بهترین سالن های شنیون در فرمانیه

در این مقاله از کی برتره ما قصد داریم بهترین سالن های شنیون در فرمانیه را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.از آنجایی که شهر تهران از جمعیت بسیار زیادی برخوردار است این طبیعی است که سالن زیبایی زیادی در تهران وجود داشته باشد.

به دلیل زیاد بودن سالن های زیبایی در تهران پیدا کردن یک سالن حرفه ای و عالی که کادر حرفه ای داشته و از بهترین متریال استفاده کند کار سختی است. ناگفته نماند اگر به سانی مراجعه کردید که دکوراسیون فوق العاده ای داشت و یا قیمت بالایی برای انجام خدمات به شما گفت به معنی حرفه ای بودن آن سالن نیست.

سالن شنیون صاحب قرانیه
1

سالن شنیون صاحب قرانیه

اگر دنبال یک سالن معروف و عالی در تهران هستید که از بهترین تجهیزات و متریال برای انجام خدمات خود استفاده می کند ما سالن صاحب قرانیه را به شما معرفی می‌کنیم. این سالن دارای مجوز رسمی اتحادیه آرایشگرها است و چندین سال است که در فرمانیه کار می کند ک بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه می کند. خدمات این سالن شامل میکاپ تخصصی عروس، شنیون بازو بسته، هایلات، سامبره، امبره، بالیاژ، بافت مو، پاکسازی پوست، اپیلاسیون و غیره برای مشتری های خود انجام می دهد.

 

آدرس سالن: فرمانیه، پایین تر از ۴ راه فرمانیه، کوچه کوهستان ۷، پلاک ۶

سالن شنیون تیارا
2

سالن شنیون تیارا

بیشتر سالن های شنیون تنها به دنبال آرایش فرد هستند که خب طبیعتا تمام این راه حل ها موقت هستند شما باید به دنبال سالنی باشید که یک برنامه اساسی برای شما داشته باشد، پس بهترین گزینه برای شما سالن زیبایی تیارا است زیرا این سالن نه تنها کارهای زیبایی انجام می دهد بلکه به فکر درمان نیز هست که به بهترین نتیجه برسید و کاملا تخصصی به پوست و موی خود رسیدگی کنید و آن را درمان کنید تا همیشه آراسته و زیبا باشید. همچنین  می توانید از مزون لباس آن دیدن کنید با میکاپ و شنیون عالی یک عکس فوق العاده در آتلیه بگیرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن پاکسازی پوست تهرانپارس

 

آدرس سالن: تهران فرمانیه شرقی، خیابان لواسانی، بعد از برج های فرمان، بن بست نیلوفر، پلاک ۴

سالن شنیون شهره
3

سالن شنیون شهره

این سالن یکی از بهترین سالن های شنیون فرمانیه است که تمام خدمات خود را به شکل کاملا تخصصی و توسط یک کادر آموزش دیده و حرفه ای انجام می دهد. خدمات این مجموعه  عالی شامل پاکسازی پوست، میکاپ، شنیون، رنگ مو، کراتین و احیای مو، فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ، تتو بدن، خط چشم دائم، خط لب، کاشت ناخن، هیرکات و انواع بافت مو و غیره است و شما می توانید با خیال راحت از خدمات بی نظیر این سالن بهره مند شوید.

 

آدرس سالن: فرمانیه، خیابان عسگریان، خیابان لواسانی، خیابان متقیان، پلاک ۲، واحد۲

سالن شنیون لاویسا
4

سالن شنیون لاویسا

سالن شنیون لاویسا یکی از بهترین و مدرن ترین سالن های زیبایی تهران واقع در فرمانیه می باشد این مجموعه خدمات مختلفی اعم از رنگ مو، احیا و درمان مو، خدمات ناخن، و همچنین تمامی خدمات پوستی مانند آبرسانی پوست و پاکسازی پوست، میکاپ، شنیون، مو خوره گیری حرفه ای، همچنین رنگ ها و پودر و متریال استفاده شده در سالن لاویسا از بهترین برندهای معتبر و اورجینال است و با خیال راحت می توانید کار رنگ و لایت خود را انجام دهید.

 

آدرس سالن: فرمانیه، تهران اتوبان ارتش، مجتمع شمیران سنتر

سالن شنیون سحر اعتماد
5

سالن شنیون سحر اعتماد

سالن شنیون سحراعتماد  یکی از بهترین سالن های زیبایی  بوده که در فرمانیه اداره  می شود. این سالن از برند ترین و معتبر ترین لوازم آرایشی برای میکاپ عروس استفاده می کند و تمام  ارائه دهنده کلیه خدمات ارایشی زیبایی نظیر:

  • انواع رنگ و مش
  • هایلایت مو
  • امبره و بالیاژ
  • فریم فیس
  • کراتین و احیا
  • بوتاکس مو
  • پروتئین تراپی
  • میکاپ
  • شنیون
  • کاشت ناخن
  • کاشت لیفت و مژه
  • میکروبلیدینگ
بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی تهران ویلا

تمامی خدمات سالن  شنیون سحر اعتماد با توجه به نظر مشتری انجام می شود.

 

آدرس سالن:  تهران ، فرمانیه خیابان لواسانی بین وطن پور و آقایی

سالن شنیون شبنم جودکی
6

سالن شنیون شبنم جودکی

این سالن شاید از بهترین سالن های شنیون در فرمانیه باشد زیرا ارایشگاه ذکر شده دارای مجوز اتحادیه آرایشگران در تهران می باشد در منطقه یک تاسیس شروع به فعالیت کرده است و این آرایشگاه با پرسنل مجرب خود به شهرت بسیار زیادی در تهران دست یافته است این مجموعه با ارائه جدید ترین خدمات و به کمک به روزترین تجهیزات همواره در خدمت شما عزیزان می باشد. همچنین این مجموعه اظهار دارد که  آرایش زیبا و متناسب با کلاس اروپایی را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

 

آدرس سالن: تهران، منطقه فرمانیه، برج ارتمیس

سالن شنیون ماکیاژ
7

سالن شنیون ماکیاژ

این سالن با مدیریت خانم سابینه آمیزی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ شروع کرده است. ریشه کردی ماکیاژ آرایش است. سالن شنیون ماکیان با هدف ایجاد فضایی امن و آرامش بخش بردی مشتریان عزیز و ارائه خدمات با کیفیت بالا در شهر شمال تهران خود را متعهد به رفع نیازهای مشتریان و کسب رضایتمندی آنها در ابعاد مختلف می داند و این چشم انداز توسط تیپ مشاوران، کادر اجرایی با تجربه و تخصص تحصیل کرده محقق شده است.

 

آدرس سالن: تهران، فرمانیه شرقی، روبه روی بیمارستان فرمانیه، بعد از کوچه عسگریان، پلاک ۲۹ سالن زیبایی ماکیاژ

سالن شنیون گلستان
8

سالن شنیون گلستان

این سالن در یکی از بهترین مناطق شمال تهران قرار دارد و یکی از بهترین سالن های شنیون در فرمانیه به شمار می آید. این سالن با ارائه بهترین و بالاترین کیفیت  خدمات به مشتریان عزیز یکی از سالن های شلوغ و همچنین پر عروس می باشد. سالن زیبایی گلستان با ارائه بهترین و بالاترین کیفیت خدمات به مشتریان یکی از سالن های شلوغ و همچنین پر عروس می باشد و با کادری حرفه ای بهترین خدمات آرایشی و زیبایی با استفاده از بهترین برند آرایشی و با ماندگاری بالا آماده خدمت به مشتریان عزیز است.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شنیون تهرانپارس

 

آدرس سالن: تهران، فرمانیه غربی، روبه روی خیابان اقایی، پلاک ۱۲۸

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *