بهترین سالن های کاشت مژه در تهران

بهترین سالن های کاشت مژه در تهران

اگر شما هم تصمیم به کاشت مژه گرفته‌اید قبل از هر چیز باید بدانید که کاشت مژه چیست و چه ویژگیهایی دارد؟ کاشت مژه الیاف نیمه دائمی مصنوعی و ابریشمی دارد که به مژه‌های طبیعی شما متصل می‌شود و باعث پرپشت تر شدن و بلند تر  شدن مژه ها می شود.

در کاشت مژه ای که امروزه انجام می شود مژه ها بر روی مژه های طبیعی شما چسبانده  می شوند که باعث می‌شود امکان تشخیص مصنوعی بودن آنها به حداقل برسد. کاشت مژه برخلاف مژه های مصنوعی که نواری شکل و پیوسته هستند به صورت الیاف تشک و با دست های کوچک تولید می شود. پس از امتحان به چسب آغشته شده و بر روی مژه های طبیعی چسبانده می شود. 

ماندگاری کاشت مژه بین سه تا پنج هفته است و این زمان بستگی به مراقبت شما از مژه های کاشته شده دارد؛  اگر از مژه های کاشته شده مراقبت کنید و مسائل بهداشتی را رعایت نمایید طول عمر مژه های کاشته شده به شش هفته هم می رسد. با ما در  کی برتره با معرفی بهترین سالن های کاشت مژه در تهران همراه باشید.

سالن زیبایی مونا یزدانی
1

سالن زیبایی مونا یزدانی

سالن زیبایی مونا یزدانی از بهترین سالن های زیبایی در تهران است که انواع خدمات تخصصی مژه و ابرو، خدمات تخصصی پوست و ناخن، خدمات تخصصی میکاپ و کراتینه مو  را به مشتریان خود ارائه می دهد.

سالن زیبایی مائده عرب
2

سالن زیبایی مائده عرب

سالن زیبایی مائده عرب یکی از بهترین سالن های زیبایی در تهران است که انواع خدمات کراتینه، احیای مو، رنگ و مش، ناخن، مژه و میکروبیلدینگ به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ایجاد حس رضایتمندی همراه با ارائه با کیفیت ترین  خدمات از ویژگی های این سالن زیبایی می باشد. سالن زیبایی مائده عرب به روز ترین متد های دنیا و دستگاه های حرفه ای مجهز می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شهرک غرب
سالن زیبایی سمانه بیوتی
3

سالن زیبایی سمانه بیوتی

در سالن زیبایی سمانه بیوتی بهترین و با کیفیت ترین خدمات آرایشی در محیطی باشکوه و آرام ارائه می شود. از خدمات سالن زیبایی سمانه بیوتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قرینه سازی ابرو متناسب با چهره شما
  • خط چشم، خط مژه و خط لب
  • رژ لب به صورت سه بعدی
  • سایه ابرو به روش ساده و سه بعدی
  • هاشور ابرو به روش مویی، سه بعدی، نانو کرکی
سالن تخصصی مژه دریمی
4

سالن تخصصی ناخن و مژه دریمی

این سالن با مدیریت الناز عفتی به عنوان یکی از بهترین ناخن کارهای حرفه ای در تهران می باشد که انواع خدمات ناخن را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به مشتریان خود ارائه می دهد.

سالن تخصصی ناخن دریمی با بهترین و با کیفیت ترین و جدیدترین روش های روز دنیا خدمات خود را ارائه می‌دهد.

نکاتی که بعد از کاشت مژه باید رعایت کنید:

  • بعد از کاشت موجب برای پاک کردن آرایش چشمانتان مستقیماً از آب و شوینده استفاده نکنید زیرا این کار باعث کاهش طول عمر مژه های کاشته شده و ریزش آن ها می‌شود. ابادا با گوش پاک کن و محلول های پاک کننده تمام آرایش خود را پاک کنید و در آخر مقدار کمی شوینده و آب با ملایم بر روی صورت خود بریزید .
  • تا حد امکان هنگام کاشت مژه از ریمل از استفاده نکنید زیرا می تواند باعث سنگین شدن مژه ها و آسیب به مژه‌های کاشته شده و همچنین آسیب به مژه‌های طبیعی شما می  شود.
  • حداقل تا سه روز بعد از انجام کاشت مژه از لنزهای تماسی چشم استفاده نکنید.
  • اگر به تازگی کاشت مژه انجام داده ای در مدل خوابیدن خود دقت کنید و هنگام خوابیدن از وارد کردن فشار به اکستنشن‌ها خودداری نمایید، زیرا این کار باعث شکستن الیاف اکستنشن مو و مژه های طبیعی می شود‌.
  • هنگام حمام کردن از برخورد فشار آب بالا به اکستنشن ها جلوگیری کنید و تا حد امکان آنها را در معرض آب داغ قرار ندهید.
بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شمس آباد

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *