بهترین سالن های زیبایی فردوسی

اگر مایل هستید با بهترین سالن های زیبایی فردوسی آشنا شوید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را با تعدادی از بهترین سالن های این محله آشنا کنیم و شما با توجه به سلیقه و هم چنین بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید پس با ما در کی برتره همراه شوید.

سالن زیبایی نورژا  یکی از بهترین سالن های زیبایی فردوسی  است. این سالن خدمات بی شماری را به مشتریان خود ارائه می کند که تعدادی از آن ها  شامل کوتاه کردن مو، رنگ کردن مو، لایت و بالیاژ، صاف کردن مو با استفاده از بخار و پلاک، اصلاح سبک مو، پروتئین تراپی  مو و هم چنین خدمات آرایشگاهی شامل رژ لب، لاک ناخن و غیره است.علاوه بر این ها سالن زیبایی نورژا  خدمات پوست و صورت را نظیر جلسات پاک سازی پوست ، جلسات لاغر شدن با استفاده از دستگاه لاغری، جلسات ماساژ و غیره را نیز ارائه می‌ دهد. سالن زیبایی نورژا با داشتن محیطی آرام و دلنشین به همراه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب  گزینه‌ ای مناسب برای افرادی است که به دنبال خدمات زیبایی با کیفیت هستند.

سالن زیبایی مریم رضا پور
1

سالن زیبایی مریم رضا پور

چنان چه به دنبال یکی از بهترین سالن های زیبایی فردوسی هستید ما سالن زیبایی مریم رضاپور را به شما پیشنهاد می کنیم . این سالن زیبایی با داشتن تجهیزات پیشرفته و استفاده از بهترین محصولات به مشتریان خود خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت ارائه می ‌دهد. خدمات این سالن زیبایی شامل کوتاه کردن مو، رنگ کردن مو، لایت، بالا بردن روشنایی صورت پاک سازی پوست و لمینت ناخن است. کادر حرفه‌ ای سالن زيبايي مریم رضاپور با تجارب چندين سال در عيار كار خود مشتريان را با احساس رضايت و خوشحالی از سالن زیبایی خود بیرون می فرستند.  هم چنین قیمت‌ های مناسب و پذیرایی دوستانه کادر سالن زیبایی مریم رضاپور از دیگر ویژگی‌ های مثبت این سالن زیبایی است.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در تجریش
سالن زیبایی ماریسا
2

سالن زیبایی ماریسا

لازم به ذکر است که سالن زیبایی ماریسا  یکی از بهترین سالن های زیبایی فردوسی است. خدمات این سالن شامل کوتاهی و رنگ مو، پوست، ناخن، صورت و بدن است. هم چنین این سالن ماساژ و آرایش نیز انجام  می‌ دهد. باید خدمتتان عرض کنیم که  تمام خدمات با استفاده از محصولات با کیفیت بالا و به روز انجام می‌ شود. سالن زیبایی ماریسا در فضای پذیرایی دلپذیر و آرامش بخش خود به همراه تخفیف‌ های استثنایی به شما کمک خواهد کرد تا به بهترین شکل ممکن زیبا تر شويد.

سالن زیبایی ریحانا
3

سالن زیبایی ریحانا

سالن زیبایی ریحانا یکی از محبوب‌ ترین و قدیمی ترین سالن‌ های زیبایی در تهران است. این سالن با داشتن کادری مجرب تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را به مشتری های خود تحویل دهد.  خدمات این سالن شامل کوتاهی و رنگ مو،
طراحی و کاشت ناخن ، پروتز ناخن، لمینت ناخن، جوان سازی صورت، بوتاکس و فلش، لایت تراپی، پلازما تراپي و غیره است. علاوه بر این باید اضافه کنیم که قيمت های سالن زيبایی ريحانا  نيز به دليل كيفيت بالای خدمات اعلام شده است و با این حال قابل ذکر است که این قیمت ها قابل قبول هستند.  برای رزرو وقت با سالن زیبایی ریحانا در فردوسی می‌توانید با شماره تلفن 021-88958360 تماس بگیرید و سپس به آدرس  خیابان شیراز جنوبی،  خیابان فارابی پلاک ۱۳ مراجعه کنید.

سالن زیبایی هانیا
4

سالن زیبایی هانیا

سالن زیبایی هانیا  نیز یکی از بهترین سالن های زیبایی فردوسی است که به ارابه جدیدترین متد های روز معروف است؛ این سالن نه تنها جدید ترین خدمات را ارائه می دهد بلکه این خدمات را با بهترین مواد انجام می دهد تا شما به بهترین نتیجه برسید.
خدمات سالن هانیا شامل کوتاهی و رنگ مو، لایت، بالا بردن و شینیون، پدیکور و منیکور، آرایش عروس و  پاک سازی پوست  است. هم چنین این سالن با داشتن بسته‌ های خدمات زیر قابل دسترس است:

  • بسته عروس: شامل آماده‌ سازی پوست، آرایش عروس، پذیرایی و خدمات دور هم جمع کاربران
  • بسته لاغر شوید: شامل تغذیه‌ برگزیدگان، تمارض الکترونيكي (EMS)، لیپوليز (Lipolysis)  و ماساژ
  • بسته پوست: شامل پاک سازی پوست، ماسک‌ های مختلف، لیزر و روش‌ های دیگر
بیشتر بخوانید:   بهترین عطر فروشی‌ های تهران

سالن زیبایی هانیا در فردوسی با داشتن محیطی آرام و دلنشین به مشتریان خود احساس رضایت کامل را القا می‌ کند. هم چنین قیمت‌ های مناسب و تخفیفات برای مشتریان دائمی  این سالن را به گزینه‌ ای مناسب برای همه تبدیل کرده است.

سالن زیبایی راحیل امانی
5

سالن زیبایی راحیل امانی

سالن زیبایی راحیل امانی یک سالن زیبایی مدرن و لاکچری است که کار هایی نظیر  کوتاهی و رنگ مو، لایت و روشن تر کردن رنگ پوست ، پاک سازی پوست، تاتو و پیرسینگ، ناخن‌ پزشکی و آموزش آرایش را انجام می دهد. هم چنین در این سالن از بهترین برند های آرایشی استفاده می کنند. سالن زیبایی راحیل امانی با داشتن فضای آرام  و دلپذیر  برای همه نوع جلسات زيبایی مناسب است. هم چنین قیمت‌ های این سالن نیز مناسب و باورنکردنی است. به علاوه این سالن با داشتن سیستم رزرو آنلاین برای مشتریان خود امکان رزرو آسان و سریع را فراهم کرده است این گونه دیگر لازم نیست برای رزرو نوبت حضوری تشریف ببرید.  به طور کل سالن زیبایی راحیل امانی در فردوسی گزینه‌ ای عالی برای همه کسانی است که به دنبال خدمات زيبایی با کيفيت و قيمت مناسب هستند.

سالن زیبایی میما
6

سالن زیبایی میما

اگر هم چنان به دنیال بهترین سالن های زیبایی فردوسی می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم که این بار به سراغ سالن زیبایی میما بروید. قطعا این سالن با کادر خوش اخلاق و حرفه ای که دارد می تواند نظر مثبت شما را به خود جلب کند. تعدادی از خدمات این سالن شامل موارد زیر می شود.

  • کاشت ناخن
  • پوست و صورت
  • کاشت مژه
  • رنگ و لایت
  • هیر کات
  • بخار و پکسالن زیبایی میما با توجه به نظافت و بهداشت  از به روز ترین روش‌های بهداشتی برای همه خدمات استفاده می‌ کند. قابل ذکر است که قيمت‌ های سالن زيبايی ميما نسبت به سرويس‌ دهنده‌های  ديگر در منطقه بسيار مناسب است.  برای رزرو نوبت در سالن زیبایی میما شماره تلفن ۰۵۸۳۴۶۴۱۷۴۰  تماس بگیرید و از تیم حرفه ای این سالن مشورت بگیرید. شما می توانید نمونه کار سالن های ذکر شده را مشاهده کنید و چنان چه خدمات هر کدام با سلیقه و هم چنین بودجه تان هم خوانی داشت می توانید به آن سالن مراجعه کنید و از دریافت خدمات با کیفیت آن لذت ببرید.
بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی در لواسان

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *