بهترین سالن های کاشت مژه جهانشهر

بهترین سالن های کاشت مژه جهانشهر

افرادی که موهای کم پشت و ضعیف دارند و به دنبال راهی برای پرپشت کردن مژه های خود هستند راهی که از قدیم برای پر پشت کردن موها مورد استفاده قرار میگرفته کاشت مژه است که اکستنشن مژه هم نامیده می شود.

کاشت مژه به روش های مختلف انجام می شود که در ادامه در کی برتره در مورد آنها صحبت میکنیم:

 کاشت مژه موقت 

برای کاشت مژه موقت از مژه های مصنوعی استفاده می شود و با استفاده از چسب گیاهی و موقت به مژه ها چسبیده  می شوند و به صورت مخفی از زیر پلک گذاشتن می‌شوند که کاملاً طبیعی و بی ضرر می باشند.  این روش خود نیز به روش های مختلفی انجام می شود.

شما به جای چسب موقت  گیاهی می توانید از چسب دائم استفاده کنید و بنا بر سلیقه و درخواست شما مژه کار برای شما کار را انجام می دهد.

کاشت مژه کلاسیک

 در این روش به ازای هر تار مو های شما یک عدد مژه مصنوعی می گذارند، در این روش مژه های شما کمی پر تر و بلندتر نشان داده می شوند و کاملاً طبیعی بنظر می رسد. اما تنها  به ازای هر مژه شما مژه های پرپشت و ضخیم تر گذاشته می شوند کسی که مژه های کم پشتی دارد و مژه های او کم پشت می باشند نیز مژه های مصنوعی کمتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر خلاف  کاشت مژه والیوم که از دو تا پنج تا مژه روی یک تار مژه قرار میگیرد و مژه ها  را با پرپشت و بلند می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مدارس غیرانتفاعی پسرانه کرج
مراقبت های قبل از کاشت مژه

مراقبت های قبل از کاشت مژه

یکی از دلایل عوارض کاشت  مژه، حساسیت های فصلی می باشد بهتر است قبل از انجام کاشت مژه این موضوع را بررسی کنید.

 سه روز قبل و و سه روز بعد از عادت ماهیانه برای کاشت یا ترمیم اکستنشن مژه اقدام  نکنید.

 در دوران بارداری خود اقدام به کاشت مژه دائم نکنید.

 در صورتی که در دوران شیردهی به سر می برید و یا از هر نوع قرص هورمونی استفاده می کنید حتماً این قبل از کاشت مژه با پزشک خود و  تکنسین کاشت مژه مشورت کنید.

 دو روز قبل از اقدام به اکستنشن مژه شنا نکنید.

 و یک روز قبل از آن از حرکت های ورزشی شدید پرهیز نمایید.

 قبل از انجام اکستنشن، مژه های خود را کاملاً تمیز نمایید. 

مراقبت های بعد از کاشت مژه

مراقبت های بعد از اکستنشن و کاشت مژه

 تا ۴۸ ساعت بعد از کاشت مژه حمام نکن نکنید.

حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از کاشت مژه از تماس آب، اشک چشم ،اسپری، ادکلن به مژه های خود خودداری نمایید. هنگام شستشوی مژه ها مراقب باشید آب مستقیم یا با فشار روی مژه ها نریزد.

با شامپو مژه ها را به طور ملایم شستشو دهید و با آب پشت پلک را با دست تمیز کنید.

 با فاصله ۵۰ سانتی متر باد سرد و گرم را از سمت پایین به پلک های تان بگیرید.

 در خوابیدن هنگام شب ها دقت کنید و به گونه‌ای نخوابید که به مژه ها فشار وارد شود.

آکادمی زیبایی آناهید
1

آکادمی زیبایی آناهید

این آکادمی انواع خدمات رنگ، مش، لایت، آمبره، بالیاژ، دکلره، رنگ های ترکیبی،خدمات کوتاهی، کوپ، براشینگ،  خدمات طراحی و کاشت ناخن و خدمات تاتو و هاشور ابرو راهگ ارائه می دهد. این سالن در کرج بلوار مطهری روبروی اداره ارشاد ساختمان تیراژه طبقه ۱ واحد ۳ قرار دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی جهان نما
آکادمی تخصصی گیتی دخت
2

گیتی دخت

گیتی دوخت بهترین مرکز کاشت مژه در جهانشهر کرج می باشد که بهترین خدمات و با کیفیت ترین آموزش را به مراجعین خود ارائه میدهد. آکادمی تخصصی گیتی دوخت کاشت مژه و خدمات اکستنشن مژه را با قیمت مناسب انجام می دهد.

کاشت مژه و اکستنشن مژه این روزها بسیار رایج است و افرادی که از حجم مژه های خود ناراضی هستند برای جبران کم پشتی مژه های خود اقدام به کاشت مژه میکنند تا از استفاده مکرر از ریمل و لوازم آرایشی در امان باشند.

آکادمی عارفه صامعی
3

آکادمی عارفه صامعی

یکی از بهترین سالن های زیبایی در کرج می‌باشد که آموزش و خدمات تخصصی اکستنشن مژه حرفه ای را در کرج انجام می‌دهد. این آکادمی از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده می کنند. خانم عارفه صانعی با ۱۰ سال سابقه در زمینه اکستنشن مژه و عضو رسمی آکادمی بین المللی اروپا و دارنده مدرک بین المللی از مستر فی خانم لوییزا باسلر میباشد.

علاوه بر این، این آکادمی حرفه ای در زمینه آموزش اکستنشن مژه برای هنرجویان علاقه مند دوره مبتدی و پیشرفته اکستنشن مژه را ارائه می‌دهد.

کلام آخر

با وجود اینکه کاشت مژه عوارض چندانی ندارد و برای افرادی که به حساسیت مبتلا نیستند در بسیاری از موارد بدون عوارض می باشد؛ باز هم شما باید برای کاشت مژه به بهترین سالن های کاشت مژه در تهران که دارای تکنسین های حرفه ای آشنا با روش های مختلف کاشت مژه که از مواد با کیفیت و مرغوب برای کاشت مژه استفاده می کنند مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین منطقه های کرج برای زندگی

عدم رعایت نکات بهداشتی و از استفاده از مواد نامرغوب و بی کیفیت می تواند عوارضی همچون عفونت چشم و تاری دید را به وجود بیاورد و به چشم های شما آسیب برساند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *