما به راحتی می توانید نمونه کار های سالن های مختلف را ببینید و سپس با خیال راحت به یکی از سالن های دلخواه خود بروید و زیبایی خود را چندین برابر کنید.
بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *